AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Jeg har vært ekstremt humørsyk de siste månedene (kanskje til og med det siste året), og nå er jeg så lei. Jeg vil bli kvitt denne håpløse, sinte, late og oppgitte versjonen av meg selv. Jeg føler ikke jeg har kontakt med kroppen min lengre, og jeg føler at kanskje p-pillene er skylda til dette. Det jeg bekymrer meg over er da selvfølgelig å bli gravid. Hver gang jeg har vært uten pillene og vært seksuelt aktiv samtidig har jeg opplevd at kondomen sprekker og at jeg må ta angrepille, og det er noe jeg vil unngå med tanke på pris for det første, og for det andre selvfølgelig fordi de er proppfulle av hormoner og det er akkurat hormonene jeg vil bort fra. Til dere som er seksuelt aktiv og ikke går på pilla (eller andre typer prevensjon), hvordan unngår dere at kondomen sprekker? Takk for svar! Anonymkode: cec15...779
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Unngår at den sprekker? Aner ikke. Brukt kondom et år nå, siden jeg sluttet på p-piller før jeg ble sammen med kjæresten. Den har så vidt jeg vet ikke sprukket hittils, bruker gratis-kondomer. Men prøver å holde neglene mine mest mulig unna da, det er det eneste jeg kan komme på. Anonymkode: 91d41...00a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært ekstremt humørsyk de siste månedene (kanskje til og med det siste året), og nå er jeg så lei. Jeg vil bli kvitt denne håpløse, sinte, late og oppgitte versjonen av meg selv. Jeg føler ikke jeg har kontakt med kroppen min lengre, og jeg føler at kanskje p-pillene er skylda til dette. Det jeg bekymrer meg over er da selvfølgelig å bli gravid. Hver gang jeg har vært uten pillene og vært seksuelt aktiv samtidig har jeg opplevd at kondomen sprekker og at jeg må ta angrepille, og det er noe jeg vil unngå med tanke på pris for det første, og for det andre selvfølgelig fordi de er proppfulle av hormoner og det er akkurat hormonene jeg vil bort fra. Til dere som er seksuelt aktiv og ikke går på pilla (eller andre typer prevensjon), hvordan unngår dere at kondomen sprekker? Takk for svar! Anonymkode: cec15...779 Få satt inn den nye typen kobberspiral. http://www.hormonfritt.no/hormonfri-prevensjon/kobberspiral/gynefix-hormonfri-kobberspiral/ Da har du sikker hormonfri prevensjon i tilfellet kondomet sprekker. Kondom beskytter mot kjønnsykdommer men sprekker det så er du heller ikke beskyttet med en nødprevensjonspille. Anonymkode: 70eb3...090
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå