Gå til innhold

Smerter i bryst og rygg


Tockit

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt skarpe stikksmerter i venstre brystet mitt når jeg puster inn og ut, i to måneder nå. Det varer en noen minutter og så går det over igjen, men kan komme tilbake fortløpende flere ganger for dagen. Jeg fikk for litt under to måneder siden veldig vonde smerter i brystet at jeg dro ned på legevakten med kjæresten min. Legevakten tok blodprøve, puls, røntgen og litt fysiske øvelser, men alt de sa var at de tenkte det kunne være muskulært. Jeg gikk på Ibux 600mg i noen dager, men hjalp ikke, derfor tenker jeg at det ikke kan være noe muskulært.

og nå i det siste har jeg fått skarpe smerter i ryggen når jeg puste inn. Det går over etter hvert, men gjør vondt når det først er der.

Er det noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være alt mulig men det er verdt å prøve en skikkelig massasje og se om det er musklene. En god massør eller fysioterapeut vil fort kjenne om det sitter en knute der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Duff skrev:

Det kan være alt mulig men det er verdt å prøve en skikkelig massasje og se om det er musklene. En god massør eller fysioterapeut vil fort kjenne om det sitter en knute der. 

Jeg skal til en fysioterapeut til neste uke, håper det det ordner seg 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...