Gjest Reputation Skrevet 1. juli 2018 #501 Skrevet 1. juli 2018 Hvis Russland spiller ut Spania i dag så begynner jeg å gråte.
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #502 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, Reputation skrev: Hvis Russland spiller ut Spania i dag så begynner jeg å gråte. Why? Mener du Spania fortjener å gå videre fordi de heter Spania? Russland har spilt MYE bedre enn Spania i gruppespillet, og denne balltrillingen til Spania er håpløs uten noe tempo. 2
Gjest Reputation Skrevet 1. juli 2018 #503 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, WCKD skrev: Why? Mener du Spania fortjener å gå videre fordi de heter Spania? Russland har spilt MYE bedre enn Spania i gruppespillet, og denne balltrillingen til Spania er håpløs uten noe tempo. Russland har absolutt spilt bra, men Spania er favoritten. I tillegg har jeg litt for mange veddemål gående med Spania som vinner 😅
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #504 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, Reputation skrev: Russland har absolutt spilt bra, men Spania er favoritten. I tillegg har jeg litt for mange veddemål gående med Spania som vinner 😅 Sånn som Spania har fremstått i gruppespillet er de bare en knapp favoritt ift hva de burde ha vært før Lopetegui-sparkingen.
Gjest Reputation Skrevet 1. juli 2018 #505 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, WCKD skrev: Sånn som Spania har fremstått i gruppespillet er de bare en knapp favoritt ift hva de burde ha vært før Lopetegui-sparkingen. Hvem er det du heier på da?
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #507 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Reputation skrev: Hvem er det du heier på da? I denne kampen? Russland, for jeg hater balltrillingen uten mål og mening som Spania driver med. Vinneren ryker uansett i neste kamp.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #508 Skrevet 1. juli 2018 Synd at det ikke er Russland-Iran som isteden møtes i denne kampen, Det tror jeg nok hadde blitt en vill kamp. Anonymkode: c5819...f66
Gjest Reputation Skrevet 1. juli 2018 #509 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, WCKD skrev: I denne kampen? Russland, for jeg hater balltrillingen uten mål og mening som Spania driver med. Vinneren ryker uansett i neste kamp. Hvem heier du på som vinner av hele VM da?
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #510 Skrevet 1. juli 2018 (endret) 15 minutter siden, Reputation skrev: Hvem heier du på som vinner av hele VM da? Såfremt Norge ikke deltar i mesterskap ligger hjertet mitt alltid hos Frankrike. Veldig usikre på dem i år, imponerte ingen i gruppespillet, men viser angrepsvillighet mot Argentina til tross for å være suspekte defensivt. Blir meget spennende mot Uruguay som i år er meget bedre enn Argentina, mye mer disiplinerte bakover i tillegg til at Cavani & Suarez kan straffe forsvaret til Frankrike hardt. Belgia og England ser også bra ut, og det er to lag som kan møtes i finalen. Er jo egentlig siste sjanse for Belgias gyldne generasjon å vinne VM dette. Endret 1. juli 2018 av WCKD
Gjest Reputation Skrevet 1. juli 2018 #511 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, WCKD skrev: Såfremt Norge ikke deltar i mesterskap ligger hjertet mitt alltid hos Frankrike. Veldig usikre på dem i år, imponerte ingen i gruppespillet, men viser angrepsvillighet mot Argentina til tross for å være suspekte defensivt. Blir meget spennende mot Uruguay som i år er meget bedre enn Argentina, mye mer disiplinerte bakover i tillegg til at Cavani & Suarez kan straffe forsvaret til Frankrike hardt. Belgia og England ser også bra ut, og det er to lag som kan møtes i finalen. Er jo egentlig siste sjanse for Belgias gyldne generasjon å vinne VM dette. Spennende! Har Belgia i finalen mot Spania. Nå ble det ekstra omganger så får se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #512 Skrevet 1. juli 2018 Teller ikke målforskjell lenger? Siden det ikke kan bli uavgjort nå Anonymkode: e5a63...84a 1
Gjest Reputation Skrevet 1. juli 2018 #513 Skrevet 1. juli 2018 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Teller ikke målforskjell lenger? Siden det ikke kan bli uavgjort nå Anonymkode: e5a63...84a Nei, nå er det ekstraomganger og evnt straffekonk til det blir en vinner Endret 1. juli 2018 av Reputation
Mkigjen Skrevet 1. juli 2018 #514 Skrevet 1. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Teller ikke målforskjell lenger? Siden det ikke kan bli uavgjort nå Ehhh...
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #515 Skrevet 1. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teller ikke målforskjell lenger? Siden det ikke kan bli uavgjort nå Anonymkode: e5a63...84a Hva i all verden snakker du om?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #516 Skrevet 1. juli 2018 Hva er det kommentatoren, han derre Andre Hanglestad sier? At mange russeren håpte på å bli byttet ut!? Andre Hanglestad, altså.. Anonymkode: 4c090...36f 1
Mkigjen Skrevet 1. juli 2018 #517 Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Andre Hanglestad sie Mener du Brede Hangeland?
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #518 Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det kommentatoren, han derre Andre Hanglestad sier? At mange russeren håpte på å bli byttet ut!? Andre Hanglestad, altså.. Anonymkode: 4c090...36f Det er nok av steder du kan trolle. Fjern deg.
WCKD Skrevet 1. juli 2018 #519 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Mkigjen skrev: Mener du Brede Hangeland? Hanglestad er kallenavnet John Carew har gitt Hangeland 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå