AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 En tidligere venn av meg skylder meg en stor sum med penger, og nå har det gått så langt at jeg har sendt begjæring om utlegg til namsmannen. Jeg fikk svar i dag om at det var «intet til utlegg», så hva gjør jeg da videre? Jeg trenger virkelig de pengene, og merker jeg blir mer og mer provosert. Anonymkode: a728b...5d4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Du må skaffe pengene et annet sted. Når det ikke er noe til utlegg så betyr det at denne personen ikke har penger å inndrive. Beklager. Anonymkode: cfa0d...68d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Ok, takk for svar. Er det mulig å sende ny begjæring om utlegg? Det står foreldesesfrist på 10 år, det er jo ikke slik at jeg bare glemmer det liksom. Anonymkode: a728b...5d4
Testosteron Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar. Er det mulig å sende ny begjæring om utlegg? Det står foreldesesfrist på 10 år, det er jo ikke slik at jeg bare glemmer det liksom. Anonymkode: a728b...5d4 Ja.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar. Er det mulig å sende ny begjæring om utlegg? Det står foreldesesfrist på 10 år, det er jo ikke slik at jeg bare glemmer det liksom. Anonymkode: a728b...5d4 Som Testosteron sier så kan du det, men det hjelper lite å sende nå og det var vel nå du var i beit for penger? Du får bare følge litt med på denne personen og hvis han får seg jobb f.eks eller du skjønner at han har kommet til penger så kan du sende ny begjæring. Anonymkode: cfa0d...68d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En tidligere venn av meg skylder meg en stor sum med penger, og nå har det gått så langt at jeg har sendt begjæring om utlegg til namsmannen. Jeg fikk svar i dag om at det var «intet til utlegg», så hva gjør jeg da videre? Jeg trenger virkelig de pengene, og merker jeg blir mer og mer provosert. Anonymkode: a728b...5d4 At han ikke har penger eller ting Namnsmannen kan ta arrest eller pant i. De pengene får du bare se langt etter, og høste lærdom av det du har sådd. Anonymkode: cd9b1...525
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå