Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte å treffe en gammel flamme for ikke så veldig lenge siden. Vi møtes innimellom og har kontakt så å si hver dag. Han tar forsåvidt mest initiativ til den daglige kontakten.  Han er i eksamensperiode nå og leser mye, noe jeg forstår. Spurte om han ville treffes en bestemt dag hvor han svarte at han måtte se ann hvor lenge han måtte sitte på skolen fordi de har en gruppeoppgave. Helt ok, men han foreslo ikke noen ny dag. Han kommenterer og liker alle bildene mine på some, uten at jeg vet hvor mye jeg skal legge i det. Hva tror dere, interessert eller ikke? 

Anonymkode: 094c9...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er  intressert, men spørsmålet er jo i hva.Ikke sikkert han selv vet enda heller. Vi damer har det med å overtenke for mye for tidlig, forsøk å ikke gjøre det. Jeg vet, lettere sagt enn gjort.

Anonymkode: 5da4e...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok interessert, men han kan ikke konse om flere ting samtidig. Kanskje han tenker at du er trygg på at han liker deg, slik at han kan ta opp tråden til etter den hektiske eksamensperioden. Ha is i magen, og ikke 'mas' på han, så ordner det seg sikkert. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sånn at hvis en person ikke foreslår ny date med en gang man har svart at man ikke kan, betyr det at han ikke er interessert.. Dette er KG-logikk og dame-stress. La nå mannen jobbe med eksamen og tenke seg om litt. Du kan jo også foreslå ny date?

Anonymkode: 1a2cc...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sånn at hvis en person ikke foreslår ny date med en gang man har svart at man ikke kan, betyr det at han ikke er interessert.. Dette er KG-logikk og dame-stress. La nå mannen jobbe med eksamen og tenke seg om litt. Du kan jo også foreslå ny date?

Anonymkode: 1a2cc...a2a

Som oftest dessverre, opplever det ofte selv. Og de som er interesserte så dabber det av etterhvert uansett, om kanskje bare noen dager, eller uker, måneder, timer eller år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skorstein skrev:

Som oftest dessverre, opplever det ofte selv. Og de som er interesserte så dabber det av etterhvert uansett, om kanskje bare noen dager, eller uker, måneder, timer eller år.

 

Ja, det å etablere forhold er i seg selv skikkelig vanskelig. Men: Det er lov å ta det litt rolig i starten. Vi kvinner analyserer og tenker så mye i starten av vi kanskje virker mindre avslappet enn vi burde vært for å være interessante?

Er akkurat der selv, så jeg kjenner det selv på kroppen. Analyserer hvert svar han gir... Hadde vært uendelig enklere for meg å ikke tenke så mye mellom kontakten vi har.

Anonymkode: 1a2cc...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det å etablere forhold er i seg selv skikkelig vanskelig. Men: Det er lov å ta det litt rolig i starten. Vi kvinner analyserer og tenker så mye i starten av vi kanskje virker mindre avslappet enn vi burde vært for å være interessante?

Er akkurat der selv, så jeg kjenner det selv på kroppen. Analyserer hvert svar han gir... Hadde vært uendelig enklere for meg å ikke tenke så mye mellom kontakten vi har.

Anonymkode: 1a2cc...a2a

Ja, det er utrolig vanskelig å la være og analysere. Gikk på en kjempe smell for ett års tiden siden hvor jeg hadde en sinnsyk kjærlighetssorg og jeg orker ikke det igjen. Føler han gir signaler på at han er interessert men samtidig vet jeg ikke i hva, eller hvor interessert han er. Det gjør meg litt usikker og da trekker jeg meg unna fordi jeg ikke orker å legge for mye i noe som kanskje ikke en gang er der.

Anonymkode: 094c9...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...