Gå til innhold

Deepthroat!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 åring mann her. Tenner på deeppthroat og har veldig lyst til å prøve det ut med en dame. Prøvde engang før og likte det veldig godt. Men lurer på om de fleste damene er åpen for det? Evt hvordan går jeg frem?

Hilsen

Uerfaren kar😁

Anonymkode: 3203a...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei de fleste damer er ikke åpen for det. Lykke til.

Anonymkode: 3418e...cfb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å tro at damer nyter å få et skittent kjønnsorgan presset ned i ganen? Eneste mulighet for deg er nok å betale for det. Gjerne hos en annen mann, det er mer rettferdig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst skrivefeil, begge trådene dine. Ooooobs!

Anonymkode: eeaf4...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flertallet av damer er nok ikke spesielt åpen for det. Noen liker det. Ikke fordi det er godt  (det er ubehagelig og krever trening, med mindre man ikke har brekningsrefleks), men noen liker det fordi de tenner på det.

Anonymkode: 2d835...958

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må finne deg ei som liker å gjøre det. Det er ikke noe du kan se på noen, og det er jo ikke det første som kommer opp i en samtale. Men når dere begynner å ha sex, så kan du jo fortelle at dette er en stor fantasi og noe du ønsker skal være en del av sexlivet deres. 

En ting som er viktig med deepthoat er at du lar henne styre tempoet. Og det er ikke alle som greier det heller. Så dere må bare prøve dere fram. Og husk, det er mye større sjanse at hun blir å like å gi deg oralsex, om du er like opptatt av å gi som og motta.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei liker ikke å få en penis ned i halsen til jeg brekker meg.  Det er nok mest for spesielt interesserte kvinner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tusseladen skrev:

Hva får deg til å tro at damer nyter å få et skittent kjønnsorgan presset ned i ganen? Eneste mulighet for deg er nok å betale for det. Gjerne hos en annen mann, det er mer rettferdig. 

Jada, man har skjønt at du mener alt som har med sex å gjøre er skittent og syndig og det er ikke måte på hvor fælt det er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Jada, man har skjønt at du mener alt som har med sex å gjøre er skittent og syndig og det er ikke måte på hvor fælt det er.

Logisk nok liker mange at sex er gjensidig og ikke spiller på vold og overgrep.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempevåt av å deepthroate, ikke fordi at jeg elsker å brekke meg, men fordi kjæresten liker, og blir supertent, oghard 😀

En annen jeg var sammen med, tvang meg til d, og jeg klarte ikke å gi noe særlig blowjob, men når jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, lot han meg bestemme selv, noe som førte til tillitt som igjen førte til, at jeg ønsker å gjøre d.

Nå kan han knulle meg i halsen ganske lenge, og d må jeg få si, rett vinkel gjør deepthroating me enklere, hvis d stopper seg, kan d være at kuken er feil plassert.

Den beste måten og utføre d på er for eksempel, l hode ligge utenfor sengekanten, da kommer kuken helt ned, helt ned til bryste uten at d trenger å være helt forferdelig. 

Som sagt jeg tenner på d fordi han tenner på d, og vi har gjensidig respekt og blir tente av å se den andre bli tent 😀

Anonymkode: 2255d...800

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei de fleste damer er ikke åpen for det. Lykke til.

Anonymkode: 3418e...cfb

Jah for det vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det innimellom. For min egen del så er det ikke akkurat godt, men jeg synes det er gøy å gjøre det noen ganger fordi jeg ser han liker det :)

Men for meg har det alt å si at det er jeg som bestemmer når og om det skal gjøres. Jeg hadde mest sannsynlig steilet litt hvis noen spurte, selv samboeren min, fordi siden det krever en del av meg i forhold til ubehag og brekninger må det være noe jeg gir av egen lyst.

Vet ikke om det egentlig hjalp deg særlig mye, men jeg ville ihvertfall ikke hatt veldig høye forventninger om at akkurat den dama du har med deg hjem er villig til å gjøre det. En god del vil heller ikke greie å gjøre det uten å spy.

