Gå til innhold

Fra latsabb til treningsglad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 22 år gammel kvinne som alltid har vært slank, men utrent. Jeg har de siste 4-5 årene egentlig ønsket å begynne og trene, men jeg har bare aldri klart å komme i gang.. for meg er trening en helt annen verden. Men nå merker jeg på både kroppen og helsa mi at jeg må ta tak. Også synes jeg jo at trente kropper og muskler er så nydelig! Og så håper jeg at om jeg klarer å komme inn i treningen, så vil det etterhvert gå av seg selv. Men jeg trenger hjelp til å starte! Jeg har ingen nære venner som trener, så det er ikke så mye hjelp å få av dem. Jeg tenkte å skrive en liste med mål og en liste med det jeg trenger hjelp til, så håper jeg at noen har gode råd. Det skal sies at jeg sliter med sosial angst, så jeg tør  ikke prøve meg på en PT-time med det første

Mål:

- Bygge muskler i hele kroppen

- stramme opp rumpe og mage og lår

- få bedre kondis

- gå ned i fettprosent 

 

Dette trenge jeg hjelp til:

- hvilken mat er bra å spise? Tips til frokost, lunsj, middag og kvelds

- hvor ofte og hvor lenge bør jeg trene?

- hvilke øvelser, antall repetisjoner og sett?

 

jeg har googlet masse, men jeg synes fortsatt det er så veldig vanskelig! Skulle bare ønske at noen kunne svare på akkurat det jeg lurer på. Håper noen har svar på det jeg lurer på!

Anonymkode: 1d529...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google x-shape treningsforum. X-shape er en treningsopplegg på 6 uker med matoppskrifter, med fokus på mage/rumpe/lår, økt forbrenning, og nedgang I fettprosent. Kostet 500 kr for opplegget.

Anonymkode: 8f7a9...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...