Gå til innhold

Test - Pengeproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker og bruker og bruker  penger, men det blir aldri tomt  på kontoen :(  Hva skal jeg gjøre? Jeg må innrømme at jeg har problemer med tvangstanker og får skikkelig  uro av å vite at det er mye penger på konto. Dette baller på seg. Nå har jeg alle rom fylt med gjenstander som jeg aldri kommer til å bruke. Hva er løsningen?

Anonymkode: 64748...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om dette blir feil for kan hende du mener alvor eller bare kødder. Men jeg har et annet problem med frykt for å være uten penger og dette går utover hverdagen min som at jeg nesten ikke spiser. Så klarer dessverre ikke sette meg inn i dette å bruke mye penger og fortsatt ha mye på konto og føle det er tøft. 

Så min tvang går ut på å stresse når penger må brukes  og når jeg må så ender det med mye angst.  

Har dessverre ingen annen råd enn å få hjelp med dette for det skal jeg. 

Anonymkode: 7b596...8fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 8.54, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker og bruker og bruker  penger, men det blir aldri tomt  på kontoen :(  Hva skal jeg gjøre? Jeg må innrømme at jeg har problemer med tvangstanker og får skikkelig  uro av å vite at det er mye penger på konto. Dette baller på seg. Nå har jeg alle rom fylt med gjenstander som jeg aldri kommer til å bruke. Hva er løsningen?

Anonymkode: 64748...6f0

Må også spørre om du donerer penger til de som trenger? Som regnskogen og utrydningstruet dyr? Tror jo du ville følt deg bedre enn å kjøpe ting som bare tar plass. 

Anonymkode: 7b596...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...