Gå til innhold

Markedsundersøkelse telefon på pinseaften!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eier de ikke skam. Jeg ble oppringt i kveld fra Norsk gallup. Er det virkelig ingen dager de lar folk være?

Anonymkode: 49ff1...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, men det tror jeg ikke noe på, med mindre det var en av disse automatiske undersøkelsene. Arbeidstiden i helgene der er 12-18. 

Anonymkode: 88c85...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men det tror jeg ikke noe på, med mindre det var en av disse automatiske undersøkelsene. Arbeidstiden i helgene der er 12-18. 

Anonymkode: 88c85...212

De ringte litt før 18 da, det er for meg kveld. Jeg tuller ikke, jeg fikk en telefon fra dem som jeg ikke tok, og når jeg sjekket nummeret, var det fra Norsk Gallup 

Anonymkode: 49ff1...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eier de ikke skam. Jeg ble oppringt i kveld fra Norsk gallup. Er det virkelig ingen dager de lar folk være?

Anonymkode: 49ff1...ac4

Ville de vite om du skulle være hjemme eller reise bort i pinsen, kanskje? 

Anonymkode: 9b415...066

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du opptatt med Jesus og vennene hans?

Anonymkode: b0986...df3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppringt av telefonselger på 17.mai, så alt er tydeligvis mulig..:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke bli oppringt av markedsføring eller telefonselgere uansett hvilken dag det er. For å være helt ærlig vet jeg ikke hva pinsen er en gang, bare at vi har alle fri. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å giiidameg! Og så på selveste pinseaften! Er det ingen som har respekt for den tradisjonsrike feiringen hvor hele familien kommer sammen og..pinser?

Hadde det vært telefonselger kunne jeg skjønt at det var irriterende - det er det jo alltid med telefonselgere.

Anonymkode: 59071...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt oppringt på julaften 

Anonymkode: a1916...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl. 17-18 på en lørdag som for de aller, aller fleste er som alle andre lørdager foruten at noen flere kanskje har reist bort pga. langhelgen. Ser ikke problemet.

Sånne telefoner kan være irriterende for mange uansett tidspunkt, men pinsen betyr ikke annet enn langhelg for folk flest, og det var jo definitivt ikke snakk om noen sen telefon. Så jeg ser ikke at det var verre nå enn andre ganger.

Anonymkode: c45cc...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...