Gå til innhold

Vente eller gå videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville han ikke da bare møttes for å få sex? Har møtt han mange ganger på bare kaffe også. 

Han sa også at han vil være 100% sikker før han går inn i noe forhold, pga hvordan han har hatt det de siste årene.( altså situasjonen er veldig ille, så jeg forstår godt at han er redd for å gå inn i forhold), men det er fortsatt ikke greit å holde folk for narr.

Han har også kommet å sett på meg på noe som betyr veldig mye for meg. 

Men æsj! Du har nok rett!! Og denne gangen som jeg ikke hadde dårlig magefølelse overhode.

TS

Anonymkode: 80ea3...b42

Hvis kan fortsetter å snakke om exen sin er det jo åpenbart at han ikke liker deg, for han hadde ikke savnet exen om han virkelig likte deg. Ikke ta dette seriøst men jeg synes du burde rett og slett dumpe han. Før du gjør det kan du jo sette han på prøve å være 100% sikker på at han ikke liker deg. Be han om du kan se mobilen hans, gå på meldinger og alt pakka. Vil han ikke gi deg det og gjør det flere minutter etterpå er det åpenbart noe som knurer. At han vil møtte deg på kaffe uten å vise stor interesse for sex kan være at du ikke skal føle deg at han kun vil ha deg for sex når det egt er det han vil. Han vil ikke bli avslørt.

 

Endret av Nera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nera skrev:

Hvis kan fortsetter å snakke om exen sin er det jo åpenbart at han ikke liker deg, for han hadde ikke savnet exen om han virkelig likte deg. Ikke ta dette seriøst men jeg synes du burde rett og slett dumpe han. Før du gjør det kan du jo sette han på prøve å være 100% sikker på at han ikke liker deg. Be han om du kan se mobilen hans, gå på meldinger og alt pakka. Vil han ikke gi deg det og gjør det flere minutter etterpå er det åpenbart noe som knurer. At han vil møtte deg på kaffe uten å vise stor interesse for sex kan være at du ikke skal føle deg at han kun vil ha deg for sex når det egt er det han vil. Han vil ikke bli avslørt.

 

Hvor skriver hun at han savner eksen sin?

Anonymkode: 58b11...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, hehe heldigvis ikke samme person🙈

Vi har kontakt hver dag da, bare noen dager er det bare god morgen/god natt andre dager er det mer. Men ikke så ekstremt mye som i starten.

Ja tenkte å trekke meg litt unna. For å se hva som skjer. Han er på hytta til mandag så tenkte å høre om han vil ta en kaffe til uka på vei fra seinvakt. Siden jeg kjører forbi kaffe date stedet vårt da på vei hjem😊

ts

Anonymkode: 80ea3...b42

Det at det ikke er så mye som i starten kan være fordi du har gitt han sex, da mister de litt interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ikke svarer deg på spørsmålet om han dater andre, og setter seg i offerrollen, samt sier at 'da dropper vi det' like lett som en annen sier 'vi kaster den sokken med hull i', indikerer ikke en mann full av følelser, spør du meg. Hadde han virkelig, virkelig likt deg (vært villig til å gå inn i et forhold), hadde han sørget for å låse dealen nå etter to måneder. 

Gikk sånn i 6 måneder jeg, han var ikke helt klar, hadde hatt det så vanskelig stakkars, trengte mer tid.... Helt til jeg fikk forbanna lei, å droppet han. Da tok han kontakt i ny og ned, og jo mer jeg trakk meg unna, jo mer kontaktet han meg. Jeg distanserte meg fullstendig følelsesmessig, og begynte å bruke han tilbake på samme måte han brukte meg, for sex og oppmerksomhet når det passet meg. Når jeg traff en annen, gikk det ikke mer enn en måneds tid, før han på magisk vis var klar for forhold... Jeg er evig takknemlig for at jeg droppet denne drittsekken, og satset på han jeg nå er sammen med, som visste hva han ville allerede etter en 3/4 ukers tid, og aldri har vært redd for å satse, eller droppe andre damer. Gjør deg selv en tjeneste, å trekk deg helt, helt ut av relasjonen. Kommer han tilbake, så kan du si direkte at du spurte han om han datet fler, og dette svarte han ikke på. Han sier også selv at han ikke er klar for noe, så du orket ikke å gå å vente. Så får du ta det derfra. 

Lykke til :hjerte:

 

Anonymkode: a145a...b1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nera skrev:

Hvis kan fortsetter å snakke om exen sin er det jo åpenbart at han ikke liker deg, for han hadde ikke savnet exen om han virkelig likte deg. Ikke ta dette seriøst men jeg synes du burde rett og slett dumpe han. Før du gjør det kan du jo sette han på prøve å være 100% sikker på at han ikke liker deg. Be han om du kan se mobilen hans, gå på meldinger og alt pakka. Vil han ikke gi deg det og gjør det flere minutter etterpå er det åpenbart noe som knurer. At han vil møtte deg på kaffe uten å vise stor interesse for sex kan være at du ikke skal føle deg at han kun vil ha deg for sex når det egt er det han vil. Han vil ikke bli avslørt.

