Gå til innhold

Hår rundt analen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor vanlig dette er, men regner med det er mer vanlig enn det jeg tror. Jeg sliter med at jeg får lange mørke hår rundt analen, og på en måte "over". Jeg har ikke unormalt mye hårvekst ellers, men har litt "bart", noen føflekker hvor det vokser mørke hår fra, men ellers så tror jeg alt er ganske normalt.

Men akkurat dette håret i/ved rumpa plager meg enormt. De vokser ekstremt fort og blir over 1 cm lange. Det er jo heller ikke så lett å nappe ut hår der bak, og jeg opplever ofte at det begynner å stikke og klør veldig mye og man kan ikke akkurat gå rundt å klø seg i rumpa heller.. Blir til tider nesten gal av dette og tenker jo i tillegg at det ikke kan se veldig bra ut. Jeg har en samboer aom ikke bryr seg om det, men om jeg ikke hadde nappet det ut så hadde det vel sett helt jævlig ut.. 

Andre med samme problem og evt tips til å fjerne det? Skulle gjerne hatt det bort for alltid 😂

Anonymkode: 0c933...97c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt! Jeg er lys blond og relativt hårløs men får også dette. Barberer. Du som har mørkt hår kan kanskje ta laser, men er det verdt det? 

Ellers er det ikke særlig vondt å vokse i rumpa, prøv det. Hender jeg røsker ut de øverste hårene med klypa, liksom.

Anonymkode: 6d452...80a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror alle har det. Selv barberer jeg det ca 2 ganger i mnd, det holder for meg:)

Anonymkode: bddb6...df4

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! 😂 Det største problemet er egentlig det at det begynner å klø.. og da ender det opp med at jeg ikke klarer å sove og må stå opp midt på natten og barbere meg 😂 og det at det vokser så ekstremt fort. Men skulle jo tro at når man fjerner det såpass ofte så burde det forsvinne etterhvert?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! 😂 Det største problemet er egentlig det at det begynner å klø.. og da ender det opp med at jeg ikke klarer å sove og må stå opp midt på natten og barbere meg 😂 og det at det vokser så ekstremt fort. Men skulle jo tro at når man fjerner det såpass ofte så burde det forsvinne etterhvert?

Voksing!!! Utrolig mye bedre. Ingen kløing og de vokser ut tynnere og mykere. 

Anonymkode: 9aa03...8c6

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig. Jeg er blond og har ikke så veldig mye hår på kroppen, men bak der vokser det godt :fnise: Jeg pleier å barbere annenhver uke

Anonymkode: f5a04...81c

AnonymBruker
Skrevet

Alle har hår i underlivet, som også omfatter rundt analen. Plager det deg... bestill en time til voksing :) 

Anonymkode: 05c58...956

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker epilator. Trenger egentlig ikke å se for å dytte den opp mot rumpa. Risikerer ikke å skjære meg heller, og tar lang tid før håret vokser ut igjen. 

Bare pass på å være helt ren når du gjør det, og skrubb huden lett i ukene etter, så du ikke får inngrodde hår.

Anonymkode: e6f7c...882

Skrevet

Barber forsiktig. 
Og vask etterpå med noe mild såpe. >_<
Noe jeg gjør. 
Har ikke de verste hårene baki, men liker å rydde gresset i blant (har ikke busker heldigvis)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en epilator. Mye billigere enn å dra å vokse deg, og det tar lengre tid før det vokser ut enn når du barberer :)

Anonymkode: 36359...659

Skrevet

Nappe hår fra rompa?? 😨😱

Det må jo være tortur!!

• Liker 1
Skrevet

Alle har det, har du mye som blir i veien og ting setter seg i de skjønner jeg det er problematisk. Men er det mest for syns skyld ville jeg heller hatt hår i ræva enn å gå å klø å bli sår o.l bak der. 

Kan du ikke klippe det av og til?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Frkwitch skrev:

Nappe hår fra rompa?? 😨😱

Det må jo være tortur!!

Prøvd det selv en gang, aldri igjen :fnise:
Vondeste man noen gang kan gjøre. Bedre med høvelen. 

Anonymkode: 4b6ee...dc0

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd det selv en gang, aldri igjen :fnise:
Vondeste man noen gang kan gjøre. Bedre med høvelen. 

Anonymkode: 4b6ee...dc0

Ja,herregud! Alt må jo være bedre enn å nappe..

Ble smått satt ut av bare tanken 😬😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg var 17 år da jeg fikk spørsmål av kjæresten (eks nå): "du sparer i rumpa altså?". Og jeg bare "Hæ?", han: "ja du har alltid hår i rumpa"....

Jeg visste ikke at man fikk hår i rumpa den gangen. Man lærer jo bare "når man kommer i puberteten så får man hår under armene og på tissen". MEN INGEN NEVNER AT  ANALEN GROR IGJEN. 

Har selvfølgelig vært veldig observant på rumpehår etter dette.. Barberer. 

K26

Anonymkode: 3de87...e8b

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøp deg en epilator. Mye billigere enn å dra å vokse deg, og det tar lengre tid før det vokser ut enn når du barberer :)

og hvordan klarer du å se deg i rumpa og bruke den dingsen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og hvordan klarer du å se deg i rumpa og bruke den dingsen?

Bruker sminkespeil og lampe. Er stress men mer effektivt enn barbering :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...