Gå til innhold

Test - Pengeproblemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker og bruker og bruker  penger, men det blir aldri tomt  på kontoen :(  Hva skal jeg gjøre? Jeg må innrømme at jeg har problemer med tvangstanker og får skikkelig  uro av å vite at det er mye penger på konto. Dette baller på seg. Nå har jeg alle rom fylt med gjenstander som jeg aldri kommer til å bruke. Hva er løsningen?

Anonymkode: 64748...6f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette blir feil for kan hende du mener alvor eller bare kødder. Men jeg har et annet problem med frykt for å være uten penger og dette går utover hverdagen min som at jeg nesten ikke spiser. Så klarer dessverre ikke sette meg inn i dette å bruke mye penger og fortsatt ha mye på konto og føle det er tøft. 

Så min tvang går ut på å stresse når penger må brukes  og når jeg må så ender det med mye angst.  

Har dessverre ingen annen råd enn å få hjelp med dette for det skal jeg. 

Anonymkode: 7b596...8fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 19.5.2018 den 8.54, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker og bruker og bruker  penger, men det blir aldri tomt  på kontoen :(  Hva skal jeg gjøre? Jeg må innrømme at jeg har problemer med tvangstanker og får skikkelig  uro av å vite at det er mye penger på konto. Dette baller på seg. Nå har jeg alle rom fylt med gjenstander som jeg aldri kommer til å bruke. Hva er løsningen?

Anonymkode: 64748...6f0

Må også spørre om du donerer penger til de som trenger? Som regnskogen og utrydningstruet dyr? Tror jo du ville følt deg bedre enn å kjøpe ting som bare tar plass. 

Anonymkode: 7b596...8fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...