Endret av heipådegsann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kjempevåt av å deepthroate, ikke fordi at jeg elsker å brekke meg, men fordi kjæresten liker, og blir supertent, oghard 😀

En annen jeg var sammen med, tvang meg til d, og jeg klarte ikke å gi noe særlig blowjob, men når jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, lot han meg bestemme selv, noe som førte til tillitt som igjen førte til, at jeg ønsker å gjøre d.

Nå kan han knulle meg i halsen ganske lenge, og d må jeg få si, rett vinkel gjør deepthroating me enklere, hvis d stopper seg, kan d være at kuken er feil plassert.

Den beste måten og utføre d på er for eksempel, l hode ligge utenfor sengekanten, da kommer kuken helt ned, helt ned til bryste uten at d trenger å være helt forferdelig. 

Som sagt jeg tenner på d fordi han tenner på d, og vi har gjensidig respekt og blir tente av å se den andre bli tent 😀

Anonymkode: 2255d...800

Tvang deg? Håper det var en sexlek? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

23 åring mann her. Tenner på deeppthroat og har veldig lyst til å prøve det ut med en dame. Prøvde engang før og likte det veldig godt. Men lurer på om de fleste damene er åpen for det? Evt hvordan går jeg frem?

Hilsen

Uerfaren kar😁

Anonymkode: 3203a...f2e

Passer ikke spørsmålet ditt bedre under "Seksualitet"?? Flere likesinnede der sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axl skrev:

Tvang deg? Håper det var en sexlek? 

Næi, han presset penis ned i halsen på meg selv om jeg strittet imot, så ja han tvang meg, kan vel si at d forholdet ikke varte lenge...ødela mye for blowjobbene etterpå, brekt meg når jeg hadde tannkosten mellom tennene, så ille ble d. Men nå er d bedre igjen 😀

Anonymkode: 2255d...800

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næi, han presset penis ned i halsen på meg selv om jeg strittet imot, så ja han tvang meg, kan vel si at d forholdet ikke varte lenge...ødela mye for blowjobbene etterpå, brekt meg når jeg hadde tannkosten mellom tennene, så ille ble d. Men nå er d bedre igjen 😀

Anonymkode: 2255d...800

For en idiot. 

Endret av Axl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Axl skrev:

For en idiot. 

D kan du si, første gangen han gjorde d på meg var første gangen for meg, og jeg hadde inge anelse, så jeg brekte meg og tårene rant, og jeg prøvde å dytte han vekk, mens han sa du må bare kaste opp...du godeste dalmatiner,  d var en opplevelse jeg sent vil minnes....nå er ikke jeg lettskremmende, så d går bra, men hva med en annen jente, d hadde sikkert føltest som voldtekt....

Anonymkode: 2255d...800

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næi, han presset penis ned i halsen på meg selv om jeg strittet imot, så ja han tvang meg, kan vel si at d forholdet ikke varte lenge...ødela mye for blowjobbene etterpå, brekt meg når jeg hadde tannkosten mellom tennene, så ille ble d. Men nå er d bedre igjen 😀

Anonymkode: 2255d...800

Det kalles voldtekt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

D kan du si, første gangen han gjorde d på meg var første gangen for meg, og jeg hadde inge anelse, så jeg brekte meg og tårene rant, og jeg prøvde å dytte han vekk, mens han sa du må bare kaste opp...du godeste dalmatiner,  d var en opplevelse jeg sent vil minnes....nå er ikke jeg lettskremmende, så d går bra, men hva med en annen jente, d hadde sikkert føltest som voldtekt....

Anonymkode: 2255d...800

Sikkert føltes som voldtekt? Å tvinge noen når de ikke vil ER voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

D kan du si, første gangen han gjorde d på meg var første gangen for meg, og jeg hadde inge anelse, så jeg brekte meg og tårene rant, og jeg prøvde å dytte han vekk, mens han sa du må bare kaste opp...du godeste dalmatiner,  d var en opplevelse jeg sent vil minnes....nå er ikke jeg lettskremmende, så d går bra, men hva med en annen jente, d hadde sikkert føltest som voldtekt....

Anonymkode: 2255d...800

Det var voldtekt. Han tok seg tilrette med vold.

Men du, skriv det istedenfor d. Sms-språk er ikke tillatt på KG, du kan risikere å bli slettet.

Anonymkode: f1929...e0c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...