Gjest Chrizzy Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Gråter under eller etter sex? Jeg gjør det noen ganger, det er såååå herlig at det bare blir sånn. Som om jeg er helt fylt av velvære, til randen, så kommer det bare ut som tårer :oops:
Gjest Seleena Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Har skjedd :D Men anar ikkje kvifor.
B.A. Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Det har ikke skjedd med meg , men med en type jeg var med. Visste jo ikke helt hva jeg skulle gjøre eller si. Han lå jo bare der og smilte og grein. Hadde det skjedd med en jeg var i et forhold med hadde det nok vært annerledes.
Gjest mann-33 Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Det har ikke skjedd med meg ' date=' men med en type jeg var med. Visste jo ikke helt hva jeg skulle gjøre eller si. Han lå jo bare der og smilte og grein. Hadde det skjedd med en jeg var i et forhold med hadde det nok vært annerledes.[/quote'] :o HVA! Nei?? Seriøst?? Han bare knakk sammen midt i akten og begynte å gråte?? Finnes det en sjangse i havet, om at du og jeg vil kunne ha sex selv en gang??
aline Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 tårer kan være en naturlig reaksjon på orgasme. det har begynt å skje med meg nå i det aller siste, både når jeg har sex og når jeg onanerer meg til orgasme, har ikke sjans til å la være, tårene bare triller. heldigvis har ikke han jeg har sex med noe problemer med det, han vet at det er min reaksjon på at det er så deilig.
aline Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 man trenger ikke "knekke sammen", hos meg begynner bare tårene å renne, jeg har ikke noe problem med å fortsette akten, det bare triller tårer samtidig.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å grine under eller etter akten når jeg og Kvinna med stor K har funnet hverandre.
Gjest mann-33 Skrevet 27. februar 2005 #8 Skrevet 27. februar 2005 Nei nei nei!!! Ikke normaliser dette nå da! Nå fikk jeg de bildene av helt eksepsjonelle kvinner som utøvde sex på menn, grekerne en gang for 10.000 år siden sies å ha vært i besittelse av Nei og nei, dette var trist
Gjest mann-33 Skrevet 27. februar 2005 #9 Skrevet 27. februar 2005 Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å grine under eller etter akten når jeg og Kvinna med stor K har funnet hverandre. :o Oj, det høres ut som kvinnen med K kan vente seg et fjell av forventninger? Du må huske på at sex, som alt annet ikke blir dårligere enn egne prestasjoner også da :-)
Gjest mann-33 Skrevet 27. februar 2005 #11 Skrevet 27. februar 2005 mannfolk. Ja! Ikke bygg meg opp, og riv meg ned!
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #12 Skrevet 27. februar 2005 Oj, det høres ut som kvinnen med K kan vente seg et fjell av forventninger? He he vel det trenger ikke skje første gang, men når det begynner å klaffe i alle fall. Jeg har aldri hatt 'ordentlig' sex med ei jente, så jeg tror det kommer til å velte opp mange rare følelser når det først skjer - med noen jeg er gjensidig glad eller forelska i.
aline Skrevet 27. februar 2005 #13 Skrevet 27. februar 2005 gråt ved orgasme eller nær-orgasme trenger ikke ha noe med at du elsker noen dypt og inderlig, det har ikke noe med det å gjøre for min del ihvertfall. for meg er det bare kroppens reaksjon på orgasmen, på en så "overveldende" fysisk følelse. jeg gjør det når jeg gir meg selv orgasme helt alene hjemme også, tårene triller minst like mye da.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #14 Skrevet 27. februar 2005 Gråter jeg så er det fordi sexen ikke ga meg noe, som vanlig, og fordi han, som vanlig driter i mine behov. Trodde sexlivet skulle bli bedre i et forhold jeg. Gjett om jeg tok feil.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. februar 2005 #15 Skrevet 27. februar 2005 Gråter jeg så er det fordi sexen ikke ga meg noe, som vanlig, og fordi han, som vanlig driter i mine behov. Trodde sexlivet skulle bli bedre i et forhold jeg. Gjett om jeg tok feil. :trøste: Håper du får de bedre
Gjest Chrizzy Skrevet 27. februar 2005 #16 Skrevet 27. februar 2005 Hos meg så eksploderer det, å det er umulig å kontrollere. Har aldrig skjedd mens jeg har har sex. En gang forresten å da hadde jeg klina med kompisen til typen å jag hadde så dårlig samvittighet at jeg holdt på å dø! Selv om det egentlig ikke var min feil, for jeg sov å våknet til kyss, kysset tilbake jeg Uff
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #17 Skrevet 28. februar 2005 Jeg er mann, og har det som aline, men med den forskjell at det ikke skjer når jeg tilfredsstiller meg selv. Henger nok sammen med at orgasmen er en så total "utblåsing" at da kommer alt - også i litt mer overført betydning. Det oppleves for meg som på være på et null-punkt uten forsvar, og da kjenner jeg på de ting som en normalt holder igjen i en hektisk hverdag. Det er jo ikke noe farlig i det - det er bare min måte å reagere ved en utløsning av spenning i kroppen.
Suzy Skrevet 28. februar 2005 #18 Skrevet 28. februar 2005 Gråter under eller etter sex? Jeg gjør det noen ganger' date=' det er såååå herlig at det bare blir sånn. Som om jeg er helt fylt av velvære, til randen, så kommer det bare ut som tårer :oops:[/quote'] Det skjer med jevne mellomrom det - da opplever jeg ofte utløsningen som en lettelse og kanskje en utladning etter en stressende periode - også gråter jeg fordi det er så fint å ha det så godt
Miss Marple Skrevet 28. februar 2005 #20 Skrevet 28. februar 2005 Jepps, det har forekommet opp til flere ganger. Men det er bare fordi det er så deilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå