Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bøff Eløff
Sitat

Det er ingen. Absolutt ingen. Som har noen som helst rett til å bestemme over andre, å adskille barn å foreldre. Det finnes ingen barn som trenger fosterhjem. Men det finnes adskillige pedofiler som trenger barn. Mange av dem er fosterhjem! Flott for en politiker å finansiere sin karriære på hva dette barnet innbringer til månedsintekten, samtidig som dem har en "jomfru" å kose seg med når dem lyster. For ikke å snakke om institusjoner. der politikerne kan forlyste seg så mye dem ønsker. adopsjoner. hvem holder styring på hvordan det går med disse barna? hvorfor blir dem kastet ut av adopsjonshjemmet når dem begynner å bli for store å krevende? Dette samfunnet er så inn i hampen sykt! Pedofile predatorer er det over allt der barn befinner seg. Særlig utsatt å sårbare er disse barna, der disse predatorer har greid å røve barnet fra sin rettmessige mor å far. Dette MÅ det bli slutt på!!!!

Det må være vondt å leve i den verden av paranoia som disse gjør.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er og så fryktelig trist at han GM som skriver her ser helt normal ut på bildene. Nesten så jeg tror han har bilde av noen andre.

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå glemmer dere at tråden handler om facebookgruppe, ikke selve barnevernet. 

Anonymkode: fcdc0...ee6

Jeg skrev om de i fb-gruppa om det var meg du sikter til ? La kanskje til litt, men uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Ja. Jeg har merket at det er enkelt å vinne diskusjonene der. Det er holdningene som er vanskelig å utfordre. Man merker at de ikke ønsker barna og familiene noe godt. Å beskylde foreldre for en eller annen form for omsorgssvikt gjør de med den største selvfølge. Og da kommer de med at det blir så bra for barna å flytte. Når man da kan dokumentere at foreldrene kan ta vare på barna og at barna skal bli hørt blir du personangrepet med en gang. Og verre ble det når jeg kunne dokumentere omsorgssvikten i fosterhjem. Konklusjonen er at foreldre er forbudt å utøve omsorgssvikt og at fosterhjem kan utøve omsorgssvikt. Det er snudd på hodet der inne. Husker i en nylig debatt at noen brukere argumenterte med at siden barn og tenåringer ikke er myndig så skal de ikke bli hørt. Når jeg da henviste til norsk lov ble det fyr og flamme.

Kommentar om her på KG. Virkelighetsfjern er det eneste ordet jeg finner som passer. Rett og slett virkelighetsfjern.
Men siden han har fått gruppens lille oppmerksomhet så er det visstnok viktig å slå seg på brystet og bruse litt med fjærene om hvor flink han mener han har vært. Om det betyr at sannheten gladelig vris i egen favør for å se bedre ut blant likesinnede skruller, så er det sannerlig ikke et hinder.

Han skryter om seg selv og alle "diskusjonene" han har "vunnet". I virkeligheten gjør han ikke annet enn å hetse og avspore som medfører at han kontinuerlig blir utestengt fra forumet. Jeg merker meg at hverken i denne tråden når han dukker opp og i fbgruppen blir det nevnt nettopp det. At han blir utestengt fordi han hele tiden avsporer tråden. At tråden egentlig handler om DEM og ikke barnevernet. Jeg legger også merke til at ingen av de andre som kommenterer i den fbgruppa ser ut til å ha forstått det heller.

Men man forventer seg jo egentlig ikke så mye annet når man ser alt det andre svada de skriver der inne. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun admin LMB, hvorfor er ikke hun innlagt? Hun er virkelig gal

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fatter ikke hvorfor jeg til stadig går innpå den siden. Det er skremmende å lese hva de skriver. Noe av det første som møter meg er "Det er ingen. Absolutt ingen. Som har noen som helst rett til å bestemme over andre, å adskille barn å foreldre. Det finnes ingen barn som trenger fosterhjem".

Jeg anser ikke meg selv som en type som blir lett hjernevasket.. men ved å lese der inne så blir jeg oppriktig talt redd barnevernet. Jeg vet jo at de bare kommer med svada og bullshit på grunn av dårlig selvinnsikt. Men det er fortsatt skremmende å lese. Min største frykt er å miste mine fremtidlige barn til BV uten grunn.

Anonymkode: 7f849...80c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sitat  fra kommentarfelt i gruppen 

Da fikk jeg svar i tråden på det jeg ville :). Man er visst splitter pine gal når man ønsker seg vekk fra et voldelig hjem. De beskylder også min far for kidnapping fordi at han ikke ville at jeg skulle bo i et voldelig hjem :). Det forteller meg at Kvinneguiden sine brukere vil at barn skal vokse opp i hjem med vold.

