AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #361 Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke lag mener du/dere det er som har imponert mest så langt under VM? De fleste av stormaktene i fotballverdenen var en skuffelse i de to første kampene i gruppespillet, Men som vi også har fått erfare i tidligere mesterskap så er det heller sjeldent at vinnerlaget av mesterskapet imponerer stort i gruppespillet og at de heller lader batteriene frem til 1/8-finalen begynner. Her er min topp-5 liste over lagene som har spilt best fotball så langt i VM. 1. Belgia 2. Kroatia 3. Spania 4. England 5. Sveits Anonymkode: c5819...f66 Spania? Imponerte vel ingen mot Iran. Mexico har f.eks. vært langt bedre. Anonymkode: 4c090...36f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #362 Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spania? Imponerte vel ingen mot Iran. Mexico har f.eks. vært langt bedre. Anonymkode: 4c090...36f Nei, Spania imponerte ikke mot Iran. Men det er ingen andre lag som har spilt bedre fotball under VM enn det som Spania viste mot Portugal. Mexico vant mot Tyskland og mot Sør-Korea, Men på hvilken måte har Mexico imponert i de første kampene? Jeg tror at Mexico vil få det svært vanskelig mot Sverige. Jeg tipper at Spania kommer til å vinne med en 2-3 mål mot Marokko i kveld. Anonymkode: c5819...f66
Vaffel Skrevet 25. juni 2018 #363 Skrevet 25. juni 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ingen "gode" lag i gruppe H? Er det bare slik at de har plassert rasket i den siste gruppa? Jeg mener, vi har en av favorittene Spania og regjerende europamester Portugal i samme gruppe. I en annen gruppe har vi Belgia og England, to superlag som er blant de som har imponert mest. Anonymkode: 4c090...36f Gruppene ble basert på FIFA-rankingen per oktober 2017. På det tidspunktet var Polen rangert som nummer 6, og havnet derfor i 1. pulje. Russland ble også puttet i denne puljen siden de er verter. Av denne grunnen mangler gruppe A og H det vi tradisjonelt tenker på som topplag. Som en litt morsom kommentar kan det nevnes at Kroatia, som har vært av de beste så langt, var sist rangert i pulje 2. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #364 Skrevet 25. juni 2018 Uff.. Lise Klaveness igjen. Anonymkode: c5819...f66 1
Gjest Stella Rose Skrevet 25. juni 2018 #366 Skrevet 25. juni 2018 Satser på at Uruguay sender Portugal hjem.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #367 Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff.. Lise Klaveness igjen. Anonymkode: c5819...f66 Nok nå! Hva er det dere har i mot henne? Er det det at hun er lesbisk!? Anonymkode: 4c090...36f 1
WCKD Skrevet 25. juni 2018 #368 Skrevet 25. juni 2018 Belgia kommer til å gå tom rimelig kjapt. Lag som spiller veldig godt i gruppespillet vinner aldri VM. Tipper Brasil eller Tyskland hangler seg til seier, selv om jeg personlig håper på Frankrike eller en ny verdensmester.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #369 Skrevet 25. juni 2018 Portugal spilte elendig i kveld Anonymkode: ff892...bea 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #370 Skrevet 25. juni 2018 36 minutter siden, WCKD skrev: Belgia kommer til å gå tom rimelig kjapt. Lag som spiller veldig godt i gruppespillet vinner aldri VM. Tipper Brasil eller Tyskland hangler seg til seier, selv om jeg personlig håper på Frankrike eller en ny verdensmester. Tror også at Belgia kommer til og komme ned på jorda så fort de møter på tøffere motstand samme gjelder England, Jeg tviler på at både England og Belgia kan komme noe lengre enn en kvartsfinale i VM. Det er pussy at storlagene har spilt så svakt i gruppespillet, Tyskland vant alle kampene sine i kvalifiseringen også spiller de langt under par i VM. Jeg tipper likevel at et av storlagene kommer til og vinne VM, Men det er foreløpig vanskelig og utnevne en VM-favoritt av stornasjonene siden praktisk talt alle av de såkalte stornasjonene i fotballverdenen har skuffet så langt i VM. Anonymkode: c5819...f66
