Gå til innhold

Første pinsedag - husvask?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Kanskje litt dumt spørsmål, men vil bare høre med dere. Driver med flytting og må ta flyttevask idag. Så spørsmålet mitt er; 

Kan jeg bruke støvsuger? 

Vinduene er lukket, og jeg bor i tomannsbolig, ingen av de andre er hjemme. Men tenkte på naboene rundt.. 

Anonymkode: 4906f...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada det kan du fint. :-) Man har lov til å drive med husarbeid og andre lite støyende aktiviteter på helligdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuging bør være helt ok, men gressklipping (utenom robotklipper), kompostkvern og annet støyende utearb. bør man la vær med. 

I skrivende stund er naboen i gang med planting og luking, en annen nabo driver å setter ut utemøblene sine. Kunne ikke falle meg inn å klage på det. Når skal ellers arbeidende mennesker gjøre slike ting? 

Endret av Antoinette
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen sliper terrassen sin. 

Anonymkode: c504e...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

 

Kanskje litt dumt spørsmål, men vil bare høre med dere. Driver med flytting og må ta flyttevask idag. Så spørsmålet mitt er; 

Kan jeg bruke støvsuger? 

Vinduene er lukket, og jeg bor i tomannsbolig, ingen av de andre er hjemme. Men tenkte på naboene rundt.. 

Anonymkode: 4906f...711

"Robert" har danset rundt her, mens jeg har vasket og skal vaske mer. Så det går helt dint. 

Anonymkode: 12aa3...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...