Gå til innhold

Ok?


silje123

Anbefalte innlegg

Er det galt å prøve samborens silkebluser når jeg er alene i huset? Blir så utrolig kåt av de skinnende og myke silkeblusene, får lyst til å sperme på dem.. 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Vil du ha KGs velsignelse til noe du selv sterkt føler er galt? Du kjenner vel samboeren din best selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter setter ikke pris på at dere spermer på klærne våre!

Anonymkode: 0f795...007

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på hun blir veldig happy hvis du griser dem til, men for din egen del, så kjør på.

Anonymkode: dc76f...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer nok til å finne det ut etterhvert, når hun blir sitert og sånt noe, tenker jeg. Så får du jo svar på dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, silje123 skrev:

Den føltes nydelig... 😊😊

15268342926112147218588.jpg

Har du en dame med så store biceps? Eller har du så små? 

Anonymkode: 1c06d...7ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med meg er at jeg blir kåt av silkebluser som blir våte, møkkete eller ødelagt.. 😁 Har foreksempel veldig lyst til å ta på en av silkeblusene hennes nå, når jeg skal ut å male litt på garasjen.. 😁 Hadde jeg da sølt maling på silkeblusen, hadde jeg blitt veldig kåt av det.. 😁😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med unge gutter og unge menn som er så kåte at de bare må sperme på alt ? Det er jo akkurat som hunder som markerer seg med å skvette urin både her og der...:klo:

Anonymkode: 950d7...5a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke finne deg en skuff eller en tights eller en jeans i stedet? 

Anonymkode: 0b43c...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, silje123 skrev:

Greia med meg er at jeg blir kåt av silkebluser som blir våte, møkkete eller ødelagt.. 😁 Har foreksempel veldig lyst til å ta på en av silkeblusene hennes nå, når jeg skal ut å male litt på garasjen.. 😁 Hadde jeg da sølt maling på silkeblusen, hadde jeg blitt veldig kåt av det.. 😁😀

Hvorfor male? Kan du ikke ta på deg blusen, legge deg på badet og rulle i din egen avføring? Mange som spruter vilt av det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Hvorfor male? Kan du ikke ta på deg blusen, legge deg på badet og rulle i din egen avføring? Mange som spruter vilt av det

Mulig noen liker det, men jeg vil ikke rulle i min egen avføring.. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, silje123 skrev:

Jeg er 38 år.. 😁😁

Du er garantert ikke 38 år...du er nok veldig ung din luring.:laugh:

Anonymkode: 950d7...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk 38.. 😀 har hatt silkefetish så lenge jeg kan huske.. Nå er samboer og barn i seng.. da er det på tide å nyte en silkebluse 😊😊 skal ikke sprute på den, bare nyyyyte hvor silkeglatt den er 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hvorfor forteller du det ikke til kjæresten din? Er hemmeligholdet en del av tenningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...