Gå til innhold

Ann Mariell Lipinska


Gjest -Willow

Anbefalte innlegg

Gjest -Willow

Denne Paradise Hotel-deltageren (2014 og 2018), selverklært "classy girl" og nå blogger har ikke en tråd fra før av som jeg kan finne? Var innom bloggen hennes nå i kveld og som vanlig biter jeg sikkert på provokasjonsagnet, men jeg må bare lufte min irritasjon. Derfor starter jeg like så godt en tråd! Det kan jo for all del hende hun har kommet for å bli på topplistene... hva tror dere?

Til poenget! I seneste blogginnlegg på selveste 17. mai kommer hun med med følgende utsagn: "Jeg har ingen bunad fordi jeg er en fashionista og jeg synes ikke bunad er fashion. Det er en folkedrakt, det er ikke noe glamorøst. Derfor feirer jeg 17. mai i Valentino, for jeg synes det passer meg bedre å feire Norge sin grunnlovsdag med en verdenskjent designer enn med en bondedrakt" (Kilde: http://annlipinska.blogg.no/1526572469_derfor_har_jeg_ikke_bunad_p_meg_i_dag.html ). 

Bloggnorge tas stadig til nye høyder, med andre ord. Her er ingenting hellig nå man ser muligheten for å provosere, skape klikk og få enda flere penger i kassa. Nå trodde jeg også at Ann Mariell kom fra en ganske rik familie, så det er kanskje bare oppmerksomheten hun vil ha? 

Endret av -Willow
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med henne i at bunad er ganske stygt..

Forøvrig tenker jeg at man får bare ha på seg det man vil på sånne dager,Valentino eller bunad liksom..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Bunad= Ukledelig statusfolkedrakt som får de fleste til å se kortbeinte og småfeite ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får mene hva man vil om bunad, men det var da voldsomt til nedlatende mot de som mener det er et flott plagg. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
Akkurat nå, Solivagant skrev:

Man får mene hva man vil om bunad, men det var da voldsomt til nedlatende mot de som mener det er et flott plagg. 

Beklager, det var ikke meningen å såre noen. Jeg syns bare det er sykt mye penger for et ukledelig plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus said:

Beklager, det var ikke meningen å såre noen. Jeg syns bare det er sykt mye penger for et ukledelig plagg.

Smak og behag, for all del. Siktet mer til denne divaen som absolutt måtte dedikere et eget innlegg til plagget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bunad er stygt og har aldri hatt lyst på bunad (selv ikke når foreldrene mine ville gi meg en til konfirmasjonen) og reagerer ikke så veldig på at hun heller vil gå med Valentino enn bunad.

Hun kommer fra en rik familie. Leste at faren har 21 millioner i formue

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
45 minutter siden, Solivagant skrev:

Man får mene hva man vil om bunad, men det var da voldsomt til nedlatende mot de som mener det er et flott plagg. 

Enig. Det er jo åpenbart for å provosere, men jeg tviler ikke på at hun rynker på nesa og oppriktig mener det. Hun fremstår i det store og hele som litt enkel i mine øyne, både på bloggen og på tv. 

Edit: Må bare legge til at jeg syns hun absolutt er en søt jente! Mener ikke å være helt negativ til henne.

Endret av -Willow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Enda en Paradisedeltager som skal bruke deltagelsen som springbrett for en bloggkarriere. Gjesp! 

Ut fra det du skriver er dette et typisk provokasjonsinnlegg. Er det noe som er erfart så er det at slike innlegg ikke gir deg lojale lesere. Du får et lite løft for så å deise rett i bakken. Det er blogging på relativt lavt nivå og et godt signal om at hun ikke har noe å komme med av kvalitet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet, hun kan da mene akkurat det hun vil. Jeg blir ikke fornærmet at hun ikke liker bunad. Forøvrig synes jeg det er hakket være å seksualisere bunad, som to andre bloggere gjør, hvor de viser drar opp skjørtet for å vise «sexy» strømper, pumps og råkliner. Eller alle de som ligger døddrukken i grøfta i bunaden..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg at hun ikke bruker bunad, etternavnet hennes får meg til å lure på om hun ikke er helt norsk uansett så da er det kanskje ikke så rart at hun ikke vil gå med det.

Endret av marthes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, marthes skrev:

Helt greit for meg at hun ikke bruker bunad, etternavnet hennes får meg til å lure på om hun ikke er helt norsk uansett så da er det kanskje ikke så rart at hun ikke vil gå med det.

Hun er jo norsk, hun er født og oppvokst i Norge. Men moren hennes kommer fra Polen. Jeg syns noen bunader er knallfine og at noen bunder er mindre heldige med form og farge - og det må da være lov selv om hun ordlegger seg litt vel provoserende for å få pr :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berlinerbolla
10 minutter siden, marthes skrev:

Helt greit for meg at hun ikke bruker bunad, etternavnet hennes får meg til å lure på om hun ikke er helt norsk uansett så da er det kanskje ikke så rart at hun ikke vil gå med det.

Tror hun er halvt polsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. Jeg visste ikke om hun var hel eller halv eller  kvart.  Men pent kler hun seg uansett ikke 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 17.5.2018 den 23.39, orfeus skrev:

Beklager, det var ikke meningen å såre noen. Jeg syns bare det er sykt mye penger for et ukledelig plagg.

Å kalle bunad ukledelig er som å kalle kjole for ukledelig.

Det finnes sinnsykt mange forskjellige bunader ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ann Mariell er ei jeg aldri har likt. At folk sier hun er så søt osv forstår jeg ikke. På tv fremstår hun ganske... tja. Ikke noe jeg liker eller orker å se på. Får litt noia av å høre henne snakke, syntes hun snakker på så rar og irriterende måte. Isj. :P 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2018 den 23.47, Aurora** skrev:

Jeg synes bunad er stygt og har aldri hatt lyst på bunad (selv ikke når foreldrene mine ville gi meg en til konfirmasjonen) og reagerer ikke så veldig på at hun heller vil gå med Valentino enn bunad.

Hun kommer fra en rik familie. Leste at faren har 21 millioner i formue

Ja. Liker heller ikke bunad. Alle ser feitere ut enn det de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 13.12, Korsihalsen skrev:

Ja. Liker heller ikke bunad. Alle ser feitere ut enn det de er.

Sant😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 13.12, Korsihalsen skrev:

Ja. Liker heller ikke bunad. Alle ser feitere ut enn det de er.

Jeg ser tynnere ut - ohoi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...