Gå til innhold

Kjoler i slikt snitt som denne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant denne på Lindex, og passformen/snittet var helt supert. Jeg har lett "overalt" etter lik i ensfarget eller blomstrete eller med striper, men finner ingen. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne kjole med slikt snitt, jeg vet ikke hva det heter når det er slikt snitt.. :) 

Ermeløs vevd kjole Grønn

 

Anonymkode: 212a4...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

A-line eller skater dress. De har mange på h&m. 

Anonymkode: 0fc3a...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Nå har jeg vært på HM og flere andre igjen, uten å ha funnet slik skater/A-line kjole. Om dere ser på bildet, så er det litt mye stoff/ formet stoff i skjørtet, så det er pent snitt for meg som har bittelitt mage som ikke viser i slike kjoler.

Noen andre som har tips om slik kjole?

Anonymkode: 212a4...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et veldig vanlig snitt som finnes i de fleste damebutikker som selger kjoler. 

Anonymkode: 77740...203

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Fant denne på Lindex, og passformen/snittet var helt supert. Jeg har lett "overalt" etter lik i ensfarget eller blomstrete eller med striper, men finner ingen. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne kjole med slikt snitt, jeg vet ikke hva det heter når det er slikt snitt.. :) 

Ermeløs vevd kjole Grønn

 

Anonymkode: 212a4...b11

Jeg har flere kjoler i den typen snitt. Merket inni er *Jensen*. Butikken de er kjøpt i er nedlagt for flere år siden. 

Det var en butikk uten tilknytning til neoen kjede, og de hadde nøytralt dametøy. Finner du noen forhandler så gjerne oppdater tråden her. 

Ellers er der en del kjoler @Yvonne har lagt ut i ebaytråden, hva har du kjøpt av klær osv tråden. Se igjennom de tråden. Er du heldig kommer gjerne Yvonne innom tråden din når jeg tagget henne og hjelpr til? 

 

Anonymkode: 6082c...e81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oasis har mange kjoler i A form 

Anonymkode: 4492a...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen slike kjoler. De er fra merkene Mint&Berry, Closet (begge finnes på Zalando) og Smashed Lemons. 

Anonymkode: 6d0bd...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere kjoler i den typen snitt. Merket inni er *Jensen*. Butikken de er kjøpt i er nedlagt for flere år siden. 

Det var en butikk uten tilknytning til neoen kjede, og de hadde nøytralt dametøy. Finner du noen forhandler så gjerne oppdater tråden her. 

Ellers er der en del kjoler @Yvonne har lagt ut i ebaytråden, hva har du kjøpt av klær osv tråden. Se igjennom de tråden. Er du heldig kommer gjerne Yvonne innom tråden din når jeg tagget henne og hjelpr til? 

 

Anonymkode: 6082c...e81

Du mener kanskje denne tråden? :) 

Men ja, disse kjolene, som har samme snitt som Audrey-kjolene jeg er så glad i, kan man finne mye av hos f.eks Lindy Bop, Tiger Milly, Hell Bunny osv.

Ønsker du dog noen i kortere varianter, er Modcloth også å anbefale; de har både kortere varianter og knelange kjoler, alt ettersom hva man foretrekker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på skater dress på asos.com så kommer det antagelig 700 varianter av denne kjolen😁 aaaah jeg elsker asos!

Anonymkode: c4ee5...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 16.52, AnonymBruker skrev:

TS her

Nå har jeg vært på HM og flere andre igjen, uten å ha funnet slik skater/A-line kjole. Om dere ser på bildet, så er det litt mye stoff/ formet stoff i skjørtet, så det er pent snitt for meg som har bittelitt mage som ikke viser i slike kjoler.

Noen andre som har tips om slik kjole?

Anonymkode: 212a4...b11

På sten og strøm hadde kostet alle kjoler fra stephanie 500 kroner i går, og de har en del slike så jeg. 

Anonymkode: 1b7fe...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Fant denne på Lindex, og passformen/snittet var helt supert. Jeg har lett "overalt" etter lik i ensfarget eller blomstrete eller med striper, men finner ingen. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne kjole med slikt snitt, jeg vet ikke hva det heter når det er slikt snitt.. :) 

Ermeløs vevd kjole Grønn

 

Anonymkode: 212a4...b11

HM

Anonymkode: 1e955...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...