Gå til innhold

Cornelis Elander


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

I mine øyne synes jeg den personlige treneren er godt trent og ser bra ut. Han krøp godt oppover på blogglisten i går. Jeg synes han er morsom innimellom sine uttalelser om kroppen og treningstips.

Hva synes dere om bloggen/mannen?

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den headeren han har sier det meste. Han er opptatt av å være synlig sterk og at han er sponset av et visst merke :fnise:..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget på bloggen skriver han at han blir bedt om å ikke vise seg i bar overkropp.. Joda, gjør gjerne det, men alt med måte :fnise:. Flere bilder som viser hvordan man utfører øvelser bør overgå flashing av kroppen og selfies med trutmunn på en treningsblogg.

Søken etter bekreftelse via likes og hyllest gjennom ord kan tas på snap og insta. Headeren stemmer ikke overens med bildet i det siste innlegget. Han har enten photoshoppet, gravd frem et gammelt bilde eller stått laaaangt fra kamera..

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på med han er at han har hevdet å være treneren til flere navngitte kjendisklienter som har gått ut i media og benektet at de trener med ham. Useriøst 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nana skrev:

Det jeg reagerer mest på med han er at han har hevdet å være treneren til flere navngitte kjendisklienter som har gått ut i media og benektet at de trener med ham. Useriøst 

Er det mulig?? At det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er glad i å tvitre, den mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Mannen har gjort et stort hopp på blogglisten, og hva kan grunnen til det være? Tips for å bli kvitt (side)flesket.. 😄💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Grei nok. Han er ikke blåst når det kommer til trening eller kost. Men akk så kjedelig. 

Ja, det slo meg også.. Veldig mange gjentakelser med de samme frasene om og om igjen.. Bildene er heller ikke gode, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det slo meg også.. Veldig mange gjentakelser med de samme frasene om og om igjen.. Bildene er heller ikke gode, synes jeg.

Enig, alt mangler sjarm og sjel. Huff, håper han ikke leser her, han er sikkert en kjempefyr utenom bloggen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Enig, alt mangler sjarm og sjel. Huff, håper han ikke leser her, han er sikkert en kjempefyr utenom bloggen ;) 

Hehe, ja det er han nok 😉 Hadde det vært litt mer spenst og kreativitet i innleggene hans hadde jeg nok fulgt ham fast. Håper han kan ta det til seg hvis han kommer over dette, da 🤩.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...