Gjest Mass Skrevet 26. juni 2018 #381 Skrevet 26. juni 2018 5 minutter siden, Stella Rose skrev: Billig straffe. Åååh, så irritert jeg ble av den straffen.. er det mulig!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #382 Skrevet 26. juni 2018 Føles godt og se de kjepphøye islendingene komme ned på jorda igjen. Anonymkode: c5819...f66
Gjest Mass Skrevet 26. juni 2018 #383 Skrevet 26. juni 2018 Nervene fikk kjørt seg i denne kampen med Argentina og Nigeria, men herlighet så deilig å se dem videre!
Gjest Stella Rose Skrevet 26. juni 2018 #384 Skrevet 26. juni 2018 Jeg ble så glad når Argentina vant, at jeg gråt noen gledestårer
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #385 Skrevet 26. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føles godt og se de kjepphøye islendingene komme ned på jorda igjen. Anonymkode: c5819...f66 Ja, vi får virkelig håpe Norge gjør det bedre - nei vent litt, dere klarte ikke å kvalifisere dere i det hele tatt.. Anonymkode: 5b1dd...cde 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #386 Skrevet 26. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi får virkelig håpe Norge gjør det bedre - nei vent litt, dere klarte ikke å kvalifisere dere i det hele tatt.. Anonymkode: 5b1dd...cde Og hvor har jeg skrevet at Norge er med i VM eller at Norge er bedre enn Island? Men det er deilig at Island er ute av VM. Anonymkode: c5819...f66
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #387 Skrevet 26. juni 2018 Faen, Hvordan man savner Davy og Mini i TV 2:s sin studio under mesterskapene. Anonymkode: c5819...f66
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #388 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, Men det var flere profilerte tidligere danske fotballspillere som kritiserte taktikken til Åge Hareide som Brian Laudrup og Flemming Povlsen, Samt en del journalister. Anonymkode: c5819...f66 Og? De kan jo prøve å spille selv, evt trene laget?
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #389 Skrevet 26. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faen, Hvordan man savner Davy og Mini i TV 2:s sin studio under mesterskapene. Anonymkode: c5819...f66 Sånn går det når du er et rasshøl. Det får gudskjelov konsekvenser.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #390 Skrevet 26. juni 2018 21 minutter siden, WCKD skrev: Og? De kan jo prøve å spille selv, evt trene laget? Skal ikke Brian Laudrup eller Flemming Povlsen få lov til å ha sine egne meninger og kritisere Åge Hareide´s måte og spille fotball på? Men danskene stiller høye krav og har helt urealistiske høye forventninger til det danske landslaget. 20 minutter siden, WCKD skrev: Sånn går det når du er et rasshøl. Det får gudskjelov konsekvenser. Det der hykleriet som var med Davy Wathne i vinter er ikke noe annet enn bullshit fra TV 2:s sin side, Og TV 2 sine fotballsendinger har aldri vært bedre verken før eller etter enn hva det var med Davy og Mini i studio. Anonymkode: c5819...f66
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #391 Skrevet 26. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal ikke Brian Laudrup eller Flemming Povlsen få lov til å ha sine egne meninger og kritisere Åge Hareide´s måte og spille fotball på? Men danskene stiller høye krav og har helt urealistiske høye forventninger til det danske landslaget. Det der hykleriet som var med Davy Wathne i vinter er ikke noe annet enn bullshit fra TV 2:s sin side, Og TV 2 sine fotballsendinger har aldri vært bedre verken før eller etter enn hva det var med Davy og Mini i studio. Anonymkode: c5819...f66 Så klart får de ha meninger, men Danmark er ikke noen stormakt innen fotball selv om de selv tror det og de vant EM i 92, uten å være kvalifisert engang. Hareide har tatt en gjeng middelmådige spillere (med unntak av diamanten Eriksen) til åttedelsfinalen, da er det irrelevant om de spiller sambafotball eller ei. Det har aldri vært stilpoeng i fotball, det handler om å få resultater. Hykleri? Som man sår høster man. Det er ikke TV2 sin skyld at Davy legger ann på damer i TV2 hele tiden. At de er gode i studio legitimerer ikke det.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #392 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føles godt og se de kjepphøye islendingene komme ned på jorda igjen. Anonymkode: c5819...f66 På hvilken måte er islendingene kjepphøye mener du? Du blander Island med Argentina, Frankrike eller Portugal tror jeg.. Er det ett lag som ikke finnes kjepphøye så er det Island.... Anonymkode: 7bc5c...ab0 3
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #393 Skrevet 26. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er islendingene kjepphøye mener du? Du blander Island med Argentina, Frankrike eller Portugal tror jeg.. Er det ett lag som ikke finnes kjepphøye så er det Island.... Anonymkode: 7bc5c...ab0 Og er det en deltaker i VM som fortjener å være kjepphøye så er det Island. De kom på førsteplass i kvalifiseringen foran Kroatia, Ukraina, Tyrkia, Finland og Kosovo. Altså en gruppe de strengt tatt burde vært på tredje- eller fjerdeplass i. De er tross alt 335 000 innbyggere på Island, det er circa halve Oslo, og de kom seg til VM uten at vi greide det. Afram Island! 2
BerntHulken Skrevet 26. juni 2018 #394 Skrevet 26. juni 2018 Herregud, som jeg gleder meg til lørdag! Frankrike- Argentina klokka 16, Uruguay- Portugal klokka 20. Får vann i munnen av å tenke på en eventuell kvartfinale mellom Messi og Ronaldo.
