Gå til innhold

Dailystory

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Er det noen som følger denne samlebloggen? Bertine Zetlitz, Tone Damli og Line Langmo er blant dem som bidrar. 

dailystory.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte på hvor Tone Damlis blogg var blitt av, så fant jeg henne der. Hun hadde jo så sjeldne oppdateringer på sin egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med litt, men det er veldig, veldig tamt. Litt sånn "hvor lite kan vi gi av oss selv og fortsatt tjene penger"-blogg. Null personlighet med andre ord. Et polert, kjedelig magasin. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone Damli har vel sånn omtrent ingenting å gi verden når det kommer til interessante tanker og refleksjon. Bertine kunne jeg vært interessert i å lese av og til. Virket som en rar sammenrasking av folk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske tynne og kjedelige innlegg fra de ulike bidragsyterne på denne bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett for å tjene penger, ingenting mer. Velkommen til nok en kobling kjedelige bloggere uten innhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Rett og slett for å tjene penger, ingenting mer. Velkommen til nok en kobling kjedelige bloggere uten innhold. 

Ja, det er litt sånn "vi-ønsker-ikke-egentlig-å-blogge-men-vi-gjør-det-for-pengene"-blogg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Leser bloggen til Radical Broccoli... men skjønner ikke helt greia, de har sin egen blogg- også skriver de innlegg for Daily Story i tillegg? Liker også Mally and the Moon, når hun en sjelden gang blogger, men alle de andre synes jeg er kjedelige :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bloggen er gjennomsyret av dårlig språk og dårlig tid. Det virker som om det er om å gjøre å få frem hvem de beundrer, hva slags merkevarer de vil fremheve og  lage et innlegg på kortest mulig tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Denne samlebloggen har på ingen måte tatt seg opp angående kvalitet. Her er det mye dårlig språk i innleggene, synes jeg. «Du ser så sinnsykt bra ut, vi ser så sykt opp til deg», går om og om igjen. Umodent språk og slett innhold. I dag kom et innlegg om scampi som virkelig er med på å true miljøet. Nei, det var ingen opptur å klikke seg inn igjen på denne bloggen etter drøye tre måneder..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...