Gå til innhold

Bachelor nummer to


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en bachelorgrad for årevis siden og vurderer nå å ta en til. Er det noen av dere som vet hvilke tidligere avlagte fag som i så fall kan inngå i den nye? Jeg har forstått det slik at frie emner fra grad nummer én kan brukes i grad nummer to, men det er ikke klar for meg om disse da fortsatt kan stå som frie emner, eller om de må inngå i en emnegruppe. Jeg lurer også på om fag som inngår i 80-gruppen fra grad nummer én kan utgjøre en støttegruppe i grad nummer to, eller om disse er "oppbrukt" én gang for alle.

Anonymkode: c135b...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt umulig å svare på uten å vite hva du har studert, og hva du har tenkt å studere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kontaktet en studieleder ved skolen du tenker å ta bachelor nr 2 på. Det kan være litt ulike regler fra skole til skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er å spør en studentkonsulent på universitetet, jeg antar du tenker å gå på UIO? Jeg går på UIB og der er det ingeting som heter "støttegruppe" eller "80-gruppe", jeg tar bare inn enkelte emner som er frie inn i graden som er på 60sp. Jeg antar at det er noe lignende med UIO, at du kan bare ta inn fag sånn det passer så lenge de er frie. 

Anonymkode: 8f870...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...