AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #301 Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg så at de hadde lagt ut bilde av ei som jobber i BV. En skrev i kommentarfeltet at det var bra at det var et privat bilde og ikke et tatt da hun var på jobb (hun hadde et ølglass i hendene) Er det noe FB tar seg bryet med å fjerne om man rapporterer det? Det er vel ikke lov å dele bilder sånn? Anonymkode: c2a45...d88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #302 Del Skrevet 15. juni 2018 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg så at de hadde lagt ut bilde av ei som jobber i BV. En skrev i kommentarfeltet at det var bra at det var et privat bilde og ikke et tatt da hun var på jobb (hun hadde et ølglass i hendene) Er det noe FB tar seg bryet med å fjerne om man rapporterer det? Det er vel ikke lov å dele bilder sånn? Anonymkode: c2a45...d88 Det er jo direkte uthenging så vil regne med det. Kan man legge ved kommentarer når man rapporterer? Viktig å få frem at det er ett privat bilde da. Anonymkode: 291d0...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2018 #303 Del Skrevet 16. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo direkte uthenging så vil regne med det. Kan man legge ved kommentarer når man rapporterer? Viktig å få frem at det er ett privat bilde da. Anonymkode: 291d0...820 Resten av kommentarene om denne personen er noe av det verste jeg har lest. Stakkars dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2018 #304 Del Skrevet 16. juni 2018 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, og svar til dette. Tekola, teamleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juni 2018 #305 Del Skrevet 16. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så at de hadde lagt ut bilde av ei som jobber i BV. En skrev i kommentarfeltet at det var bra at det var et privat bilde og ikke et tatt da hun var på jobb (hun hadde et ølglass i hendene) Er det noe FB tar seg bryet med å fjerne om man rapporterer det? Det er vel ikke lov å dele bilder sånn? Anonymkode: c2a45...d88 Ingenting bryter visst med fb sine regler lengre, men det er bare å rapportere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juni 2018 #306 Del Skrevet 16. juni 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Lol, vi eies visstnok av BV. Hvor er lønna mi? Anonymkode: a2cab...827 Jeg regner med å få etterbetalt lønn, samt noen millioner i feriepenger 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 16. juni 2018 #307 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg så at de hadde lagt ut bilde av ei som jobber i BV. En skrev i kommentarfeltet at det var bra at det var et privat bilde og ikke et tatt da hun var på jobb (hun hadde et ølglass i hendene) Er det noe FB tar seg bryet med å fjerne om man rapporterer det? Det er vel ikke lov å dele bilder sånn? Anonymkode: c2a45...d88 Det får tydeligvis stå. Jeg rapporterte det for flere måneder siden. Men en funfact: utestengt bruker viste seg å være akkurat den jeg trodde 😁 litt såret over å ikke bli nevnt på Facebook siden vi hadde en "god diskusjon" i en tidligere tråd om emnet, men skal nok se jeg kommer over det. Endret 16. juni 2018 av Superblomst 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 16. juni 2018 #308 Del Skrevet 16. juni 2018 Angående tråden på fbgruppen angående KG så har følgende kommentar dukket opp: Sitat Her går det i anonymt ser jeg. Kan man ikke stå frem med sitt eget navn på Facebook så har man et problem. Seriøst blir ihvertfall ikke slike mennesker tatt! Det er opptil flere forskjellige grupper på facebook vi opplever at folk deler langt mer med fremmede enn de noensinne burde. Denne gruppa er jo strengt tatt et formidabelt bevis på nettopp det. Men at det skulle brukes som et argument at folk benytter seg av AB-funksjonen og dermed ikke kan tas seriøst, da prøver jeg hardt å ikke le. Spesielt siden Utestengt Bruker kontinuerlig har spammet trådene med AB-funksjonen og etterpå skryter av det i gruppen. Selvinnsikt er en superkraft tydeligvis. 1 time siden, Superblomst skrev: Men en funfact: utestengt bruker viste seg å være akkurat den jeg trodde 😁 litt såret over å ikke bli nevnt på Facebook siden vi hadde en "god diskusjon" i en tidligere tråd om emnet, men skal nok se jeg kommer over det. Aww, du kan godt få være med i ❄️-klubben med meg hvis du vil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 16. juni 2018 #309 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg blir bare mer og mer imponert over barnevernsansatte. Alt de må holde ut med. Jeg hadde ikke klart mange runder med den gjengen der før jeg hadde mistet troen på menneskeheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #310 Del Skrevet 16. juni 2018 Gratulerer Honey Dew, Golden Lioness Mjauritz, Jabx, Arkana, Emmelise og Ardwinna for at dere kom på gruppen sin "KG brukere hall of fame" 😂 Anonymkode: 291d0...820 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #311 Del Skrevet 16. