Gå til innhold

Sterke drifter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Mann, over 50, har fått et slags dilemma. Har vært gift i mer enn 25 år, og har stort sett hatt et morsomt og bra sexliv, med enkelte perioder med lav/lavere aktivitet, ikke minst i småbarnsalderen. Jeg har i alle år vært monogam, hun ikke fullt så monogam. Noen FÅ eventyr har det vært. 

 

Vi har i alle år hatt et rimelig rikt sexliv. Jeg har nok stort sett hatt fokus på hennes nytelse, og hun kommer «alltid» før meg, på forskjellig måter. Hun har aldri lagt skjul på at hun liker ekstra store og grove menn. Jeg derimot er ganske gjennomsnittelig, men det har ikke egentlig vært et problem. Jeg har sågar hatt glede av dette, ved at vi ved enklete anledninger har hatt et på forhånd avtalt opplegg hvor hun har truffet an gammel eks, som fremdeles liker henne, og har vært tilgjengelig. Dette er altså treff, jeg ikke har deltatt på. Jeg bare liker tanken på at hun får en annen opplevelse, og hun har alltid likt å fortelle detaljert om hva de gjør etc. Dette liker jeg, så lenge vi holder osstil det avtalte.

Så, etter 15 år pause fra denne exen, ble han  skilt, og de tok opp en slags kontakt. De har møtt hverandre flere ganger, og det har vært fint for min kone, men hun kommer ikke lenger med denne mannen. Det gjorde hun tidligere. Men, hun liker  alikevel sexen mer og mer, han er relativt dominant, og hun liker mer og mer den fyssiske smerten hun kjenner av å bli tatt hardt av denne mannen. Etter besøk hos han, er det dog alltid hjem til meg, hvor hun får en god «avsluttning»

 

Så til dilemmaet: 

Hun liker åpenbart å bli dominert, og følelesen av en skikkelig stor en. Da denne exen ikke er så tilgjenglig lenger, har dette utviklet seg til å bli et problem og et sterkt savn, og grunnet dette savnet knaker nå vårt samliv/ekteskap. Jeg tror hun ønsker seg enda større frihet,  og jeg tror ikke jeg klarer å gi henne det. Med større frihet, mener jeg ikke bare en kveld i nyogned, men noe mer permanet, kanskje tilogmed skillsmisse.  Dette er selvfølgelig leit, og vi har barn. Vi har diskutert åpent forhold, men hun er svært sjalu av seg, og tror dette ikke hadde fungert for oss grunnet det.  Ja, jeg tenker selvfølgelig at hun er ganske egoistisk, mtp hva vi har sammen som familie, men jeg tror hun lytter mer og mer til sine drifter. Jeg er nok mer «vanilje» og ikke er jeg spesielt dominant anlagt heller. 

 

Nei, sleeves og store dildoer er neppe løsningen. 

Beklager håløst langt innlegg.

 

What to do ?

Spoiler

 

 

Anonymkode: 74158...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What to do ?

Hva med å kaste henne ut siden hun har vært utro flere ganger??

Anonymkode: 07819...867

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er veldig egoistisk, da hun kan møte en annen i ny å ne men ikke unner deg den samme friheten......

Synes du er veldi godhjertet, men d ser ikke ut som hun tenker på deg.....hvis forholdet deres ble dårligere når tilgangen til en annen ikke er der, så er hun jo der at hun, vil ha i pose å sekk. Og her må du tenke på deg selv, kjenn på hva du klarer å gi henne, og ikke gå på akkord med deg selv, jeg synes du har strekt deg langt, all respekt for d 😊

Du kan ikke bli mer dominant du da, trent på d, hvis hadde hjulpet?

 

 

Anonymkode: 3f83a...f47

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har gitt henne mye større frihet enn det jeg ville ha gjort. Så virker det som hun ikke setter pris på det å det blir for meg sårende. At du har en gjennomsnittlig penis når hun egentlig vil ha en stor en synes jeg er rart når dere har holdt sammen så lenge. Kunne hun ikke funnet seg en med en stor en først som sist?  Hvis det er slik så fortjener du ei som er bedre rett og slett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig forhold. Dama di virker å være temmelig primitiv som tenner på apekatter. Vi lever tross alt i 2018... Jeg er også forundret over deg som kan tillate deg at dama driver på sånn...

Anonymkode: 6e728...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en afrikaner til henne :)

Anonymkode: 8fecb...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å kaste henne ut siden hun har vært utro flere ganger??

Anonymkode: 07819...867

Hun har jo ikke vært utro dersom dette har skjedd i full åpen- og enighet. De har hatt en greie som begge har hatt godt av. Inntil nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Ut fra hva du skriver har dere hatt et langt, åpent, fritt og givende forhold. Dere har mange både tykke og tynne tråder mellom dere og sikkert også respektive familer og venner.

Det virker som dere evner å snakke om situasjonen, og at dere har forståelse for hverandres situasjon og posisjon.

Jeg tror at dette er noe dere vil komme styrket gjennom. Menn som deg vokser ikke på trær. Kommentarer fra andre menn over her viser at de ikke er menn for henne.

Jeg tenker at så lenge du ønsker henne skal du gjøre det klart for henne, så må hun ta avgjørelsen.

Jeg kan umulig vite dette, men jeg gjetter at hun er i en fase som dere sammen finner ut av. Du virker som en mann som er verd hennes kjærlighet, og din beskrivelse av henne tyder på at hun vet å verdsette det. Hva andre mener om monogami bør ikke være bestemmende for deres liv. Lykke til, hilsen M50.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at du syns at det er Ok at hun har sex med andre menn?

