Gå til innhold

Er jeg en gammel gris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann 47 år. Alenepappa. Tenåringsunger. 

Er jeg en gammel gris, dersom jeg gjennom datingsider tar kontakt med damer i alderen 28 --- opp til egen alder? 

Når man ser at damene søker menn på 28-41, 30-45 osv? 

Kommer aldri til å juge på alder, det er ikke det. For det er veldig feil. 

Jeg er egentlig ganske ung i sinnet, og de jeg møter tror jeg er 38-40 år.  Er i god form, hår på hue ( ja, noe grått ), ikke noe rosinfjes. 

Tror jeg er ganske kjekk og tiltrekkende, men det får jo andre avgjøre. 😊

Jeg trives egentlig best med yngre folk rundt meg. Litt mer energi og lekne på livet. 

Så er jeg en gammal gris? 

Anonymkode: 3ee30...ee9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si gammel gris, men kanskje litt optimistisk om du satser på damer som er 20 år yngre enn deg. Bare pass på å  les profilen og ikke ta kontakt med dem som har skrevet at du faller utenfor alderspreferansene deres. :)

Anonymkode: 51903...665

• Liker 33
Skrevet

Helt greit. Så lenge det er lovlig, og aksept fra begge parter,  spiller det ingen rolle. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis noen har satt øvre alder til 41 så tror jeg du skal være litt ydmyk når du tar kontakt for at det skal bli tolket positivt at du prøver deg. Hvis de har satt opp til 45 år og du er 47 så har du litt mer slingringsmonn. 

Nei, jeg syns ikke du kvalifiserer til "gammel gris"-stempelet, men om du tar kontakt med noen utenfor rammene til alderspreferansen til kvinnene på datingsidene så vil jeg si at du er en smule optimist. Kan jo slå heldig ut hos noen av de yngre damene, men det er jo alltid et sjansespill da.  

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ååh enda en gris <3

Med det mener jeg at det kommer en fyr innom hver måned og spør om han er gris eller lignende.

Nei, du er ikke gris. Helt OK å ha preferanser, og damer over 28 år er voksne og har mye livserfaring. Hadde vært noe annet hvis du gikk etter noen under 20 syns jeg. Lykke til med datingen.

Anonymkode: 0ecb6...054

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, helt innafor det, hadde kalt deg gris om de var fra 20 og ned.

Skrevet

Var veldig ungt å ha helt nede til 28 i forhold til alder, men så lenge det ikke går lenger ned en dette og at begge parter ønsker dette så skal det vel gå greit og at det er lovlig i følge norsk lov.

"Jeg trives egentlig best med yngre folk rundt meg. Litt mer energi og lekne på livet. " Den setningen syns jeg var litt ubehagelig å lese og det får meg til å tenkte på ekkel gris.

Skrevet

Nei syns ikke det. Du er et positivt friskt pust i den type «debatt» med tanke på alle de sleske ekle mennene her inne som sikler på «ung og stram mus» osv. Den rette dama for deg er den du klaffer med (over 18). Lykke til! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. Gjør det du føler for du:)

Anonymkode: 503d5...462

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ååh enda en gris <3

Med det mener jeg at det kommer en fyr innom hver måned og spør om han er gris eller lignende.

Nei, du er ikke gris. Helt OK å ha preferanser, og damer over 28 år er voksne og har mye livserfaring. Hadde vært noe annet hvis du gikk etter noen under 20 syns jeg. Lykke til med datingen.

Anonymkode: 0ecb6...054

Garanterer at den fyren ikke er meg. ( vel, det kan jo alle si egentlig, men, men..😊 ) 

Takk for "lykke til'n". 

Er helt fersk på "markedet" etter 25 år i "ekteskapet", som viste seg å være en gigantisk bløff fra ende til annen. 

Slik er det. Snur bladet og går videre. Begynner å date sånn omtrent denne tid, neste sommer. Dakkars meg...😊

Gammal gris eller ei..😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg er 28, tar lett ein eldre mann... men du blir for gamal for meg. Du er jamngamal med far min. Eg ønsker ein vaksen og ordentleg mann, ung for alderen er ikkje det eg ser etter. Eg ynskjer mentalt modenhet som samsvarer med alder. 

Men, eg ser ofte mange kjekke menn eg ikkje aner alderen på. Som eg kunne hatt ons med, fordi dei er bra ut. Men ikkje noko fast følge.

Anonymkode: 44e28...e3c

• Liker 9
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg en gammel gris, dersom jeg gjennom datingsider tar kontakt med damer i alderen 28 --- opp til egen alder? 

Kommer aldri til å juge på alder, det er ikke det. For det er veldig feil. 

