Gå til innhold

Tinder for par?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring eller vet noe om det? Vi er begge unge i slutten av 20-årene og var lenge på jakt etter enhjørning eller et annet par, men vi har aldri kommet bort i muligheten så jeg tenkte at vi kunne likegjerne prøvd ligge-appen. Er det mulig med par profil der inne? Hvordan sveiper man for match når man er par? Kan man velge bort de ikke relevante profilene feks? 

Anonymkode: b6a2e...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet over flere par der. Man sveiper vekk folk man ikke vil matche med som om man hadde hatt solo profil. Er bare å sørge for at bildene deres er av begge og skrive i teksten at dere er et par som søker ---

Anonymkode: 0abcb...91b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lagde oss profiler igår. Det er veldig gøy å «sveipe» forbi folk og jeg forstår hvorfor folk blir så lett hektet på Tinder. Men de jeg har matchet med har nok ikke lest bioen min ser det ut som. Hva skjer med det da? Og det er veldig få karer som i det hele tatt skriver noe bio. Jeg har fått meldinger men karene tror nok at jeg er alene? Vi har skrevet at vi leter etter noen til trekant eller et annet par og fortsatt vil karene bare ha meg på date? Enda har jeg bilde av typen også :fnise: skal jeg kanskje skrive det enda tideligere? Jeg er liksom også åpen for vennskap da vi er nyinnflyttere og kunne tenkt oss flere venner og venniner

Anonymkode: b6a2e...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nokså typisk at folk ikke leser profiltekster. Så er bare å være tydelig fra begynnelsen av, når dere prater sammen "som det står, så er vi et par som leter sammen": 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ser etter sex på tinder - men det er like mye en datingapp. Så hvorfor ikke bruke sider som er mer velegnet for par, sex, og en interesse for temaet. 

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan er det med nakenprat egentlig? Får litt dårlig inntrykk av de som henger der inne. Tenkte at Tinder var mer «normal» 

Anonymkode: b6a2e...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man søker andre til slikt, så handler det om å være klar og tydelig i deres kommunikasjon. I profilteksten så vel som samtalene.

Det er mange idioter som tror at det er en gylden mulighet til å kun møte dama, og de er bare å blokkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 7.40, AnonymBruker skrev:

Vi lagde oss profiler igår. Det er veldig gøy å «sveipe» forbi folk og jeg forstår hvorfor folk blir så lett hektet på Tinder. Men de jeg har matchet med har nok ikke lest bioen min ser det ut som. Hva skjer med det da? Og det er veldig få karer som i det hele tatt skriver noe bio. Jeg har fått meldinger men karene tror nok at jeg er alene? Vi har skrevet at vi leter etter noen til trekant eller et annet par og fortsatt vil karene bare ha meg på date? Enda har jeg bilde av typen også :fnise: skal jeg kanskje skrive det enda tideligere? Jeg er liksom også åpen for vennskap da vi er nyinnflyttere og kunne tenkt oss flere venner og venniner

Anonymkode: b6a2e...21f

Du setter hovedbilde et bilde av dere begge og tekst på selve bildet "Par søker ... Les profilen! ;)" 

Anonymkode: 0abcb...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 11.04, AnonymBruker skrev:

men hvordan er det med nakenprat egentlig? Får litt dårlig inntrykk av de som henger der inne. Tenkte at Tinder var mer «normal» 

Anonymkode: b6a2e...21f

Huff nakenprat ville jeg holdt meg langt unna. Tinder er absolutt bedre å finne normale, kjekke folk :) Å ha sex med par er noe mange kan tenke seg selvom de er på appen for å date. 

Anonymkode: 0abcb...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.lyst-club.no/sign-in?back-uri= Denne siden er fin for par for å finne andre par, eller single menn til trekant. Min oppfattelse er at det er vanskelig å finne single damer for trekant uansett hvor man lefer, men nakenprat er nok ikke rette stedet for å finne normale menn, damer og par 😅

Anonymkode: ce1f2...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...