Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Min sambo jobber til tider vanvittig mye. Først drar han 14dager offshore. Han er hjemme igjen er det rett på en annen jobb neste dag, der jobber han i utgangspunktet 7-15, men hver dag jobber han overtid gjerne til 10-11 om kvelden, kommer hjem og dusjer og spiser så er det rett i seng. I helgene jobber han minst lørdag og langdag da også, han har fri ca.1 søndag i mnd. å da ligger han stort sett bare i sengen til langt utpå dagen. Men så glimter han til og tar meg med på kino og resturant o.l. Har diskutert dette med han mange ganger , og han sier at han skal jobbe mindre, men det blir liksom ikke noe av. Neste dag er det på samme vis igjen...... Han tjener jo masse penger da, men penger er ikke alt. Noen som har erfaring fra samme situasjon?? :-x
tequilagirl Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Så kjedelig for deg da! Skjønner godt hvis dette blir problematisk. Personlig kunne jeg ikke vært sammen med en som var gift med jobben. Jeg synes det er respektløst at han ikke tar deg alvorlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå