Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En tidligere venn av meg skylder meg en stor sum med penger, og nå har det gått så langt at jeg har sendt begjæring om utlegg til namsmannen.

Jeg fikk svar i dag om at det var «intet til utlegg», så hva gjør jeg da videre? Jeg trenger virkelig de pengene, og merker jeg blir mer og mer provosert.

Anonymkode: a728b...5d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må skaffe pengene et annet sted. 

Når det ikke er noe til utlegg så betyr det at denne personen ikke har penger å inndrive. Beklager. 

Anonymkode: cfa0d...68d

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar. Er det mulig å sende ny begjæring om utlegg? Det står foreldesesfrist på 10 år, det er jo ikke slik at jeg bare glemmer det liksom.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar. Er det mulig å sende ny begjæring om utlegg? Det står foreldesesfrist på 10 år, det er jo ikke slik at jeg bare glemmer det liksom.

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som Testosteron sier så kan du det, men det hjelper lite å sende nå og det var vel nå du var i beit for penger?

Du får bare følge litt med på denne personen og hvis han får seg jobb f.eks eller du skjønner at han har kommet til penger så kan du sende ny begjæring. 

Anonymkode: cfa0d...68d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En tidligere venn av meg skylder meg en stor sum med penger, og nå har det gått så langt at jeg har sendt begjæring om utlegg til namsmannen.

Jeg fikk svar i dag om at det var «intet til utlegg», så hva gjør jeg da videre? Jeg trenger virkelig de pengene, og merker jeg blir mer og mer provosert.

At han ikke har penger eller ting Namnsmannen kan ta arrest eller pant i. 

De pengene får du bare se langt etter, og høste lærdom av det du har sådd.

Anonymkode: cd9b1...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...