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer Honey Dew, Golden Lioness Mjauritz, Jabx, Arkana, Emmelise og Ardwinna for at dere kom på gruppen sin "KG brukere hall of fame" 😂 Anonymkode: 291d0...820 Hvor på gruppen kan man se det? Anonymkode: ccdce...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 16. juni 2018 #312 Del Skrevet 16. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor på gruppen kan man se det? Anonymkode: ccdce...f27 https://www.facebook.com/groups/946004698753793/permalink/1896388527048734/ kommentarfeltet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 16. juni 2018 #313 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvor på gruppen kan man se det? Anonymkode: ccdce...f27 https://i.imgur.com/h2u1YZa.jpg Tok screenshot. Endret 16. juni 2018 av Raiu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juni 2018 #314 Del Skrevet 16. juni 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer Honey Dew, Golden Lioness Mjauritz, Jabx, Arkana, Emmelise og Ardwinna for at dere kom på gruppen sin "KG brukere hall of fame" 😂 Anonymkode: 291d0...820 For en ære. Jeg er helt overveldet i min ydmyke beskjedenhet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #315 Del Skrevet 16. juni 2018 On 5/21/2018 at 9:55 PM, AnonymBruker said: «En mor sitter aleine på denne dagen. Så får hun en sms fra fostermor, som sender henne et bilde av hennes to barn, som er tydeligvis overlykkelige for å dele en is, å gratulerer henne med dagen. Hva faen feiler det fosterforeldre? Eier dem ingen antenner?» Hvorfor er dette ille? Jeg ville blitt veldig glad om jeg fikk et bilde av barna mine, dersom jeg av forskjellige grunner ikke kunne feire med dem. Hva mener hun hadde vært bedre, at man ignorerer den biologiske familien og ikke melder dem? Anonymkode: 8abde...ff3 Det er klassisk at noen mennesker gjør seg om til offer i omtrent alle situasjoner i livet. Alt er galt. Hvis man ikke sender bilde av barna så er det liksom "et tegn på at man ikke bryr seg", og hvis man sender bilde av barna "så piner man og erter man". Jeg har møtt flere slike i livet og vet godt at noen mennesker eter offerfølelse til frokost, middag og kvelds. De er et eneste offer og alt er en konspirasjon for å ikke ønske dem til livs. Anonymkode: cc4fb...e9f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. juni 2018 #316 Del Skrevet 16. juni 2018 Barnevernet kan gjøre feil, det vet vi. At det er sosiopater innen den yrkesgruppen kan en virkelig ikke utelukke, da det er en etat hvor en får/har mye makt. Bare for å nevne det. Å ikke innse det vil være ignorant. Men jeg tror ikke at det er spesielt lurt av de som er offer for feilvurderinger å bli medlem av denne gruppa på fb! Veldig mange på disse gruppene har alvorlige diagnoser og problemer. Det er jo helt åpenbart. Og så spør jeg om det er riktig å latterliggøre disse menneskene? Er det det? Uansett hva grunnen er til at de blir fratatt omsorgen, så har de det akkurat like vondt som om dere som latterliggjør dem ville fått det om noen tok fra dere barna deres! Tenker dere på det? Selv syns jeg fryktelig synd på mange av dem, uten at jeg mener at de skulle få beholdt omsorgen. Jeg har da likevel forståelse for hvor smertefullt de opplever det. Til slutt vil jeg si at jeg beundrer og har stor respekt for de som jobber i bv. De har et enormt ansvar, blir hengt ut og truet. De har endatil empati med både barna og foreldrene. Det er ikke sånn at de ønsker frata noen omsorgen for barna. De må bare ta det valget for å redde barn fra stor omsorgssvikt. Syns bare det er utrolig triste greier alt sammen. Syns ikke det passer seg med latterliggjøring. Det er for tragisk til det. Må bare få si det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #317 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg har god erfaring fra Barnevernet her jeg bor. Men er klar over at det kan være store forskjeller rundt omkring i landet. Jeg tror Barnevernet har litt mye makt i enkelte saker, og at de må holdes et mye nøyere øye med da det er snakk om ganske alvorlige saker de skal vurdere. Anonymkode: cc4fb...e9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #318 Del Skrevet 16. juni 2018 Nå glemmer dere at tråden handler om facebookgruppe, ikke selve barnevernet. Anonymkode: fcdc0...ee6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juni 2018 #319 Del Skrevet 16. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå glemmer dere at tråden handler om facebookgruppe, ikke selve barnevernet. Anonymkode: fcdc0...ee6 Folk må da klare å lage en egen tråd som handler om barnevernet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #320 Del Skrevet 16. juni 2018 Tror ikke de skjønner hvordan de skal opprette nytt emne her Anonymkode: 2998d...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå