Gå til innhold

Dere som kommer med full blære.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lest at det skal være en helt spesiell otgasme når man kommer når man er skikkelig tissetrengt. 

Har lyst å teste det ut. Men hvordan gjør dere det. Slipper dere bare alt når dere kommer? 

Tenker det blir litt sprut osv. Har dere spesielt laken? Truse på slik at det ikke spruter over alt? 

Håper på tips. 

Anonymkode: f782e...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme orgasme. Klarer helt fint å holde meg selv om jeg kommer, aldri opplevd at jeg må tisse.

Anonymkode: 3369c...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker om blære er mitt full at jeg lettere kommer igjen og igjen. Som oftest har jeg alltid 3-4 orgasmer om gangen, men med full blære er det nesten som om jeg ikke får nok, og jeg bare kunne fortsatt i det uendelige.

For meg ihevrtfall, er jeg som kvinne lik menn, svamplegmer rundt urinrøret svulmer opp og gjør det ekstremt vanskelig å fantisk tisse, så det kommer ikke noe ut av den grunn. 

Har opplevd å sprute en gang, og merka det kun pga. den lille sprutstråla på lakenet etter. Og alle dem som mener dette er urin. Det er enda ikke engihet om hva det er, da de har funnet ut at det hos noen er urin og hos andre er prostata-væske blandet med litt andre komponeneter. Det er ikke gjort nok studier eller studier med nok folk til å kunne si det ene eller det andre om det.

Anonymkode: 73b42...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er urin 😂😂😂gjeeses😂😂

Anonymkode: 5b2f8...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker jeg ikke om squirt. Men når man holder seg tissetrengt lenge og tisser med vilje samtidig som man får orgasme. 

Anonymkode: f782e...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...