Jeg er egentlig ganske ung i sinnet, og de jeg møter tror jeg er 38-40 år.  Er i god form, hår på hue ( ja, noe grått ), ikke noe rosinfjes. 

Tror jeg er ganske kjekk og tiltrekkende, men det får jo andre avgjøre. 😊

Jeg trives egentlig best med yngre folk rundt meg. Litt mer energi og lekne på livet. 

Så er jeg en gammal gris? 

Du begynner å ligne en gammel gris ja. Hvis du har tenåringsunger så blir det kanskje ikke mer enn 10 år og høyden 14 år mellom dama og ungene dine, mens det er 20 år mellom deg og dama. 

Endret av O.G.
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Så har de skrevet at de ikke ønsker kontakt fra deg.

Synes du bør respektere det. Det blir jo det samme om du har klistret "ikke reklame" på postkassen din. Da hadde jo ikke du satt pris på om du likevel fikk reklame fordi postmannen sa "Jeg ser klistremerket, men  synes du bør ta en titt på reklamen likevel. Kanskje er det noe du var interessert i som du ikke visste om?"

Endret av godjenten
  • Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, PussLe skrev:

Var veldig ungt å ha helt nede til 28 i forhold til alder, men så lenge det ikke går lenger ned en dette og at begge parter ønsker dette så skal det vel gå greit og at det er lovlig i følge norsk lov.

"Jeg trives egentlig best med yngre folk rundt meg. Litt mer energi og lekne på livet. " Den setningen syns jeg var litt ubehagelig å lese og det får meg til å tenkte på ekkel gris.

Ser hva du mener. Men tro meg, som 47 åring er man også med folk i andre enden av skalaen. Prostata og pensjonspoeng er ikke alltid en høydare, og gamliser ( bang! møtte meg selv i døra ) er ofte så jævla sure og grinete. Liker folk som ser frem til livet, og ikke sutrer om at alt var bedre før. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, godjenten skrev:

Så har de skrevet at de ikke ønsker kontakt fra deg.

Synes du bør respektere det. Det blir jo det samme om du har skrevet har "ikke reklame" på postkassen din. Da hadde jo ikke du satt pris på om du likevel fikk reklame fordi postmannen sa "Jeg ser klistremerket, men  synes du bør ta en titt på reklamen likevel. Kanskje er det noe du var interessert i som du ikke visste om?"

Jeg har ikke tatt kontakt med noen. Det er derfor jeg spør. 😊

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser hva du mener. Men tro meg, som 47 åring er man også med folk i andre enden av skalaen. Prostata og pensjonspoeng er ikke alltid en høydare, og gamliser ( bang! møtte meg selv i døra ) er ofte så jævla sure og grinete. Liker folk som ser frem til livet, og ikke sutrer om at alt var bedre før. 

Du tror ikke 28 åringen vil sutre når hun blir stemor for tenåringer som enten vil hate henne (jenter) eller pule henne (gutter)?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Du tror ikke 28 åringen vil sutre når hun blir stemor for tenåringer som enten vil hate henne (jenter) eller pule henne (gutter)?

Tror ikke du skal henge deg opp i 28 åringen. Tanken min var mer at enkelte damer setter grensene mellom 28 og 42 f.eks. - og siden jeg er 47, blir jeg da ansett for å være en gammel gris. 

Ser poenget ditt, men det blir litt søkt. 

En annen ting. 28 år gamle jenter vil kanskje ha egne barn... det er jeg ferdig med. Just sayin...😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gammel gris handler mer om holdning og oppførsel enn alder synes jeg. Jeg synes jo det er merkelig å gå etter noen 20 år yngre enn seg selv, som man kunne vært faren til, og tenker midtlivskrise. Men man skal vel ikke bry seg for mye med hva andre måte tenke og mene om dine forhold. Men om de skriver at de søker en mann på 40, så bør du respektere det. 

Anonymkode: 4cfbd...ebc

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gammel og jævla sur og grinete. Skjønner godt at du går nedover i alder🙂

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal henge deg opp i 28 åringen. Tanken min var mer at enkelte damer setter grensene mellom 28 og 42 f.eks. - og siden jeg er 47, blir jeg da ansett for å være en gammel gris. 

Ser poenget ditt, men det blir litt søkt. 

En annen ting. 28 år gamle jenter vil kanskje ha egne barn... det er jeg ferdig med. Just sayin...😊

Forskjell på en fyr på 42 og 47 når du er bare 28 år selv. Og du har bagasje i tillegg ved å ha unger boende hjemme. Beklager, men du er nok ikke en catch for noen som helst før ungene er ute av redet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...