I Grosny Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 (endret) Moderne norsk presse bedriver sensur og propaganda som ikke hører hjemme i ett demokrati. Hvis man skriver ting som strider mot pressens budskap i kommentarfeltene blir man "ghostet". Det betyr at man selv kan se sine innlegg, men at de blir skjult for almenheten. Hvis dere har mistanke om det så logg ut av Facebook, oppdater, og sjekk om kommentarene deres fortsatt er synlige. Denne ghostingen av opposisjonelle kommentarer er en trussel mot informasjonsflyt , ytringsfriheten og demokratiet, og jeg oppfordrer alle til å kjempe for ytringsfriheten og få bort sensur. Vi lever i Norge, ikke Hitler-Tyskland eller Stalin-Sovjet. Ytringsfriheten blir tatt fra oss. Demokratiet er ingen selvfølge. Det må forsvares. Endret 23. mai 2018 av I Grosny
Drizzt Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 Hvordan forsvare demokrati og ytringsfrihet når man kneler med begge knærne for ekstremister og stempler all kritikk som rasisme?
I Grosny Skrevet 22. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2018 8 timer siden, Drizzt skrev: Hvordan forsvare demokrati og ytringsfrihet når man kneler med begge knærne for ekstremister og stempler all kritikk som rasisme? Det er vi, du og jeg Drizzt, og alle andre med integritet og ryggrad (pluss de som mangler det også), som må kjempe for demokrati og ytringsfrihet. Pressen jobber hardt for å kvele utsagn og personer de ikke ønsker å se på nettet. Jeg er ghostet/sperret på Vg sine kommentarsider og kan ikke engang skrive så mye som ett kompliment til Petter Northug uten å bli sensurert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå