Gå til innhold

Problemer i underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex på fredag men begge to var ganske beruset og husker lite. Det var uten kondom, men med en jeg har ligget med før uten å få noe ubehag. I løpet av lørdagen begynte jeg å svi i underlivet og nå er jeg rød og det svir veldig på et spesielt punkt nederst ved skjedeåpningen, mot rumpa. Har helt normal utflod/lukt, det klør ikke det er bare denne svien, det gjør vondt å ta på men bare akkurat på det punktet og ikke innover i skjeden eller andre steder utenpå. Kan dette være noe mer alvorlig som en kjønnssykdom eller er det mest sannsynlig bare en rift? Nå har det jo gått en uke, og jeg synes det er litt lenge for at en liten rift skal gro.

 

Første ledige legetime var om tre uker, burde jeg be om å få hastetime hos legen eller vente litt til og se om det går over? 

Anonymkode: 622b8...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tamsi

Høres ut som du er blitt sår. Jeg får ofte det samme akkurat der, men det pleier å gro ganske fort. Ville gitt det er par dager til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 17.26, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex på fredag men begge to var ganske beruset og husker lite. Det var uten kondom, men med en jeg har ligget med før uten å få noe ubehag. I løpet av lørdagen begynte jeg å svi i underlivet og nå er jeg rød og det svir veldig på et spesielt punkt nederst ved skjedeåpningen, mot rumpa. Har helt normal utflod/lukt, det klør ikke det er bare denne svien, det gjør vondt å ta på men bare akkurat på det punktet og ikke innover i skjeden eller andre steder utenpå. Kan dette være noe mer alvorlig som en kjønnssykdom eller er det mest sannsynlig bare en rift? Nå har det jo gått en uke, og jeg synes det er litt lenge for at en liten rift skal gro.

 

Første ledige legetime var om tre uker, burde jeg be om å få hastetime hos legen eller vente litt til og se om det går over? 

Anonymkode: 622b8...0fe

Kanskje vestibulitt?

Anonymkode: 21001...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...