Frister å sende han en Facebook melding og spørre hvorfor han lager seg en ny bruker her nermest daglig, og nekter å akseptere utestengelsen sin. Og hva som gjør at han ikke kan svare på spørsmål vi har, men bare skiver det samme om og om igjen. Men tror jeg lar være, pluserlig blir man hengt ut med fult bilde og navn der og man vet jo aldri hva de kan finne på, så mye trusler de ellers skriver 

Anonymkode: bebfc...66e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Det er ingen. Absolutt ingen. Som har noen som helst rett til å bestemme over andre, å adskille barn å foreldre. Det finnes ingen barn som trenger fosterhjem. Men det finnes adskillige pedofiler som trenger barn. Mange av dem er fosterhjem! Flott for en politiker å finansiere sin karriære på hva dette barnet innbringer til månedsintekten, samtidig som dem har en "jomfru" å kose seg med når dem lyster. For ikke å snakke om institusjoner. der politikerne kan forlyste seg så mye dem ønsker. adopsjoner. hvem holder styring på hvordan det går med disse barna? hvorfor blir dem kastet ut av adopsjonshjemmet når dem begynner å bli for store å krevende? Dette samfunnet er så inn i hampen sykt! Pedofile predatorer er det over allt der barn befinner seg. Særlig utsatt å sårbare er disse barna, der disse predatorer har greid å røve barnet fra sin rettmessige mor å far. Dette MÅ det bli slutt på!!!!"

Fra LMB admin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun admin LMB, hvorfor er ikke hun innlagt? Hun er virkelig gal

Hva er LMB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Bøff Eløff skrev:

Det må være vondt å leve i den verden av paranoia som disse gjør.. 

De har det jo ikke bra når de mener at det er hverdagen. 

Jeg sliter litt med å forstå. Mener de virkelig at ingen, noengang, noe sted, har blitt fratatt barna sine med rette? Er det alltid feil? De snakker om pedofile i fosterhjem samtidig som de snakker om at barn aldri skal fratas foreldrene. Hva om foreldrene er pedofile? Er det fortsatt galt å ta barna fra dem? Mener de det, eller er det bare så blinde og døve for alt annet enn at BV og fosterhjem er fælt og foreldre er det beste? 

Anonymkode: c2a45...d88

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er virkelig noe galt med de i gruppen. Men bortsett fra å bli fratatt barna så får de ikke noe videre hjelp. Håper gruppen blir overvåket av politi/rette instanser

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Admin LMB:

"Et tenkt scenario. Fosterfamilien bor på landet. Dem har to biologiske barn å to fosterbarn. Fosterfar er på jobb i kommunen. Så begynner det å brenne i våningshuset, der alle barna befinner seg. Ettersom det er langt ute på landet, tar utrykningen tid. Hvem redder fostermor først? "

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Admin LMB:

"Et tenkt scenario. Fosterfamilien bor på landet. Dem har to biologiske barn å to fosterbarn. Fosterfar er på jobb i kommunen. Så begynner det å brenne i våningshuset, der alle barna befinner seg. Ettersom det er langt ute på landet, tar utrykningen tid. Hvem redder fostermor først? "

Gud hjelpe meg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under innlegget på siden om KG og hva vi mener om gruppa er det veldig lite flatterende utsagn om flere av dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

" Advokat sei at eg ska ikkje sett in noe i Facebook før barnevern kan bruk mot mig at eg ha krige mot barnevern hhhhh eg ska sett allt eg har før det e krig å stop barnevern "

Dette skal visst være forståelig

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" Advokat sei at eg ska ikkje sett in noe i Facebook før barnevern kan bruk mot mig at eg ha krige mot barnevern hhhhh eg ska sett allt eg har før det e krig å stop barnevern "

Dette skal visst være forståelig

"Advokaten sier jeg ikke skal legge ut noe på Facebook ettersom Barnevernet kan bruke det mot meg at jeg er i krig med dem (BV). Jeg skal legge ut alt jeg, for det er krig om å stoppe Barnevernet."

Når selv deres egen advokat råder dem til å ikke legge ut noe på facebook og de alikevel på død og liv bare må, da lurer jeg på hvor blåst man er. Man lytter da til sin advokat når man tross alt har fått et godt råd om å ligge lavt i terrenget, gjør man ikke?

Endret av Emmelise
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, MarianneE skrev:

Under innlegget på siden om KG og hva vi mener om gruppa er det veldig lite flatterende utsagn om flere av dere.

Og du tenker at noen av de som skriver i denne tråden er veldig bekymret for hva koko-gjengen der inne mener? Helt ærlig, jeg bryr meg mer om hva grevlingen som bor i skogen rett ved meg mener....

Anonymkode: cf867...008

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du tenker at noen av de som skriver i denne tråden er veldig bekymret for hva koko-gjengen der inne mener? Helt ærlig, jeg bryr meg mer om hva grevlingen som bor i skogen rett ved meg mener....

Anonymkode: cf867...008

😂

Næh... tviler på at de som er omtalt tar det så veldig tungt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
7 minutter siden, MarianneE skrev:

😂

Næh... tviler på at de som er omtalt tar det så veldig tungt.

Hvilken tråd er dette? Ser den ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...