Gå til innhold

Tinder date-hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tinderdate snart, med en veldig kjekk og veltrent mann/gutt... problemet mitt er at jeg føler ikke at jeg er så langtnær så pen i virkligheten som jeg er på bilder... og jeg har noen kilo ekstra, ikke overvektig akkurat, men litt ekstra og det syntes heller ikke på bildene.... er så redd for å bli avvist etter daten, da jeg har dårlig nok selvtillit fra før... nå har det seg sånn da at eksene mine og de jeg har holdt på med tidligere også er veldig kjekke, de har jo villet ha meg fordet... men jeg er så nervøs for at tinder daten skal bli skuffa.... noen tips eller kloke ord ? :(

Anonymkode: b0ec8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha realistiske tinderbilder for eksempel, så slipper du det problemet. Jeg har til og med bilde uten sminke, så vet de akkurat hva de går til, og det er ikke akkurat mangel på likes for å si det sånn. 

Anonymkode: 107ba...53e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ha realistiske tinderbilder for eksempel, så slipper du det problemet. Jeg har til og med bilde uten sminke, så vet de akkurat hva de går til, og det er ikke akkurat mangel på likes for å si det sånn. 

Anonymkode: 107ba...53e

Bildene mine er realistiske, bruker bare maskara... og bruker ingen filter eller redigering. Men allikevel ser jeg penere ut på bildene. 

Anonymkode: b0ec8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvis du vet at du er god nok, og bare NOK blir ikke hans avvisning så vanskelig å tåle. At han ikke vil ha deg gir deg muligheten til å møte en enda bedre match senere. Og joda, det er vondt, men du har hatt det vondt før, og de følelsene har jeg full tro på at du vil takle! 

Og husk at det er bedre å ha blitt avvist som seg selv, våget å være seg selv, enn å bli avvist fordi man viste den dårligste siden sin. Du er vakker fra innsiden ut, la det komme frem! Og passer det ikke til ham, så passer det til noen andre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hvis du vet at du er god nok, og bare NOK blir ikke hans avvisning så vanskelig å tåle. At han ikke vil ha deg gir deg muligheten til å møte en enda bedre match senere. Og joda, det er vondt, men du har hatt det vondt før, og de følelsene har jeg full tro på at du vil takle! 

Og husk at det er bedre å ha blitt avvist som seg selv, våget å være seg selv, enn å bli avvist fordi man viste den dårligste siden sin. Du er vakker fra innsiden ut, la det komme frem! Og passer det ikke til ham, så passer det til noen andre! 

Det er sant :) har alltid fått de jeg vil ha da,  men det er jo folk som har blitt kjent med meg på naturlig vis. men allikevel nervøs for avvisning, er jo første tinderdate 😲 

Anonymkode: b0ec8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dte går helt sikkert bra :) Noen kilo ekstra er bare fint, menn liker former :)
Du har jo draget på kjekke menn høres det ut som så du skal ikke tenke at det er deg det er noe galt med om det ikke blir dere to som ender opp sammen. Det er sjeldent noe personlig eller at man ikke er bra nok, bare at man ikke er match nok :)
Prøv å slapp av, det er ikke en audition eller skjønnhetskonkurranse men et treff for å vise den du er.
Lykke til :)

Anonymkode: 2df6b...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dte går helt sikkert bra :) Noen kilo ekstra er bare fint, menn liker former :)
Du har jo draget på kjekke menn høres det ut som så du skal ikke tenke at det er deg det er noe galt med om det ikke blir dere to som ender opp sammen. Det er sjeldent noe personlig eller at man ikke er bra nok, bare at man ikke er match nok :)
Prøv å slapp av, det er ikke en audition eller skjønnhetskonkurranse men et treff for å vise den du er.
Lykke til :)

Anonymkode: 2df6b...8ba

Takk for svar :) bare litt redd han skal bli negativt overraska! Vil jo liksom ikke sende han uheldige bilder av meg heller, da vil han sikkert ikke møte meg.😂sender helt vanlige bilder, sminkeløse også, men ser bare bedre ut på bilder, selvom det er lett å få til et stygt bilde også, men som sagt... da mister han nok interessen før han kjenner meg personlig, da han er ganske handsome og kan få hva som helst på tinder 😖😂😂

Anonymkode: b0ec8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) bare litt redd han skal bli negativt overraska! Vil jo liksom ikke sende han uheldige bilder av meg heller, da vil han sikkert ikke møte meg.😂sender helt vanlige bilder, sminkeløse også, men ser bare bedre ut på bilder, selvom det er lett å få til et stygt bilde også, men som sagt... da mister han nok interessen før han kjenner meg personlig, da han er ganske handsome og kan få hva som helst på tinder 😖😂😂

Anonymkode: b0ec8...a28


Det er vanlig å se bedre ut på bilder, for der gjør man jo det ansiktsuttrykket og vinkelen man er mest fornøyd med.
På den andre siden så kommer ikke sjarm og kroppsholdning, og kroppsspråk frem på bilder, og på det kan man også vinne mange poeng :) Så ikke tenk på at du ikke skal være pen nok eller bra nok! :) 
Han er også sikkert litt anderledes i virkeligheten enn på bildene.

Anonymkode: 2df6b...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:


Det er vanlig å se bedre ut på bilder, for der gjør man jo det ansiktsuttrykket og vinkelen man er mest fornøyd med.
På den andre siden så kommer ikke sjarm og kroppsholdning, og kroppsspråk frem på bilder, og på det kan man også vinne mange poeng :) Så ikke tenk på at du ikke skal være pen nok eller bra nok! :) 
Han er også sikkert litt anderledes i virkeligheten enn på bildene.

Anonymkode: 2df6b...8ba

Takk for svar:) får bare satse på at det går bra og at jeg er sjarmerende nok 🙈 

Anonymkode: b0ec8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har draget på kjekke menn, så da går det nok bra :-)

Men som en hovedregel, ja, det er skuffende (og veldig typisk) at når man møter daten så ser hun litt tjukkere ut enn på bildene. Jeg må innrømme at jeg har droppet en jente pga hun var ikke slik jeg ville og troode at hun var. Men siden det høres ut som om du har draget på gutter, så klarer du deg sikkert fint likevel.

Men én ting jenter: hvorfor velge 3 år gamle bilder bilder der man er 8kg tynnere? Please, vær ærlig. 

 

Anonymkode: 4aa7f...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og se dette oftere enn jeg ikke ser det. Kvinner som kan se ut som supermodeller på bildet, men når man møter dem er det som å møte en annen person. Bruk et bilde som ser ut somdeg som du møte opp på daten. Bedre å bli positivt overasket enn skuffet.

Anonymkode: 9215c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og se dette oftere enn jeg ikke ser det. Kvinner som kan se ut som supermodeller på bildet, men når man møter dem er det som å møte en annen person. Bruk et bilde som ser ut somdeg som du møte opp på daten. Bedre å bli positivt overasket enn skuffet.

Anonymkode: 9215c...8ee

Jeg har helt vanlige bilder av meg uten så mye sminke og ser ikke ut som en supermodell! Men jeg tenker mer på sånn urenheter i huden og enkelte små skjønnhetsfeil som ikke syntes så godt på bilder... også ser nesa mi alltid bedre ut på bilder merklignok... jeg kan også se litt mer sliten ut i virkligheten kanskje... men ellers så ser jeg ganske lik ut på bilder som in real life. 

Anonymkode: b0ec8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge det peneste bile fremst og deretter eit meir realistisket etterpå.. men ser litt bedre igjennom når det blir noe meir kontakt..

Anonymkode: 1ffc3...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...