Gå til innhold

Er jeg slank nok nå?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk noen kommentarer fra en ex. på at jeg var "god å ta i" og ikek som de "tynne modellene på TV" for noen måneder siden.

Han mente det kanskje positivt men jeg tolket det som om han mente at jeg var smålubben (noe jeg ikke ønsker å være).

Jeg har trent masse og spist sunt og veier nå 57 kg. Jeg er ca. 169 cm høy.

Jeg bruker str. 38.

Hva synes dere, er jeg slankere enn gjennomsnittet nå- eller er jeg bare en i massene som veier det samme som alle andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil si du er akkurat passe...(kommer selvsagt ann på muskelmassen, for det veier en del...) Det er ikke pent å være for tynn heller!

jeg er vel som gjennomsnittet og veier like mye som deg oger like høy som deg...

Skrevet

Du er helt sikkert helt fin nå - du veier jo i underkant av det som anbefales for en med din høyde, til og med.

Syns det var dumt at du ikke tok komplimentet fra ex'en din på en positiv måte - for det var helt sikkert ment positivt, og man bør vel ikke være smålubben for å være god å ta i? :klø:

Det jeg lurer på, er hvorfor du virker redd for å "bare være en i massen som veier det samme som alle andre"? Er det et mål for deg å veie mindre enn alle andre? Hvorfor det, i såfall?

Det å se ut som en av disse fotomodellene er bare forunt noen få - det går rett og slett ikke an å tvinge fram en lang, sylslank kropp på kommando...

Jeg håper du syns at du er fin som du er nå, jeg, for det er du helt sikkert!

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du ønsker å være modellslank bør du komme deg ned til 50 kilo. Hvis du bare ønsker å være normalslank så trenger du ikke gå ned flere kilo.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg som skrev her har ikke noe særlig med muskler..har trent mest kondisjon. Styrketrening kun 1 gang i uken.

Benbygning er normal og muskler...vel har ikke noe særlig av dem.

Skrevet

er ikke det viktigste hva DU synes om kroppen din?

jeg synes du høres tynn ut i forhold til hva jeg personlig synes er "penest", om man kan si det. Og det er IKKE fordi jeg mener at dere som er tynnere en "normalen" er stygge, det er bare min personlige mening at jeg liker bedre former en ikke former.

se på deg selv i speilet og tenk over hva du ville sagt og tenkt dersom det ikke var deg selv du så, men din beste venninde! ville du syntes hun var tynn? for tynn? lubben? tykk? helt ærlig, hva ville du tenkt om det var din beste venninde?

Skrevet

jeg synes du høres tynn ut i forhold til hva jeg personlig synes er "penest", om man kan si det. Og det er IKKE fordi jeg mener at dere som er tynnere en "normalen" er stygge, det er bare min personlige mening at jeg liker bedre former en ikke former.

:o En kan da vel ha former fordet om man veier 57 kg?!!

Skrevet

Da tør jeg ikke tenke på hvor formløs jeg må være med mine 50...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ha ha, jeg verier 108! I det minste er jeg mjuk å ta på :D Former har jeg også men de er litt annerledes enn de formene mennene i tv-reklamer har :P

Skrevet

klart man kan, men det høres ikke akkurat ut som trådstarter ønsker former!

jeg synes hun høres tynn ut, hun har en bmi på 19, det er ikke akkurat fyldig ihvertfall, selv om jeg vet man ikke kan stole blindt på bmi.

Skrevet

og, når jeg snakker om at jeg liker former, så tenker jeg på at jeg f.eks liker former som Marilyn monroe sine former, runde myke hofter, kvinnemage, bryster etc.

og marilyn hadde ikke en bmi på 19.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er målet å være slankere enn gjennomsnittet? For da er det nok ikke kroppen din det er noe gale med, men hodet.

Kanskje du burde stole på hva du selv mener, og slutte å tenke på hva alle andre mener. Uansett hvor tynn du blir, er det "alltid" noen som vil mene det er si eller så. det viktigste må jo være at du selv er fornøyd.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg fikk noen kommentarer fra en ex. på at jeg var "god å ta i" og ikek som de "tynne modellene på TV" for noen måneder siden.

Han mente det kanskje positivt

Selvfølgelig mente han det positivt når han sa det. "Du er god å ta i", kan det være negativt?

Hva synes dere, er jeg slankere enn gjennomsnittet nå- eller er jeg bare en i massene som veier det samme som alle andre?

Spiller det noen rolle hva andre veier?

I overskriften på tråden spør du om du er tynn nok. Det er du helt klart for min del, men jeg skal ikke bestemme over din kropp.

Skrevet

Helt ærlig hva jeg synes? At du aldri kommer til å bli slank nok. En sunn og frisk jente som deg som lar seg påvirke til slanking av en sleivete kommentar, tror jeg ikke har noe som helst gangsyn på hvordan egen kropp ser ut.

Jeg er helt sikker på at du er slank nok at du VAR slank nok, og jeg er helt sikker på at hvis du ikke sier stopp! nå, så kommer andres slengbemerkninger til å gjøre deg vondt i livet.

Gå og se deg i speilet - hva synes DU?! DET er nemlig det ENESTE som betyr noe.

Forøvrig: jeg er tre centimeter høyere enn deg og hadde jeg veid 57 kilo hadde jeg sett ut som et slitent skrell. Ikke pen, og altfor tynn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan bare si at dere over her er heldige som klarer å konsentrere dere om de viktige tingene i livet.

Jeg føler meg litt mislykket og stygg dersom jeg veier litt for mye i forhold til egen standard. Jeg synes det ser pent ut å være tyunn som skuespillere og modeller er.

Jeg liker det aller best når jeg har kontroll over kroppen gjennom trening og nogenlunde sunn mat. Spesielt når det er hektisk på jobb og mye å gjøre...da føler jeg at jeg ikke har hundre prosent kontroll der..og følgelig er det greit å fokusere på et slankeprosjekt. Jeg er single også, og flere har ymtet frempå om barn og mann, for jeg er 33 år.

Det stresser meg!

Derfor vil jeg bli tynn.

Ikke fornuftig eller logisk akkurat, men slik føler jeg det.

Skrevet

Jeg veier også rundt 50 KG og har en bmi på 19, men jeg har da former for det :o

En ting er å ha kontroll på kropp og trening, men har du kontroll på det som foregår i hode ditt??

Og dette er for all del ikke vondt ment, men på meg virker det som om du er faretruende nær en spiseforstyrrelse, om du ikke har det allerede.

:dagensrose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...