Gå til innhold
Jegskulleønskeat

Snakket veggen til meg?

Anbefalte innlegg

Jegskulleønskeat

Da jeg kom hjem så jeg bort på nabohuset (hvor besteforeldrene mine bor) og så et tydelig tretall (3) på veggen. Det var som en skygge, men man så tydelig tallet. Først tenkte jeg at det var et slags tegn på at noen kom til å dø om 3 år, etterpå tenkte jeg: "Serriøst, veggen sender deg ikke beskjeder eller snakker til deg". Synes det var merkelig. Hvorfor et 3 tall? Kanskje det bare var noen trær. Hva tenker dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duff

Det var nok helst en skygge tenker jeg. At veggen skulle finne på å gi deg beskjeder er høyst usannsynlig, faktisk umulig. 

Prøv å tenke på noe annet <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
7 minutter siden, Duff skrev:

Det var nok helst en skygge tenker jeg. At veggen skulle finne på å gi deg beskjeder er høyst usannsynlig, faktisk umulig. 

Prøv å tenke på noe annet <3

Det er mulig veggen hadde en agenda?

Anonymkode: 5d31c...62c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
^littletoomuch

Er veggen av...tre..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stueloff

Jeg er mest nysgjerrig på hvordan du koblet et tretall med at noen skulle dø om tre år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
39 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Da jeg kom hjem så jeg bort på nabohuset (hvor besteforeldrene mine bor) og så et tydelig tretall (3) på veggen. Det var som en skygge, men man så tydelig tallet. Først tenkte jeg at det var et slags tegn på at noen kom til å dø om 3 år, etterpå tenkte jeg: "Serriøst, veggen sender deg ikke beskjeder eller snakker til deg". Synes det var merkelig. Hvorfor et 3 tall? Kanskje det bare var noen trær. Hva tenker dere?

Hei. Det var  nok tilfeldige skygger på veggen, kanskje fra  trær i nærheten eller lignende. Har du sett ting som du har tenkt på som tegn tidligere?

Anonymkode: 8ae51...90c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje det betyr at det er tredje gang du møter veggen. 

Anonymkode: b54c3...038

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Duff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hva skulle det være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det var nok bare de hellige tre vise menn

Anonymkode: 2610b...96b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er du spirituell ellers av deg? 3 er et guiding tall fra univserset/Gud. Tallet 3 har gitt meg mange magiske opplevelser og universet/Gud taler i "tilfeldigheter". Those with eyes to see and those with ears to hear....

Anonymkode: fd7b9...004

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du spirituell ellers av deg? 3 er et guiding tall fra univserset/Gud. Tallet 3 har gitt meg mange magiske opplevelser og universet/Gud taler i "tilfeldigheter". Those with eyes to see and those with ears to hear....

Trodde tre var sånn eventyrtall jeg? 

Alle gode ting er tre, og sånn.. 

Anonymkode: 8883f...a60

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde tre var sånn eventyrtall jeg? 

Alle gode ting er tre, og sånn.. 

Anonymkode: 8883f...a60

3 i numerologi står for det hellige. Treenigheten er 3. Ja alle gode ting er det hellige :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

God fantasi har du i alle fall. :fnise:

Anonymkode: 5c255...ae0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jegskulleønskeat
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Det var  nok tilfeldige skygger på veggen, kanskje fra  trær i nærheten eller lignende. Har du sett ting som du har tenkt på som tegn tidligere?

Nei, ikke på denne måten. Jeg er nok litt lettskremt og sliter med angst for at noen skal dø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jegskulleønskeat
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var det første jeg tenkte, men så forstod jeg jo at dette er psykose symptomer. Selvfølgelig kan ikke veggen snakke til meg eller sende meg beskjeder. Så jeg tok meg sammen og tenkte at det sikkert bare var en skygge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Nei, ikke på denne måten. Jeg er nok litt lettskremt og sliter med angst for at noen skal dø

Har du noen å snakke med om angsten din? Får du hjelp? :hug: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jegskulleønskeat
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen å snakke med om angsten din? Får du hjelp? :hug: 

Ja, går i behandling

Takk for klemmen❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stueloff

Da forstår jeg at du trakk den slutningen. Jeg har vært der du er nå, jeg var så redd for at jeg eller noen nær meg skulle dø at jeg begynte å se "tegn" på det overalt. Typ. Hvis noen satte noe i halsen på tv så var det en advarsel om at jeg ikke skulle spise fast føde, for da ville jeg dø (dette satt i i et par år og jeg var innlagt på psykiatrisk avdeling for denne angsten). Eller at en bestemt dato dukket opp igjen og igjen, så den datoen prøvde jeg å få alle jeg er glad i til å holde seg hjemme. Selvfølgelig skjedde det ikke noe galt med noen jeg var glad i på denne datoen, dagen kom og gikk som alle andre dager, og "advarselen" jeg plukket opp var nok bare i mitt eget hode.

Jeg er glad for at du går til behandling, og håper du blir bedre raskt! Er ikke gøy å ha det sånn :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jegskulleønskeat
Akkurat nå, Stueloff skrev:

Da forstår jeg at du trakk den slutningen. Jeg har vært der du er nå, jeg var så redd for at jeg eller noen nær meg skulle dø at jeg begynte å se "tegn" på det overalt. Typ. Hvis noen satte noe i halsen på tv så var det en advarsel om at jeg ikke skulle spise fast føde, for da ville jeg dø (dette satt i i et par år og jeg var innlagt på psykiatrisk avdeling for denne angsten). Eller at en bestemt dato dukket opp igjen og igjen, så den datoen prøvde jeg å få alle jeg er glad i til å holde seg hjemme. Selvfølgelig skjedde det ikke noe galt med noen jeg var glad i på denne datoen, dagen kom og gikk som alle andre dager, og "advarselen" jeg plukket opp var nok bare i mitt eget hode.

Jeg er glad for at du går til behandling, og håper du blir bedre raskt! Er ikke gøy å ha det sånn :(

Uff, det der hørtes veldig slitsomt ut. Jeg har ikke sett andre slike tegn før, men har hatt en del tvangstanker som har gått på ting jeg må gjøre eller unngå å gjøre (f.eks slutte å snakke i noen sek, la være å kjøpe en chipspose ect) for at det ikke skal være min feil at noen dør

Håper det går bra med deg nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jegskulleønskeat

Hvorfor i alle dager ble dette flyttet til religion? Det handler jo utelukkende om psykisk helse... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her