Katten.2.0 Skrevet 25. mai 2018 #21 Skrevet 25. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Må skryte av historiene dine. Var kjempe gøy lese de. Er jente og kunne godt opplevd flere av de 😁 Anonymkode: ae326...dd2 Jo takk Har nettopp startet et samarbeid med en bedrift rundt slike historier, samt nærmer meg ferdig-ish med en bok som har to håndfuller slike elementer.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #22 Skrevet 25. mai 2018 10 timer siden, Persephone skrev: Jeg snakket med en kompis av meg om var like seksuelt frustrert som meg. Så avtalte vi å bli knullekompiser. Veldig greit det. hvordan fungerer det i praktisk, hvor møtes dere, og hvor ofte? Anonymkode: 108f8...9cd
Vinnerloddet Skrevet 26. mai 2018 #23 Skrevet 26. mai 2018 Få deg en elsker. Finn en du har kjemi med og som du tenner på sexuellt. Kan gjerne være en du kjenner fra før eller en som du treffer på byen eller på nettet. Bli enig om noen regler som at dere kutter ut hvis en får kjæreste, eller hvis den ene parten får følelser som ikke blir gjengjeld av den andre for eks. så kan dere bare avtale å treffes så ofte dere vil.
Persephone Skrevet 27. mai 2018 #24 Skrevet 27. mai 2018 På 25.5.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev: hvordan fungerer det i praktisk, hvor møtes dere, og hvor ofte? Anonymkode: 108f8...9cd Vi studerer samme sted og har mye av den samme vennekretsen. Vi har hengt en del sammen av og på de siste årene. Så det ender opp med at hvis en av oss har lyst foreslår den å dra til en av oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå