Gå til innhold

Hjelpe venner med å finne date..


Profectus95

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en kompis er begge litt frustrerte over vår evige dating, gjerne med folk vi ikke passer med, men som vi ikke ser før etter et par mislykka dates. Så vi snakket litt om at vi som kjenner hverandre SÅ godt kanskje kunne prøvd å finne en blinddate typ til hverandre. For å prøve noe nytt 🙈

 

spørsmålet mitt er jo da, hvordan finner jeg egentlig single damer som er åpne for en date? Dette er et første forsøk, begge har høy utdannelse, sosiale mennesker  så er jo ikke at vi ikke klarer å finne noen selv, men siden det ikke har funka hittil så tenkte vi jo at det ikke skadet å prøve.

 

Noe tips til hvor jeg kan bli kjent med single damer? Litt lost, og har selv ingen venninner jeg føler passer for han.

 

og jo, kan jeg kalle det blind date hvis damene kan se bilder og få info om fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikke om det hjelper, men dama burde nok være 24- 35 år ish..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er et håpløst prosjekt. Det blir bare krøll om du skal prøve å finne jenter som passer sammen med kompisen din.  Du ser det jo selv også, du vet jo ikke hvor eller hvordan du skal finne dem. Ikke så rart for det er jo svært spesielt at du skal prøve å bli kjent med kvinner for å finne ut om de passer sammen med kompisen din. Rett og slett dårlig gjort om du prøver å bli kjent med noen for å sjekke om de passer sammen med kompisen din.

Om du hadde begynt å henge med meg så hadde jeg jo trodd at du likte meg som venn. Om målet ditt bare var å sjekke om jeg passet sammen med kompisen din så hadde jeg både følt meg såret fordi du ikke ønsket mitt vennskap likevel.

Jeg hadde aldri gått på date med kompisen din. Hadde tenkt han var en håpløs fyr som måtte bruke deg for å skaffe seg dates. 

 

 

Endret av godjenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nei, jeg mener jo selvfølgelig ikke at jeg skal holde det hemmelig...Det blir jo helt feil, og hadde ikke satt pris på det om det var motsatt, så ser absolutt hva du mener!

 

Men det er jo flere venninner som hjelper kompisen eller venninnen med å skrive profil på sukker f.eks eller formulere et svar til en date dersom man sitter fast, tanken var bare å bli litt kjent med noen for han, og jeg har uansett ingen interesse av å sende ei dame på date med fyr hun garantert ikke liker, eller ei jeg ser han ikke kan bli tiltrukket av. Det er jo også derfor mine venninner er uaktuelle. De hadde ikke passet.

Det er jo faktisk han som må ta jobben med å bli kjent med dama, møte henne, flørte og det som hører med, så syns vel ikke han eller jeg er håpløs, men der kan vi fint være uenig :) Takk for at du delte ditt syn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høres ut som et håpløst prosjekt. Jeg tror dere egentlig bare skal slutte å prøve så hardt. Det er ikke et problem som skal løses, men noe positivt som skal komme av seg selv, bare dere ikke stresser med det, men heller fokuserer på andre positive ting i livet.

Anonymkode: a997e...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

På film så ender dette scenarioet alltid med at dere dater hverandre. Så dere kan like gjerne hoppe dit først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den typen setup funker kanskje hvis du allerede har venninner som ikke er interessert i deg og omvendt, da kan du vurdere å introdusere de for hverandre i en setting du initierer. En uformell grillings/strandtur eller whatever. Premissen her er da at denne damen allerede kjenner deg og stoler på deg, at du ikke kobler henne med noe tull.

Men det funker IKKE hvis du ikke kjenner disse damene først, da blir det bare creepy, og veldig lett å mistenke at det egentlig er en unnskyldning for at DU ønsker å bli kjent med disse single damene. "Kan noen vise meg veien til det stedet hvor alle de flotte single damene henger, for jeg har en kompis som de bør treffe?" Hvis det fantes et slikt sted så hadde det neppe blitt delt. Ha ha.

Og generelt; single damer sliter som regel ikke med å få dates, de sliter med å få dates med det de selv definerer som skikkelige mannfolk. Jeg tror du vil slite massivt med å overbevise en fremmed dame om at du har en kompis som er et skikkelig mannfolk slik at hun bør date han.

Endret av Kreator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...