Gå til innhold

IKEA-Minikrise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper dette blir under rett emne, men har en minikrise med en IKEA tupplur rullegardin. Jeg har klart å sette den inn feil og nå får vi ikke brukt rullgardinen i det hele tatt. Noen råd? Vi får den virkelig ikke ut igjen av festene... 

Vi måtte kjøpe for lang og brukte mange timer sent på kvelden til å kappe, klippe og tilpasse til inni vinduskarmen, kunne ikke henge den på veggen dessverre.  Da vi endelig fikk det vi tror var perfekt str, så klarte vi å ta av den røde låsen og glemte å sjekke hvilken vei(ift den røde «låsen») den skulle settes inn. For å forsøke å klargjøre: vi har satt inn endene på rett side, men man skal sette den inn på en spesiell måte i opphenget så den faktisk ruller. Nå sitter den bom fast. Litt krise i disse sommertider med sol fra tidlig morgen til sent på kveld.

Noen råd? IKEA sin kundeservice kommer jeg ikke gjennom på når jeg har ringt, og de har ikke epost. 
Takknemlig for all hjelp!

Anonymkode: 033db...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer dere til for å få skrudd den ned fra vinduskarmen?

Anonymkode: a9c9c...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne bruksanvisningen som gjelder for din tupplur mørkleggingsgardin? https://www.ikea.com/no/no/assembly_instructions/tupplur-m-rkleggingsrullegardin__AA-1904150-4_pub.pdf

Det er forskjellige (Bare den nyeste versjonen av dokumentet er tilgjengelig for nedlasting. Dette betyr at det kan være avvik mellom denne versjonen og den trykte versjonen.)

Anonymkode: a9c9c...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på Ikeas FB-side

Anonymkode: a9c9c...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Ikea  tupplur  problem, så finner du kanskje svaret.

Anonymkode: a9c9c...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...