Gå til innhold

Kokosolje mot underlivsplager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt kokosolje hjelper mot en del underlivsplager - er det noen som har prøvd?

Har også hørt at eddik hjelper. Noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest wahaj
Skrevet

Har prøvd eddik. Blanda litt eddik i vann og skylte med da jeg hadde sopp og apotek var stengt. Lindret midlertidig. Men ikke testa sånn etter det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd kokosolje der nede og fikk en type allergisk reaksjon, enten det eller at det irriterte en rift og ga meg en infeksjon. Svidde noe j og vulva femdoblet størrelse.

Kan fint ha kokosolje på ansikt og hud, men tydeligvis ikke der nede. Usikker på om det er normalt, men i etterkant har jeg blitt rådet om å aldri putte ting som ikke "skal der nede" rundt vulva området. 

Anonymkode: 94391...c2e

Skrevet

Kommer vel an på plagene? Jeg har sovet noen dager med oppkuttet/delt hvitløk i skjedeinngangen ved sopp/kløe - det hjelper veldig. Sett at man ikke fortsetter å spise soppfremkallende mat (sukker, masse karber osv), samt god flora i tarmen.

Kokosolje er noe antibakterielt, men funker alene best som glidemiddel i underlivet. 

AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege/gynekolog...!

Anonymkode: ac095...071

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen og få skikkelig medisin. En god del av denne medisinen kan du få reseptfritt på apotek. Hvertfall de som er mot sopp

Anonymkode: 756fb...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...