Gå til innhold

Gamle menn skjekker opp unge.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem av et par datingsider og er 24 år og har lagt til grensen på alder. Grensen er 33. Allikevell er det mangfoldige gamle menn på 50-70 år som sender meg lange meldinger som gentlig bare er "hyggelige" og noen er ekle og skriver om hvor deilig jeg er og hvor lyst de har på meg. Uansett hyggelig eller ikke, er det lov av meg åvære frekk ? (På den ene datingsiden har jeg bare bilder fra jeg var 17 år, da jeg lagde den den gangen og ikke åpnet den igjen før nå). Tilbake til temaet: er det lov av meg å svare frekt til slike gamle gubber, når jeg tilogmed har en grense lagt inn på profilen? Jeg blir kjempe kvalm og føler meg ekkel når jeg får meldinger av såppas gamle menn som kunne vært bestefedrene mine. Jeg blir rett og slett forbanna... 

Anonymkode: a9f37...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja svar de frekt om du vil eller ignorer de. Du skylder dem hvertfall ikke å være hyggelig!
Jeg har svart noen med "Hei, ganske ubehagelig at du skriver til meg, du er jo ALTFOR gammel! (viktig å påpeke det så de blir flaue og føler umoralen sin) Er også ganske ekkelt at du ikke tar hensyn til at jeg faktisk har skrevet øvre aldersgrense på profilen min. Du kunne vært faren min, eller bestefar med din alder! Skaff deg litt folkeskikk....."
 

Anonymkode: 4c663...26b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja svar de frekt om du vil eller ignorer de. Du skylder dem hvertfall ikke å være hyggelig!
Jeg har svart noen med "Hei, ganske ubehagelig at du skriver til meg, du er jo ALTFOR gammel! (viktig å påpeke det så de blir flaue og føler umoralen sin) Er også ganske ekkelt at du ikke tar hensyn til at jeg faktisk har skrevet øvre aldersgrense på profilen min. Du kunne vært faren min, eller bestefar med din alder! Skaff deg litt folkeskikk....."
 

Anonymkode: 4c663...26b

Var en jeg skrev til at jeg syntes det var kvalmt at han kontaktet meg og la til et "æsj". Han var en svett gammel gris med fett hår og så itilleg ikke ut i måneskinn. Han skrev laaaang melding tilbake om at jeg ikke hadde noenting med å gjøre hvem hvem han kontaktet. (Jo når han kontakter meg, så har jeg jo det)Også spurte han meg om jeg ikke hadde lært meg folkeskikk av foreldrene mine. 😂 han kontaktet meg igjen dagen etter på den andre datingsiden... 

Anonymkode: a9f37...3c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på datingsider hadde jeg på profil 35 - 45 år. Fikk jeg folk i den aldersgruppen? Nei. Jeg fikk fra menn fra 22 - 33 og fra 50 - 70. De leser ikke aldersgrensene, de går kun etter utseende. 

Anonymkode: 8e800...db3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en jeg skrev til at jeg syntes det var kvalmt at han kontaktet meg og la til et "æsj". Han var en svett gammel gris med fett hår og så itilleg ikke ut i måneskinn. Han skrev laaaang melding tilbake om at jeg ikke hadde noenting med å gjøre hvem hvem han kontaktet. (Jo når han kontakter meg, så har jeg jo det)Også spurte han meg om jeg ikke hadde lært meg folkeskikk av foreldrene mine. 😂 han kontaktet meg igjen dagen etter på den andre datingsiden... 

Anonymkode: a9f37...3c7

Bra, ja bare fortsett med det, og hvis de skriver tilbake så bare drit de ut enda mer å skriv noe som "Eh, hørte du ikke at jeg ikke ønska kontakt fra gamle griser som deg? Slutt å skriv til meg og finn noen på din egen alder!"

