AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2101 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har aktiviteten på disse gruppene dabbet av? virker ikke som det særlig stor "aktivitet" der lenger... Anonymkode: c021b...265 Tror de er mer opphengt i konspirasjonsteorier rundt koronaviruset akkurat nå. Anonymkode: b94c9...f17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. august 2021 #2102 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror de er mer opphengt i konspirasjonsteorier rundt koronaviruset akkurat nå. Anonymkode: b94c9...f17 Det er helt sikkert barnevernets skyld. De har plantet korona-viruset og vaksinen for å spore hvor gode foreldre ,medlemmene i gruppen er Endret 29. august 2021 av Honey Dew 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2021 #2103 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Hva gjør denne tråden i data forumet?? Snålt . Nesten så en tror det er en bevisst handling og skjule en tråd som det kan herjes villt rundt på uten og bli oppdaget. 😂😂 Endret 31. august 2021 av Bente1234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 31. august 2021 #2104 Del Skrevet 31. august 2021 Bente1234 skrev (3 minutter siden): Hva gjør denne tråden i data forumet?? Snålt . Nesten så en tror det er en bevisst handling og skjule en tråd som det kan herjes villt rundt på uten og bli oppdaget. 😂😂 Jeg mener å huske for en stund siden at Kvinneguiden bestemte seg for at alle tråder som omhandlet facebookgrupper skulle være under dette underforumet. Bl.a da facebookgruppa matfrabunnen var en svært aktiv tråd her inne så ble den flyttet fra underforumet " mat " til dette underforumet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 31. august 2021 #2105 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 10.05): Tror de er mer opphengt i konspirasjonsteorier rundt koronaviruset akkurat nå. Anonymkode: b94c9...f17 Det er de nok. Reikerås og Fardal har ihvertfall kommentarfeltet fullt av disse anti-barnevernsfolka som diskuterer konspirasjonsteorier rundt corona. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2021 #2106 Del Skrevet 31. august 2021 Beneviento skrev (1 minutt siden): Jeg mener å huske for en stund siden at Kvinneguiden bestemte seg for at alle tråder som omhandlet facebookgrupper skulle være under dette underforumet. Bl.a da facebookgruppa matfrabunnen var en svært aktiv tråd her inne så ble den flyttet fra underforumet " mat " til dette underforumet her Ok takk for informasjon da skjønner jeg hvorfor fikk aldri med meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2021 #2107 Del Skrevet 31. august 2021 Beneviento skrev (1 minutt siden): Det er de nok. Reikerås og Fardal har ihvertfall kommentarfeltet fullt av disse anti-barnevernsfolka som diskuterer konspirasjonsteorier rundt corona. De to der er de verste vi kan ha vi som ønsker en endring i barnevernet. For det må til men på en sakelig og redelig måte ikke ved å spy ut alskens som gjøres på disse gruppene. Var medlem ei tid men meldte meg ut disse innpå der gjør situasjonen verre enn å få til noe konstruktivt på et saklig nivå. Men er vel mye følelser når det gjelder ens egne barn jeg kan og forstå det men det hjelper lite mot endring. Man vil ikke bli tatt seriøst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 31. august 2021 #2108 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) . Endret 31. august 2021 av Beneviento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2109 Del Skrevet 31. august 2021 Bente1234 skrev (28 minutter siden): De to der er de verste vi kan ha vi som ønsker en endring i barnevernet. For det må til men på en sakelig og redelig måte ikke ved å spy ut alskens som gjøres på disse gruppene. Var medlem ei tid men meldte meg ut disse innpå der gjør situasjonen verre enn å få til noe konstruktivt på et saklig nivå. Men er vel mye følelser når det gjelder ens egne barn jeg kan og forstå det men det hjelper lite mot endring. Man vil ikke bli tatt seriøst Kan du skrive så vi forstår hva du sier? Anonymkode: 2998d...0c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2110 Del Skrevet 23. februar 2022 Hvorfor skriver de alltid på dialekt? Tar jo en evighet å skjønne hva de egentlig skriver Anonymkode: 2998d...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. februar 2022 #2111 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor skriver de alltid på dialekt? Tar jo en evighet å skjønne hva de egentlig skriver Anonymkode: 2998d...0c4 Livets Harde Skole vet du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2112 Del Skrevet 23. februar 2022 Honey Dew skrev (2 timer siden): Livets Harde Skole vet du. Livets Knall hare skole, mente du vel Anonymkode: abbf8...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2113 Del Skrevet 1. mars 2022 Dette viste du nok ikke…. Anonymkode: 2d924...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2114 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette viste du nok ikke…. Anonymkode: 2d924...681 Gud, de blir jo bare galere og galere. Dette høres ut som et familiemedlem av meg ( som jeg også VET er med i den veldig kjente antibarneverksgruppa på facebook ). Anonymkode: 3c36f...434 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2022 #2115 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/1/2022 den 19.34): Dette viste du nok ikke…. Anonymkode: 2d924...681 Den var ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2116 Del Skrevet 19. desember 2022 Ja, dette er nok helt 100% sant "som tatovør i 14 år har jeg tatovert mange ansatter som jobber for barnevern og bruker amfetamin, marijana og andre dop typer. si det noe til dere om hva barnevern er ? på tide å åpne hjernen deres . vet dere hvor mange barn og foreldre som lyder hverdag her i dette " big dream land" på grunn av barnevern og familivern annsatter og styrelederne bryr seg mer om sol og været og klær og ferie i utlandet enn flere barne og foreldrene liv og fremtiden deres og hvor mye de lider hverdag .til barnevern og familiern fra meg selvom dere blokkere min facebook og tette munnen min : slutt å være hjerteløs og vær flink til å sette deg inn i menneskersituasjonen og følelse, ha mennesker-moral og arbeides-moral , hversåsnill ... Gale folk !!!" Anonymkode: ff000...2c4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. mars 2023 #2117 Del Skrevet 20. mars 2023 Nå har de helt fått blod på tann nå som den filmen har kommet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enterprises Skrevet 20. mars 2023 #2118 Del Skrevet 20. mars 2023 3 minutter siden, MalloryK said: Nå har de helt fått blod på tann nå som den filmen har kommet ut. hvilken film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. mars 2023 #2119 Del Skrevet 20. mars 2023 Den fra India, https://www.vg.no/rampelys/film/i/LlkPeP/norsk-barnevernssak-blir-bollywood-film-katastrofale-konsekvenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2120 Del Skrevet 20. mars 2023 MalloryK skrev (7 minutter siden): Den fra India, https://www.vg.no/rampelys/film/i/LlkPeP/norsk-barnevernssak-blir-bollywood-film-katastrofale-konsekvenser Husker saken godt. Vold i relasjonen og en mor som virket lettere psykisk utviklingshemmet. Anonymkode: c102b...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå