AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Hei Hadde en ekkel opplevelse for et par mnd siden, som jeg aldri fant ut hva var. Tenker kanskje det var en spontanabort, men er veldig usikker siden jeg aldri har opplevd det før. Har gått på p-piller i flere år, men ca. midt på et pillebrett begynte jeg å få småblødninger. Tenkte ikke spesielt over det, siden jeg ofte kan få det om jeg hopper over mensen for mange ganger. Hadde i samme periode litt kvalme på kveldene, så tok en graviditetstest bare fordi jeg var litt usikker, men den var negativ. Kan ikke huske at jeg har glemt noen piller, men er av og til litt slapp med å ta dem til samme tid hver dag. Når jeg kom til slutten av pillebrettet, tok jeg en pillefrie uka og på rundt dag nr. 3 fikk jeg enorme menssmerter. De kom i bølger, og når det sto på som verst lå jeg faktisk i fosterstilling og gråt pga. smertene. Blødde i tillegg mye, men tenkte det var pga. det var lenge siden jeg hadde hatt mensen. Etter noen timer fikk jeg en skikkelig trang til å gå på do og "presse", og når jeg da satt på do og trakk ut tampongen kom det masse blod og en ganske stor klump. Vanskelig å beskrive denne klumpen, men det nærmeste jeg kommer er at det faktisk lignet på en liten, halv kyllingfilet (ekkel sammenligning...), både i farge og form. Det rareste med det hele er at i det sekundet denne klumpen kom ut, gikk smertene over med en gang. Er det noen som har en opplevd spontanabort som kjenner igjen dette, eller har en annen forklaring på hva dette var? Anonymkode: a0520...046
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå