Gå til innhold

Bildeoverføring - HJELP


Crembrule

Anbefalte innlegg

Jeg håper noen som har litt peiling kan hjelpe meg. Jeg har alltid overført bilder fra iPhonen og over til bærbar PC via ladekabelen og det har gått fint. Frem til nå.. Når jeg setter kabelen fra telefonen og over i pcen får jeg nå plutselig beskjed om at den ikke kan koble til iTunes fordi den er ukjent, eller noe i den duren. Så kommer det opp en feilkode. Vanligvis når kabelen er koblet i pcen har jeg gått inn på «min datamaskin», og da ligger iPhone der som jeg klikker meg inn på. Men nå funker ingenting. Telefonen er stappfull og må tømmes, og jeg kjenner jeg blir helt matt av dette. Noen som vet hva dette skyldes og hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å installere iTunes på nytt? Har du siste oppdatering på begge deler?

Anonymkode: 10662...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke forsøkt det. Da går jeg ut ifra at jeg først må avinstallere/slette iTunes? Og hvordan gjør jeg det? Har siste oppdateringer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Crembrule skrev:

Jeg håper noen som har litt peiling kan hjelpe meg. Jeg har alltid overført bilder fra iPhonen og over til bærbar PC via ladekabelen og det har gått fint. Frem til nå.. Når jeg setter kabelen fra telefonen og over i pcen får jeg nå plutselig beskjed om at den ikke kan koble til iTunes fordi den er ukjent, eller noe i den duren. Så kommer det opp en feilkode. Vanligvis når kabelen er koblet i pcen har jeg gått inn på «min datamaskin», og da ligger iPhone der som jeg klikker meg inn på. Men nå funker ingenting. Telefonen er stappfull og må tømmes, og jeg kjenner jeg blir helt matt av dette. Noen som vet hva dette skyldes og hva jeg kan gjøre?

Kjør oppdatering på begge deler så er problemet løst. Hadde det samme for ikke lenge siden med noen jeg skulle hjelpe med nettopp det du skal gjøre. Da kommer iPhonen opp i "Min Datamaskin" når alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Nå fant jeg denne tråden tilfeldig, og handler ikke om problemet jeg vil ta opp, men håpar allikevel på hjelp.

Hvis man har gitt instagram tilgang til bildene sine, betyr det at alle femmede kan se alle bildene du har på tlf din?

Eller bare de du har publisert?

Anonymkode: 98134...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...