Anonymkode: 4c663...26b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem av et par datingsider og er 24 år og har lagt til grensen på alder. Grensen er 33. Allikevell er det mangfoldige gamle menn på 50-70 år som sender meg lange meldinger som gentlig bare er "hyggelige" og noen er ekle og skriver om hvor deilig jeg er og hvor lyst de har på meg. Uansett hyggelig eller ikke, er det lov av meg åvære frekk ? (På den ene datingsiden har jeg bare bilder fra jeg var 17 år, da jeg lagde den den gangen og ikke åpnet den igjen før nå). Tilbake til temaet: er det lov av meg å svare frekt til slike gamle gubber, når jeg tilogmed har en grense lagt inn på profilen? Jeg blir kjempe kvalm og føler meg ekkel når jeg får meldinger av såppas gamle menn som kunne vært bestefedrene mine. Jeg blir rett og slett forbanna... 

Anonymkode: a9f37...3c7

Jeg er under 30 og har allerede begynt å pønske ut hvordan jeg skal spille kortene når jeg blir gammel gris. Mange «not to do» å hente her.

Anonymkode: 2560c...347

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem av et par datingsider og er 24 år og har lagt til grensen på alder. Grensen er 33. Allikevell er det mangfoldige gamle menn på 50-70 år som sender meg lange meldinger som gentlig bare er "hyggelige" og noen er ekle og skriver om hvor deilig jeg er og hvor lyst de har på meg. Uansett hyggelig eller ikke, er det lov av meg åvære frekk ? (På den ene datingsiden har jeg bare bilder fra jeg var 17 år, da jeg lagde den den gangen og ikke åpnet den igjen før nå). Tilbake til temaet: er det lov av meg å svare frekt til slike gamle gubber, når jeg tilogmed har en grense lagt inn på profilen? Jeg blir kjempe kvalm og føler meg ekkel når jeg får meldinger av såppas gamle menn som kunne vært bestefedrene mine. Jeg blir rett og slett forbanna... 

Anonymkode: a9f37...3c7

Hvis noen sender deg hyggelige meldinger, hvorfor skal du på død og liv svare frekt? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid skrev:

Hvis noen sender deg hyggelige meldinger, hvorfor skal du på død og liv svare frekt? 

Ja hvorfor bli forbanna? Hvis bestemødre hadde sendt meldinger om hvor deilig jeg er så hadde jeg ledd av det og syntes det var litt søtt på en rar måte. Jeg hadde ikke bedt henne dra til helvete liksom.

Anonymkode: 2560c...347

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Hvis noen sender deg hyggelige meldinger, hvorfor skal du på død og liv svare frekt? 

 

Helt enig, du kan bare slette meldingen uten å svare vel? Evt blokkere personen. Er ikke nødvendig å gni det inn.

Ta deg en tur ut på byens kjøttmarked, og jeg skal love deg at mye eldre menn prøver seg på deg. Det er ikke bare på datingsider dette skjer. Evt bruk bare Tinder så får du kontakt med bare de du selv har valgt.

Anonymkode: 71226...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor bli forbanna? Hvis bestemødre hadde sendt meldinger om hvor deilig jeg er så hadde jeg ledd av det og syntes det var litt søtt på en rar måte. Jeg hadde ikke bedt henne dra til helvete liksom.

Anonymkode: 2560c...347

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Helt enig, du kan bare slette meldingen uten å svare vel? Evt blokkere personen. Er ikke nødvendig å gni det inn.

Ta deg en tur ut på byens kjøttmarked, og jeg skal love deg at mye eldre menn prøver seg på deg. Det er ikke bare på datingsider dette skjer. Evt bruk bare Tinder så får du kontakt med bare de du selv har valgt.

Anonymkode: 71226...de9

Ja det er igrunn rart. De gangene "tanter" har prøvd seg på meg har jeg ikke sett noen grunn til å være ekkel med dem bare fordi jeg ikke er interessert. Nok av andre som sikkert er det så hvorfor skulle jeg rakke ned på dem for å gjøre et forsøk?

 

Det jeg stusser mest over er hvor selvfølgelig dette virker for en del, at om noen du ikke liker prøver seg på deg er de slemme, og du står dermed fritt til å rakke ned på dem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn sjekker opp yngre kvinner = Ekle gamle griser

Eldre kvinner sjekker opp yngre menn= Selvstendige og seksuelt frie kvinner som vet hva de vil ha.