BerntHulken Skrevet 26. juni 2018 #395 Skrevet 26. juni 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faen, Hvordan man savner Davy og Mini i TV 2:s sin studio under mesterskapene. Anonymkode: c5819...f66 Kanskje Davy, men IKKE Mini. Han fletter bare inn Rosenborg og sin egen karriere i annenhver setning. Irriterende fyr. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #396 Skrevet 26. juni 2018 38 minutter siden, WCKD skrev: Så klart får de ha meninger, men Danmark er ikke noen stormakt innen fotball selv om de selv tror det og de vant EM i 92, uten å være kvalifisert engang. Hareide har tatt en gjeng middelmådige spillere (med unntak av diamanten Eriksen) til åttedelsfinalen, da er det irrelevant om de spiller sambafotball eller ei. Det har aldri vært stilpoeng i fotball, det handler om å få resultater. Hykleri? Som man sår høster man. Det er ikke TV2 sin skyld at Davy legger ann på damer i TV2 hele tiden. At de er gode i studio legitimerer ikke det. Så hva er poenget da? Danmark er slettest ikke noen stormakt i fotball og jeg tviler på at noen dansker faktisk tror det, Men Danmark har stort sett alltid spilt 4-3-3 med offensiv og teknisk fotball og det virker som at de fleste dansker forventer at Danmark skal spille offensivt uansett hva og det er hovedsaklig der hvor Åge Hareide kritiseres at han spiller en mer defensiv og fysisk fotball enn hva danskene tradisjonelt har gjort. Drillofotballen er ikke akkurat elsket i Danmark Det var utrolig dårlig av TV 2 og gi Davy Wathne kicken fordi noen kvinnfolk hevder at han hadde "oppført seg upassende" uten at Davy Wathne fikk noen reell muligheten til og si sin side av saken før han ble sparket av TV 2. Anonymkode: c5819...f66
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #397 Skrevet 26. juni 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er islendingene kjepphøye mener du? Du blander Island med Argentina, Frankrike eller Portugal tror jeg.. Er det ett lag som ikke finnes kjepphøye så er det Island.... Anonymkode: 7bc5c...ab0 På måten som både trenerteamet, spillerne og supporterne til Island har uttalt seg i media. Jeg var en stor fan av Island under EM for to år siden, Men jeg mistet smaken av islendingene både før og under dette VM:et. Island har vært veldig høye på seg selv og det er et landslag som definitivt ikke har noen grunn og overvurdere sitt eget lag. Anonymkode: c5819...f66
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #398 Skrevet 26. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva er poenget da? Danmark er slettest ikke noen stormakt i fotball og jeg tviler på at noen dansker faktisk tror det, Men Danmark har stort sett alltid spilt 4-3-3 med offensiv og teknisk fotball og det virker som at de fleste dansker forventer at Danmark skal spille offensivt uansett hva og det er hovedsaklig der hvor Åge Hareide kritiseres at han spiller en mer defensiv og fysisk fotball enn hva danskene tradisjonelt har gjort. Drillofotballen er ikke akkurat elsket i Danmark Det var utrolig dårlig av TV 2 og gi Davy Wathne kicken fordi noen kvinnfolk hevder at han hadde "oppført seg upassende" uten at Davy Wathne fikk noen reell muligheten til og si sin side av saken før han ble sparket av TV 2. Anonymkode: c5819...f66 Vel, 433 har ikke fungert for dem i tiden før Hareide. Det gamle er ikke alltid best, vi sitter fast i denne tankegangen i Norge også. Hva vet du om interne forhold i TV2? Jobber du der og uttaler deg om taushetsbelagte saker?
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #399 Skrevet 26. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: På måten som både trenerteamet, spillerne og supporterne til Island har uttalt seg i media. Jeg var en stor fan av Island under EM for to år siden, Men jeg mistet smaken av islendingene både før og under dette VM:et. Island har vært veldig høye på seg selv og det er et landslag som definitivt ikke har noen grunn og overvurdere sitt eget lag. Anonymkode: c5819...f66 Så det er ikke lov til å være fornøyd med å ha oppnådd noe stort? Jantelov delux. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #400 Skrevet 26. juni 2018 4 minutter siden, WCKD skrev: Vel, 433 har ikke fungert for dem i tiden før Hareide. Det gamle er ikke alltid best, vi sitter fast i denne tankegangen i Norge også. Hva vet du om interne forhold i TV2? Jobber du der og uttaler deg om taushetsbelagte saker? Hareide har ingen bestemt filosofi og han varier vanligvis mellom 4-2-3-1, 3-5-2 og 4-3-3. Åge Hareide har under hele sin trenerkarriere vært kjent for og spille fotball på en variabel måte. Jeg vet ingenting om det interne i TV 2. Men når ansatte i kanalen går selv ut i media og sier at Davy ble dårlig behandlet av TV 2 så velger jeg og tro på det. Anonymkode: c5819...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå