Gå til innhold

Klamydia eller sopp?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skulle shave nedentil da jeg tok min fars barberhøvel ved ett uhell. Etter ett par dager så fikk jeg ett rødt utslett på pungen og på penis hodet.

Blir plutselig ganske fort svett/klam nedentil, og det dannes en ganske spesiell lukt. Penis hodet glinser på en måte når det blir "tørt", men det er ikke vondt eller nå sånt. Hadde ekstremt mye kløe de første dagene, men det er nå borte. 

Begynte å merke noe rart forleden dag da det ble vondt å tisse. Når jeg tisser så kjennes det ut som at blæra skal eksplodere, selv om det ikke kommer nå mer. 

Symptomene jeg har tyder på at jeg har enten sopp, eller klamydia. Faren min har ingen av delene, så jeg har ikke peiling på hvordan jeg har fått dette. Har heller ikke hatt sex, så andre kjønnssykdommer er utelukket.

Har prøvd Canesten, men det hjalp ikke.

Takker for svar

 

 

Anonymkode: d8cdb...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Rotemor skrev:

Du må nok til legen😊

 

Har vært til legen i dag. Hun var 100% sikker på at jeg hadde soppinfeksjon, men det var ikke påvist klamydia. (Det var urinveisinfeksjon)

Urinveisinfeksjonen skulle behandles med antibiotika, men sopp trives jo bedre med antibiotika. 

Har hatt kjæreste i 1år, og hun er nå klar til å miste "jomfrudommen".

Legen mente at jeg skulle ta urinveisinfeksjonen først siden det gjør mest vondt. Men soppen skulle helst ha blitt tatt knekken på først, så stikker på en måte stuck

Har du/dere nå forslag?

Anonymkode: d8cdb...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært til legen i dag. Hun var 100% sikker på at jeg hadde soppinfeksjon, men det var ikke påvist klamydia. (Det var urinveisinfeksjon)

Urinveisinfeksjonen skulle behandles med antibiotika, men sopp trives jo bedre med antibiotika. 

Har hatt kjæreste i 1år, og hun er nå klar til å miste "jomfrudommen". Så er litt stuck med sopp akkurat nå.

Legen mente at jeg skulle ta urinveisinfeksjonen først siden det gjør mest vondt. Men soppen skulle helst ha blitt tatt knekken på først, så stikker på en måte stuck

Har du/dere nå forslag?

Anonymkode: d8cdb...bb8

 

Anonymkode: d8cdb...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å høre på hva legen sier og gjøre det som hun sier er best.

Anonymkode: 2d854...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nå selvsagt ta antibiotikakuren ferdig. Du kan smøre deg med Canesten samtidig og fullføre soppkur etter avsluttet ab-kur.

Du tåler å vente to uker til, du har livet foran deg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg skulle shave nedentil da jeg tok min fars barberhøvel ved ett uhell. Etter ett par dager så fikk jeg ett rødt utslett på pungen og på penis hodet.

Blir plutselig ganske fort svett/klam nedentil, og det dannes en ganske spesiell lukt. Penis hodet glinser på en måte når det blir "tørt", men det er ikke vondt eller nå sånt. Hadde ekstremt mye kløe de første dagene, men det er nå borte. 

Begynte å merke noe rart forleden dag da det ble vondt å tisse. Når jeg tisser så kjennes det ut som at blæra skal eksplodere, selv om det ikke kommer nå mer. 

Symptomene jeg har tyder på at jeg har enten sopp, eller klamydia. Faren min har ingen av delene, så jeg har ikke peiling på hvordan jeg har fått dette. Har heller ikke hatt sex, så andre kjønnssykdommer er utelukket.

Har prøvd Canesten, men det hjalp ikke.

Takker for svar

 

 

Anonymkode: d8cdb...bb8

:klappe:

Anonymkode: 91d41...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...