Anonymkode: 82cdb...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hun mener altså at hun må få lov å ha stor frihet til å pule rundt på andre menn, men hun blir stygt sjalu dersom du ønsker samme frihet?? Leste jeg virkelig dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsrommets retningslinjer.

Blod, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 11.59, HarryDotter skrev:

Hun mener altså at hun må få lov å ha stor frihet til å pule rundt på andre menn, men hun blir stygt sjalu dersom du ønsker samme frihet?? Leste jeg virkelig dette?

Dette var vel frivillig og de begge var enige? Da er det ikke utroskap om han går med på det, tiltross for at hun ikke vil det andre veien .

Endret av Mysticgirl
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
18 timer siden, Mysticgirl skrev:

Dette var vel frivillig og de begge var enige? Da er det ikke utroskap om han går med på det, tiltross for at hun ikke vil det andre veien .

Fikk inntrykk av at de hadde en avtale om samme greia jeg? Mulig jeg tok feil.

Jeg mener nå at blir man enig om å ha et forhold hvor man ligger med andre, så er det jo merkelig at den ene blir sur, mens den andre godtar. Jaja folk er rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

TS her, takk for alle kommentarer og velfunderte gode svar, og noen ikke fullt så gode. Beklager at det har tatt tid å svare. Avslørte henne sist lørdag. Kona har i januar opprettet en profil på en kontaktside og har siden februar møtt en annen familiefar for sex 1-3 ganger i uka på hotel. Kastet henne ut, og hun har siden bodd på hotel. Svært smertefullt, grovt bedrag på mange måter. Barna knust, det samme er naturlig nok jeg òg. Denne andre familiefaren har ettersigende blitt tilgitt. Jeg tok forøvrig kontakt med kona, kvelden jeg oppdaget det hele. Sendte henne hele meldingsloggen deres fra siste døgnet. Hun var som meg knust, men hadde også sett tegn. Glad for at jeg sa ifra. Begge har vært ekstremt opptatt av å skjerme telefonen sin, og hatt den med seg overalt. Nå som han er tilgitt blir jeg bebreidet for ikke å tilgi min kone. Hun vil hjem igjen. Det kommer ikke til å skje. Nå blir det en trist sommer, og en tøff høst for vår lille familie. Tre eiendommer skal selges, inkludert barndomshjemmet til barna. 

 

Anonymkode: 74158...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære ts.

Les ditt første og siste innlegg. Var det egentlig så rart , det som skjedde, når du godtok alt det andre tidligere i forholdet?

Virker som ALT har gått på hennes premisser, og du har latt det skure å gå...

Finn tilbake til deg selv og din egen integritet. Et sånt forhold som dere hadde, er ikke sunt. Det virker som hun kun følger sine lyster, uten å ta hensyn til dine følelser. Hun fikk deg kanskje også til å føle deg utilstrekkelig? Å ha en annen fyr i bakgrunnen sånn som hun lenge hadde, kan jo ikke ha vært noen god følelse for deg? 

Du kommer til å finne deg ei anna bra dame med samme verdier som deg selv. Det er jeg sikker på. Kanskje du også skulle bestilt timer til psykolog for å renske opp i alt kaoset du sikkert føler nå, men også hvorfor du godtok det du gjorde tidligere. For der har du noe selvdestruktivt, tenker jeg. Tror du har godt av å jobbe med deg selv. Bli glad i deg selv.

Klem fra meg.

Anonymkode: ba0a6...f93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,  føler ikke at jeg har latt ting «skure og gå» Vi hadde en «lek»med klare kjøreregler, som når de ble overholdt, var greie. Hadde ikke noe problem med det. Mht utilstrekkelighet, har heller ikke det vært noen issue. Mer et ønske om å være generøs, la henne oppleve noe annet, og ikke så være så eiesyk, men heller leke litt. Bedraget og løgnene er det store sviket. 

Anonymkode: 74158...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

P.s  Ikke ta henne tilbake. Hun har sviktet deg på det groveste. Finn din verdi.

Anonymkode: ba0a6...f93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det siste du skrev. Men jeg tror underbevisstheten din har reagert, selv om dere hadde "klare kjøreregler". 

Jeg skjønner at dette er vanskelig, og at det hun nå har gjort er grove svik, men se på¨en mulighet for deg å finne tilbake til deg selv. Må ha vært slitsomt og hatt det sånn også. Synes det virker som dere i utgangspuntet hadde forskjellige grenser og verdier, og hun høres veldig egoistisk ut. 

Anonymkode: ba0a6...f93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du skrev i HI at du trodde hun ønsket seg større frihet, men at du trodde ikke at du klarte å gi henne det. Når hun nevnte dette var hun vel allrede igang med han andre mannen bak din rygg? I tillegg er hun for sjalu til at du kan møte andre? Ser du ikke sjevheten her?

Så uansett om dette hadde skjedd eller ikke, hadde det ikke fungert mellom dere lenger. Hun hadde uansett oppsøkt andre...mens du skulle liksom sittet og ventet på henne...

Anonymkode: ba0a6...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, klart jeg ser den. I ettertid er det jo åpenbart at hun «lobbet» sterkt for en slik løsning for å selv kunne forsvare ovenfor seg selv hva hun allerede var igang med. Mitt ankepunkt er jo at vi ikke var enige om dette. Men at hun likevel gjorde det. Egoisme i tiende potens. 

Anonymkode: 74158...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...