 

Han savner ikke eksen. Han har bare fortalt hva hun har gjort slik at jeg forstår situasjonen.( rettsak og veldig mye greier)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at han ikke svarer deg på spørsmålet om han dater andre, og setter seg i offerrollen, samt sier at 'da dropper vi det' like lett som en annen sier 'vi kaster den sokken med hull i', indikerer ikke en mann full av følelser, spør du meg. Hadde han virkelig, virkelig likt deg (vært villig til å gå inn i et forhold), hadde han sørget for å låse dealen nå etter to måneder. 

Gikk sånn i 6 måneder jeg, han var ikke helt klar, hadde hatt det så vanskelig stakkars, trengte mer tid.... Helt til jeg fikk forbanna lei, å droppet han. Da tok han kontakt i ny og ned, og jo mer jeg trakk meg unna, jo mer kontaktet han meg. Jeg distanserte meg fullstendig følelsesmessig, og begynte å bruke han tilbake på samme måte han brukte meg, for sex og oppmerksomhet når det passet meg. Når jeg traff en annen, gikk det ikke mer enn en måneds tid, før han på magisk vis var klar for forhold... Jeg er evig takknemlig for at jeg droppet denne drittsekken, og satset på han jeg nå er sammen med, som visste hva han ville allerede etter en 3/4 ukers tid, og aldri har vært redd for å satse, eller droppe andre damer. Gjør deg selv en tjeneste, å trekk deg helt, helt ut av relasjonen. Kommer han tilbake, så kan du si direkte at du spurte han om han datet fler, og dette svarte han ikke på. Han sier også selv at han ikke er klar for noe, så du orket ikke å gå å vente. Så får du ta det derfra. 

Lykke til :hjerte:

 

Anonymkode: a145a...b1f

Jeg fikk aldri spurt om han dater andre fordi det kom aldri frem. Han trodde jeg hadde det tøft og ikke sov pga han( han misforsto en melding)

Han vrir seg ikke unna spørsmål, men jeg er heller ikke villig til å gå inn i noe forhold etter to mnd. 

Mulig jeg har formulert meg feil, men vi har bare møttes en mnd. Selv om vi har skrevet lengre. Tror vi har møttes ca 8 ganger, har detti litt ut av tellinga. Men 8-10 ganger.

ts

Anonymkode: 80ea3...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han savner ikke eksen. Han har bare fortalt hva hun har gjort slik at jeg forstår situasjonen.( rettsak og veldig mye greier)

Jeg fikk aldri spurt om han dater andre fordi det kom aldri frem. Han trodde jeg hadde det tøft og ikke sov pga han( han misforsto en melding)

Han vrir seg ikke unna spørsmål, men jeg er heller ikke villig til å gå inn i noe forhold etter to mnd. 

Mulig jeg har formulert meg feil, men vi har bare møttes en mnd. Selv om vi har skrevet lengre. Tror vi har møttes ca 8 ganger, har detti litt ut av tellinga. Men 8-10 ganger.

ts

Anonymkode: 80ea3...b42

 

Hvis dere bare har møtt hverandre en mnd, tenker jeg at det kan være lurt å se dette an litt lenger. Gi begge tid til å tenke litt. Det haster vel ikke å få avklart dette akkurat nå, og noen ganger gir litt space at man finner ut av ting enklere. Det gjelder for begge, da kan også du finne ut at dette ikke er det rette for deg.

 

Anonymkode: 8670e...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis dere bare har møtt hverandre en mnd, tenker jeg at det kan være lurt å se dette an litt lenger. Gi begge tid til å tenke litt. Det haster vel ikke å få avklart dette akkurat nå, og noen ganger gir litt space at man finner ut av ting enklere. Det gjelder for begge, da kan også du finne ut at dette ikke er det rette for deg.

 

Anonymkode: 8670e...b11

Takk for svar!

Er bare så redd for å ha ødelagt at ved å måtte ta det opp så tidlig. Var jo ikke det som var meninga🤔

TS

Anonymkode: 80ea3...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forklart ham at han har misforstått, det bør han ta til seg. Gjør han ikke det, er det han som har problemer. Hvordan vil han i så fall takle misforståelser senere i forholdet eller andre situasjoner, hvis han nå trekker seg tilbake KUN på bakgrunn av din melding? Et lite tankekors :lillesky2:

Anonymkode: eb0af...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Er bare så redd for å ha ødelagt at ved å måtte ta det opp så tidlig. Var jo ikke det som var meninga🤔

TS

Anonymkode: 80ea3...b42

 

Det har jeg gjort en gang også, og det skapte kanskje unødvendig stress mens forholdet var helt i startfasen.. Men hvis du tar det litt med ro og dere fortsetter å treffes, har det jo ikke så mye å si. Veldig mange forhold har jo sine humper og dumper, selv om alle drømmer om at alt føles helt rett hele tiden. Men sånn er jo ikke livet.

Nyt våren og gjør dine ting, la det gå litt tid. Jeg tror det er klokt, og at du da vil se ting klarere etter en stund.

 

Anonymkode: 8670e...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...