Anonymkode: 91e13...790

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, herzeleid skrev:

 

Ja det er igrunn rart. De gangene "tanter" har prøvd seg på meg har jeg ikke sett noen grunn til å være ekkel med dem bare fordi jeg ikke er interessert. Nok av andre som sikkert er det så hvorfor skulle jeg rakke ned på dem for å gjøre et forsøk?

 

Det jeg stusser mest over er hvor selvfølgelig dette virker for en del, at om noen du ikke liker prøver seg på deg er de slemme, og du står dermed fritt til å rakke ned på dem. 

Det er faktisk mange menn som liker eldre damer. Det er derfor mer naturlig at en eldre dame prøver seg på en yngere gutt. Enn en 70 år gammel mann prøver seg på en jente på 20 år, for jeg tror det er FÅTALL av jenter på 20 som ønsker seg en gammal gris. Og ja, eldre damer ER søtere enn eldre fete menn med fett langt hår. Det er også å forvente for disse gamle mennene sin del å få en krass avvisning når det tydelig står at man søker maks 33 år. 

Anonymkode: a9f37...3c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk mange menn som liker eldre damer.

Ja det er ingen tvil om at det er mange menn som nøyer seg med mye rart om nøden er som størst. På samme måte er det liten tvil om at mange kvinner synes eldre menn med mer makt og penger er spennende. Jeg synes ikke vi skal fordømme noen av delene.

 

Sitat

Det er derfor mer naturlig at en eldre dame prøver seg på en yngere gutt.

Nei.

 

Sitat

Enn en 70 år gammel mann prøver seg på en jente på 20 år, for jeg tror det er FÅTALL av jenter på 20 som ønsker seg en gammal gris.

Jeg vet ikke helt når vi begynte å snakke om 50 års aldersforskjell, men om du tror det er "mange" menn som liker 50 år eldre damer har du nok mye å lære :fnise:

Sitat

Og ja, eldre damer ER søtere enn eldre fete menn med fett langt hår.

 

Haha, så herlig absurd spesifikt.

Sitat

 

Det er også å forvente for disse gamle mennene sin del å få en krass avvisning når det tydelig står at man søker maks 33 år. 

Anonymkode: a9f37...3c7

 

For all del, oppfør deg dårlig om det tilfredsstiller deg. Det fremstår bare så stusslig og smålig for oss andre. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, herzeleid skrev:

Hvis noen sender deg hyggelige meldinger, hvorfor skal du på død og liv svare frekt? 

Det er ikke hyggelig når man tydelig skriver at man ikke ønsker det.
En mann som klår en dame på rumpa også kan tro han er hyggelig som viser hun at han syns hun er sexy selv, men det er overhodet ikke hyggelig for mottakeren når det er uønsket!
Skjønner dere menn virkelig ikke at kvinner også har grenser og at DE SKAL MAN RESPEKTERE? Er du så kvinneundertrykkende ??

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor bli forbanna? Hvis bestemødre hadde sendt meldinger om hvor deilig jeg er så hadde jeg ledd av det og syntes det var litt søtt på en rar måte. Jeg hadde ikke bedt henne dra til helvete liksom.

Anonymkode: 2560c...347

Fordi hun har sagt hun ikke vil ha kontakt fra så gamle, og desverre har menn seksuell makt over kvinner så å ikke respektere grensene og fortsatt prøve seg og oppsøke kontakt blir undertrykkende og ikke hyggelig, men respektløst.
En bestemor derimot er harmløs og har ingen seksuell eller samfunnsmessig makt over menn og man kan le av det fordi man ser på kvinner som svake og ikke respekterer dem.

1 av 3 kvinner opplever overgrep fra menn så det sier seg selv at menn er potensielt farlig for oss kvinner og desto mer ubehagelig er det med uønsket kontakt fra menn av den grunn.
 

Anonymkode: 4c663...26b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hyggelig når man tydelig skriver at man ikke ønsker det.

Neivel så leste ikke vedkommende profilen eller situasjonen så godt. Skal en virkelig gidde å hisse seg sånn opp over det?

 

Sitat

En mann som klår en dame på rumpa også kan tro han er hyggelig som viser hun at han syns hun er sexy selv, men det er overhodet ikke hyggelig for mottakeren når det er uønsket!

