Gå til innhold

Er jeg en gammel gris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Legg deg på bordet med eple i munnen :tongue:

Anonymkode: 86f63...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, O.G. skrev:

Hvordan kan de være det når han er over dobbelt så gammel som henne?

Ja ser den. Men poenget var at han ikke hadde den samme bagasjen som jevnaldrende menn har med forhold og barn bak seg. Slike aldersforskjeller er jo ikke vanlige, men de forekommer. Denne dama er fra Sibir og synes at det var fint å få komme til Norge. Og siden mannen har både hus, hjem og økonomi for dem begge og de liker hverandre så ser det ut til å fungere for dem. Motsatt aldersforskjell forekommer også. Har en kvinnelig slektning som var gift med en 12 år yngre mann. Enda hun var alene mor da de traff hverandre. Så ulike aldersforskjeller forekommer begge veier.

Anonymkode: 19af5...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så da sier vi det slik. 

En gammel gris, hvis man står og sikler på 28 åringer,  men det kan gå an. 

- og noen syns jeg er sexy. Hehe, det var en boost. Selv om det kanskje bare er tøys. Det får man aldri vite, og det er kanskje like greit. 

SÅ. - selve grunnen til spørsmålet. Jeg dater ei på 35. Ganske harmløst egentlig, men plutselig har det dukket opp følelser i en ikke altfor gammel skrott. Så da lurte jeg på om et slikt forhold er greit. Jeg vridde litt på problemstillingen, for mitt forhold til denne damen, var IKKE det som skulle diskuteres. Kun aldersforskjeller, og hva som er greit. Hva mener damer om alder, og preferanser? Det er lenge siden jeg var på "markedet", men jeg ser jo at mye ikke har forandret seg. 

Jeg tror jeg er en hyggelig fyr. Er ikke de fleste det? Hyggelige. Jeg velger å leve livet mitt ut fra det, så får heller folk bevise det motsatte. 

"Hvorfor spør du ikke dama di om dette?", undrer sikkert mange.  Vel, jeg vet hva hun mener og nå var det egentlig et forsøk på å finne ut hva "bygdedyret" mener. Hva kan møte oss av spekulasjoner, fordommer, applaus(?) hvis dette forholdet går hele veien til offentliggjøring. Tenker da på aldersforskjellen. Sånn ellers er vi innafor moral, tror jeg.  

Jeg beklager hvis noen føler seg lurt, var ikke min mening. 

Så farvel inn i natta. - og noen trenger vel ikke være så innmari sinna...? Man lurer på mye her i livet. Dette var mitt bidrag. 

Nå avslutter jeg mitt "medlemsskap" her på KG. Mitt første og siste innlegg...tror jeg. 

Takk for meg...

Anonymkode: 3ee30...ee9

Ingen kommer til å reagere på den aldersforskjellen TS! Det er helt innafor!

Anonymkode: c2d27...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja ser den. Men poenget var at han ikke hadde den samme bagasjen som jevnaldrende menn har med forhold og barn bak seg. Slike aldersforskjeller er jo ikke vanlige, men de forekommer. Denne dama er fra Sibir og synes at det var fint å få komme til Norge. Og siden mannen har både hus, hjem og økonomi for dem begge og de liker hverandre så ser det ut til å fungere for dem. Motsatt aldersforskjell forekommer også. Har en kvinnelig slektning som var gift med en 12 år yngre mann. Enda hun var alene mor da de traff hverandre. Så ulike aldersforskjeller forekommer begge veier.

Anonymkode: 19af5...928

Ok, så han reddet en ung jente fra Sibir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Mann 47 år. Alenepappa. Tenåringsunger. 

Er jeg en gammel gris, dersom jeg gjennom datingsider tar kontakt med damer i alderen 28 --- opp til egen alder? 

Når man ser at damene søker menn på 28-41, 30-45 osv? 

Kommer aldri til å juge på alder, det er ikke det. For det er veldig feil. 

Jeg er egentlig ganske ung i sinnet, og de jeg møter tror jeg er 38-40 år.  Er i god form, hår på hue ( ja, noe grått ), ikke noe rosinfjes. 

Tror jeg er ganske kjekk og tiltrekkende, men det får jo andre avgjøre. 😊

Jeg trives egentlig best med yngre folk rundt meg. Litt mer energi og lekne på livet. 

Så er jeg en gammal gris? 

 

Anonymkode: 3ee30...ee9

Men hvorfor tror du at jenter som er så mye yngre enn deg ønsker å date deg? De fleste 28 åringer vil neppe synes det er veldig flatterende å være stemor for tenåringer, de er vel mer klar for å finne en de kan starte sin egen familie med.

Lurer veldig på hvorfor så mange menn ikke kommer videre og fremdeles ønsker seg unge jenter selv om de selv for lengst har passert ungdommen.

Anonymkode: 3d9ba...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kollegaggris 😂 Nei er måten du skriver som uttrykker en viss energi.

Har du rukket å dra på date enda da, Ts?

og på tinder vil vel alle uansett sette opp alderspreferanser i innstillinger. Er det tinder du bruker?

Anonymkode: c2d27...e1a

TS her. 

Jeg er ikke på noe. Hverken tinder, eller noe annet. 

Jeg har blitt vist av en kamerat, og lurte da litt på dette med alder.  Det ble et voldsomt engasjement. 

Skjønner ikke helt hvorfor folk skal være / tror de kan være så innmari ufine på nett. Selv om man er anonyme. Bunner vel i en slags usikkerhet, eller mangel på folkeskikk. Vel, vel. Sikkert en kombinasjon. 

Anonymkode: 3ee30...ee9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sola92

Gammel gris er du ikke. Jeg søker gjerne voksne menn, og er 26 år! Det er bare pirrende med en mann med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sola92 skrev:

Gammel gris er du ikke. Jeg søker gjerne voksne menn, og er 26 år! Det er bare pirrende med en mann med erfaring.

Nå er vel ikke 26 åringer så unge eller uerfarne i dagens samfunn......?

Anonymkode: 19af5...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ok så lenge du er åpen om din alder og du finner noen som syntest det er ok med stor aldersforsjkjell i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sola92
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel ikke 26 åringer så unge eller uerfarne i dagens samfunn......?

Anonymkode: 19af5...928

Kommer vell ann på hvem man møter...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å lage en faike problemstilling.. Så teit. Du hadde vel fått like mange svar på det  du eeegentlig lurte på om du var ærlig ? Og ingen liker å bli lurt. Dårlig egenskap det der du. Å tenke det er greit  Og Hi er jo laget slik at du fikk masse svar på om det var riktig å svare en dating-annonse som ba om svar fra menn under din alder.. Det var det folk syns var frekt. Hvordan ga det deg svar på om det er riktig du dater en på 35 nå ?? Skjønner ei

Syns det er frekt og helt upassende å svare en dating-annonser som har en alderspreferanse som er under din alder.

Syns det er heeelt greit du dater en på 35 år. Lykke til.

Se. Helt forskjellig svar

Anonymkode: f46af...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O

På 24.5.2018 den 22.36, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Skjønner ikke helt hvorfor folk skal være / tror de kan være så innmari ufine på nett. Selv om man er anonyme. Bunner vel i en slags usikkerhet, eller mangel på folkeskikk. Vel, vel. Sikkert en kombinasjon. 

Anonymkode: 3ee30...ee9

Ja ja. Du juger jo på nett,når du kan være annonym. Så da skjønner du det vel litt ;) 

Anonymkode: f46af...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...