Gå til innhold

Avdøde hadde også samboer


Drikkeflaska

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J14vjX/signes-avdoede-samboer-ble-floeyet-til-polen-sas-visste-ikke-om-henne

Noen har sikkert fått med seg denne saken hvor kisten skulle sendes til en annen del av Norge, men dessverre ble sendt til Polen (og gravlagt der!). Syns å huske jeg hadde lest noe om det her inne, men finner ingen tråd. 

Nå har det kommet frem at samboeren til avdøde ikke har fått den medieomtalen hun kunne håpet på, ettersom at begravelsesbyrået bare har hatt kontakt med avdødes sønn. Dette er selvsagt SAS sin feil, og er viktig å slå stort opp. 

Virkelig?! På hvilken måte er dette krise for noen, og hvordan i alle dager skulle SAS kunne vite dette? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ganske kynisk, så jeg gidder ikke gi deg et mer utfyllende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Drizzt skrev:

Du er ganske kynisk, så jeg gidder ikke gi deg et mer utfyllende svar.

Hva er poenget med å kommentere da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboerskap er en uformell samlivsform. Det er rart med de som ønsker å ha en slik uregistrert og papirløs samlivsform og samtidig ønsker samme rettigheter som gifte. Hvorfor gifter man seg ikke da?

Husker når jeg var i forsvaret så var det flere som forsørget noen hjemme og ønsket støtte for dette mens de avtjente verneplikten. De som var samboer fikk selvfølgelig ikke noe. Men de fikk et brev med at "Det er generøst av deg å understøtte X økonomisk men slike uregulerte forhold vedkommer ikke forsvaret".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...