Gå til innhold

Eksamen..sliten, usexy og manglende lyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, sliten student som føler seg gammel og grå..hva gjør at du føler deg sexy? Kan bruke litt penger på å føle meg fresh igjen...

Merker på huden, håret, og et par ekstra kg at eksamener har tatt på 🙈sunt kosthold igjen og trening skjønner jeg jo, men noen andre tips?

 

føler meg helt jævelig og det påvirker lysten...

Anonymkode: 716c3...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man har hatt en intens eksamensinnspurt så er det helt naturlig at kroppen og huden reagerer på det. Det vil løse seg ved at man sover godt i tiden etterpå, slapper av og lar kroppen hente seg inn igjen. Rense huden godt og tilføre fuktighet hver dag. Spise normalt sunn mat og få frisk luft og dagslys. Så går det jo an å unne seg noen nye klær og en hårklipp. Mitt triks når jeg føler meg sliten og gusten er leppestift i en skarp, kledelig farge (for meg er bringebærrødt kledelig, men kommer an på hudtone). Leppestift "vekker opp" ansiktet mitt og får meg til å se piggere ut, spesielt om jeg kombinerer det med en diskret touch av solpudder over kinnben, panne og nese også :) 

Anonymkode: ac0af...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg en runde hos frisøren med god kuring når eksamen er over, så ser frem til det. Fikk også noe fint undertøy i posten her om dagen. Brukte 17.mai som spadag hjemme oppi all lesingen. Nå har ikke lysten endret seg noe, men disse tingene hjelper iallefall på selvfølelsen min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...