Ja la oss blande sammen det å sende en melding eller sjekke noen opp med å klå noen på rumpa. Kjempelurt :sarkasme:

Sitat


Skjønner dere menn virkelig ikke at kvinner også har grenser og at DE SKAL MAN RESPEKTERE? Er du så kvinneundertrykkende ??

 

Anonymkode: 4c663...26b

 

Jeg vet ikke om du er ironisk og prøver å karikere (bruk i så fall ironiflagg) men en trenger ikke være kvinneundertrykkende for å mene at en ikke trenger å være kjip mot noen som prøver å sjekke en opp. Jeg føler meg ikke veldig "kvinneundertrykkende" når jeg avviser eldre kvinner på en høflig måte, selv om jeg skjønner at dette kanskje er utenfor din fatteevne. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hyggelig når man tydelig skriver at man ikke ønsker det.
En mann som klår en dame på rumpa også kan tro han er hyggelig som viser hun at han syns hun er sexy selv, men det er overhodet ikke hyggelig for mottakeren når det er uønsket!
Skjønner dere menn virkelig ikke at kvinner også har grenser og at DE SKAL MAN RESPEKTERE? Er du så kvinneundertrykkende ??

Fordi hun har sagt hun ikke vil ha kontakt fra så gamle, og desverre har menn seksuell makt over kvinner så å ikke respektere grensene og fortsatt prøve seg og oppsøke kontakt blir undertrykkende og ikke hyggelig, men respektløst.
En bestemor derimot er harmløs og har ingen seksuell eller samfunnsmessig makt over menn og man kan le av det fordi man ser på kvinner som svake og ikke respekterer dem.

1 av 3 kvinner opplever overgrep fra menn så det sier seg selv at menn er potensielt farlig for oss kvinner og desto mer ubehagelig er det med uønsket kontakt fra menn av den grunn.
 

Anonymkode: 4c663...26b

Jeg har aldri sett på kvinner som svakere enn meg eller meg som noe seksuelt mektigere enn dem, hva enn det innebærer. Manneangsten er irrasjonell.

Anonymkode: 2560c...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem av et par datingsider og er 24 år og har lagt til grensen på alder. Grensen er 33. Allikevell er det mangfoldige gamle menn på 50-70 år som sender meg lange meldinger som gentlig bare er "hyggelige" og noen er ekle og skriver om hvor deilig jeg er og hvor lyst de har på meg. Uansett hyggelig eller ikke, er det lov av meg åvære frekk ? (På den ene datingsiden har jeg bare bilder fra jeg var 17 år, da jeg lagde den den gangen og ikke åpnet den igjen før nå). Tilbake til temaet: er det lov av meg å svare frekt til slike gamle gubber, når jeg tilogmed har en grense lagt inn på profilen? Jeg blir kjempe kvalm og føler meg ekkel når jeg får meldinger av såppas gamle menn som kunne vært bestefedrene mine. Jeg blir rett og slett forbanna... 

Anonymkode: a9f37...3c7

Huff, jeg skjønner deg godt !  Du er nødt til å være direkte mot dem, det er det eneste språket de forstår...Jeg var også plaget av eldre menn i yngre år.., og jeg måtte si direkte til dem hva jeg mente og be dem forsvinne, ellers ble jeg ikke kvitt dem...

Anonymkode: 9e331...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.5.2018 at 7:20 AM, herzeleid said:

Hvis noen sender deg hyggelige meldinger, hvorfor skal du på død og liv svare frekt? 

Når gamle griser sender meldinger til unge kvinner, som klart har flagga at de ikke er interessert i gamle griser, da er det ikke hyggelig. Det er kvalmende. Og det er faktisk litt skummelt at det finnes så mange gamle griser som åpenbart mangler kontakt med virkeligheten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, T-Rex skrev:

Når gamle griser sender meldinger til unge kvinner, som klart har flagga at de ikke er interessert i gamle griser, da er det ikke hyggelig. Det er kvalmende. Og det er faktisk litt skummelt at det finnes så mange gamle griser som åpenbart mangler kontakt med virkeligheten.

Ja, de har ikke sett seg i speilet siden de var 20 år. 

Anonymkode: 78e0d...681

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...