Gå til innhold

Noen her med lichen i underlivet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fant dere ut at dere hadde det? Jeg svir og når jeg ser nedentil er slimhinnen på de små skjønnsleppene hvit og rød om hverandre, noen områder mer rød andre hvitlige. 

Anonymkode: 275b7...16e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har men det har blitt noe bedre etter at jeg har gått på prednisolon. Før jeg fikk tabletter måtte jeg smøre med vaselin før jeg skulle på do for at det ikke skulle svi og når jeg la meg for natta smørte jeg eurax på i håp om å sovne før virkningen gikk ut. Det gjorde jeg ikke, kløen på resten av kroppen holdt meg våken så...

Anonymkode: b3740...bee

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fant du ut at du hadde dette? Jeg klør ikke så mye, men har ubehag av svie. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt utbrudd mange ganger over hele kroppen pluss inni munnen. I munnen hadde jeg en mistanke og fikk det bekreftet av tannlegen. Har ellers vert hos hudleger men nå siste gang kun for å få resepter (som fastlegen nekter å skrive ut). 

AnonymBruker
Skrevet

Svir det eller klør det mest?

AnonymBruker
Skrevet

Det klør mest, en slags brennende kløe som man ikke kan holde ut. Svien kommer når det går hull på huden. Den første hudlegen jeg var hos sa at det var den verste kløen man kunne få, verre enn svangerskapskløe som visstnok skal være ille. 

AnonymBruker
Skrevet

Okei, kanskje det ikke er lichen jeg har da.. det svir mest.

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke vert hos hudlege? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...