AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Noen som har "kjerringråd" for hvordan jeg kan få løsnet slim i halsen? Føler til tider at jeg blir kvalt av det, og jeg får ikke harket det skikkelig opp. Har prøvd varm drikke, dampdusj og generelt det å drikke mye. Prøver å holde meg unna sukker og melk. Anonymkode: 3144a...aab
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Bisolvon hostesaft. Fås kjøpt reseptfritt på apotek. Virkestoffet gjør slimet mer tyntflytende, og du slipper følelsen av å bli kvalt. Hvis dette er noe du sliter med konstant, bør du gå til lege. Anonymkode: 332d8...f52
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bisolvon hostesaft. Fås kjøpt reseptfritt på apotek. Virkestoffet gjør slimet mer tyntflytende, og du slipper følelsen av å bli kvalt. Hvis dette er noe du sliter med konstant, bør du gå til lege. Anonymkode: 332d8...f52 Det er helligdag imorgen. Jeg trenger noe nå når jeg skal prøve å sove. Anonymkode: 3144a...aab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå