Gå til innhold

AAP og snart møte med nav og arbeidsgiver


Offred

Anbefalte innlegg

Rask intro:

sykemeldt siden september 2016, jobb på sykehjem (tunge løft og generelt tungt), ryggoperert (avstiving juli 2017). Ikke blitt bedre, fortsatt store smerter. AAP til slutten av august 2018. Elsker jobben min. Vil tilbake i stillingen min.

skal ha møte med nav og arbeidsgiver i slutten av mai. Er så enormt nervøs, fordi at ønsket om og kunne jobbe er sterkt, men kroppen «har sviktet meg» fullstendig. Hva er det lurt at jeg spør om feks? Er livredd for og miste stillingen min.. har et håp om og kunne returnere til den, samtidig som jeg må være realistisk. Det hele stresser meg veldig.  Er det lurt og foreslå at jeg prøver noen timer i uka først og ser hvordan det evt går? Hva om det ikke går? Jeg har problemer med små ting hjemme for og ta det som eksempel.. og å tømme oppvaskmaskinen feks. Da må jeg hvile etterpå. Er så enormt nederlag og gå sånn som dette her. Arbeidsmoralen min er så høy, men den har jo fått seg en smell, selvom dette ikke var noe jeg kunne hjelpe for at skjedde. Jeg hadde en medfødt tilstand jeg ikke visste om som hadde utviklet seg over tid til jeg var helt utkjørt og ble henvist til nevrokirurgisk. Sliter med mye angst ifb dette møtet. Hva kan jeg forvente meg? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så målet ditt er å beholde jobben. 

Målet til arbeidsgivere er å ha ansatte som kan arbeide.

Målet til NAV er å få deg vekk fra ytelsene sine. 

 

 

Spørsmål du kan forvente:

Når forventer legen/du at du er friskmeldt?

Ønsker du å beholde jobben?

Kan du fungere i den stillingen med tanke på dine helsemessige begrensninger eller må vi tenke på å skaffe deg en jobb et annet sted?

Kan det være aktuelt med gradvis opptrapping hos arbeidsgiveren din?

Hva er planen fremover med tanke på behandling/opptrening?

Anonymkode: 10c7e...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...