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #371 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nok nå! Hva er det dere har i mot henne? Er det det at hun er lesbisk!? Anonymkode: 4c090...36f Que, Skal du fortelle meg hva si og ikke si ell? Jeg har ingenting imot Lise Klaveness som person og er ikke sånn ca. 98% av alle kvinnelige fotballspillere lesbiske? lol Lise er både trist og dårlig som kommentator/eksperter også kommer hun for det meste med en masse selvfølgeligheter, Jeg er temmelig sikker på at hun ble ansatt av NRK først og fremst pga politisk korrekthet og ikke kompetanse. Anonymkode: c5819...f66
WCKD Skrevet 25. juni 2018 #372 Skrevet 25. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror også at Belgia kommer til og komme ned på jorda så fort de møter på tøffere motstand samme gjelder England, Jeg tviler på at både England og Belgia kan komme noe lengre enn en kvartsfinale i VM. Det er pussy at storlagene har spilt så svakt i gruppespillet, Tyskland vant alle kampene sine i kvalifiseringen også spiller de langt under par i VM. Jeg tipper likevel at et av storlagene kommer til og vinne VM, Men det er foreløpig vanskelig og utnevne en VM-favoritt av stornasjonene siden praktisk talt alle av de såkalte stornasjonene i fotballverdenen har skuffet så langt i VM. Anonymkode: c5819...f66 Måtte flire litt av denne.🙊 1
Dr. A. Kula Skrevet 25. juni 2018 #373 Skrevet 25. juni 2018 (endret) Ingen som lurte på to hendelser i forkant av Spania utligningen (2-2)? Var ballen over dødlinja før den ble spilt tilbake inn foran mål der den ble klarert til hjørnespark? Er det greit etter regelboka at hjørnespark tas fra motsatt hjørne av hva dommeren peker til ved dømming av hjørnespark? Ballen ble klarert til venstre for målet, dommeren pekte til venstre hjørne, men hjørnespark ble tatt fra høyre (sett med spanske øyne) Endret 25. juni 2018 av Dr. A. Kula
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #374 Skrevet 26. juni 2018 10 timer siden, WCKD skrev: Belgia kommer til å gå tom rimelig kjapt. Lag som spiller veldig godt i gruppespillet vinner aldri VM. Tipper Brasil eller Tyskland hangler seg til seier, selv om jeg personlig håper på Frankrike eller en ny verdensmester. Spilte ikke Tyskland godt i gruppespillet i 2014?! 4-0 mot Portugal, blant annet! Italia var også gode i 2006 og Brasil vant alle gruppekampene i 2002 med 11-3 i målforskjell! Frankrike vant alle gruppekampene i 1998 med 9-1 i målforskjell! I de tre mesterskapene før det hadde alle vinnere 2 seiere og 1 uavgjort i gruppespillet. Om Belgia f.eks. spiller uavgjort mot England blir det noe tilsvarende. Grunnen til at Belgia ev. ikke vinner er at de mangler vinnertradisjoner, har vel aldri pleid å gå særlig langt i mesterskap. Anonymkode: 4c090...36f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #375 Skrevet 26. juni 2018 Ok, Så da er Danmark videre til 1/8 finale etter at klarte 0-0 mot Frankrike i det som var VM:s kjedeligste kamp. Og spillestilen til Åge Hareide er under sterk kritikk i Danmark. Anonymkode: c5819...f66
Gjest Stella Rose Skrevet 26. juni 2018 #376 Skrevet 26. juni 2018 Blir en hard kamp , tror dessvere Argentina blir rævkjørt av Nigeria.
WCKD Skrevet 26. juni 2018 #377 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, Så da er Danmark videre til 1/8 finale etter at klarte 0-0 mot Frankrike i det som var VM:s kjedeligste kamp. Og spillestilen til Åge Hareide er under sterk kritikk i Danmark. Anonymkode: c5819...f66 Fint at de ikke deler ut stilpoeng i fotball da 👍
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #379 Skrevet 26. juni 2018 45 minutter siden, WCKD skrev: Fint at de ikke deler ut stilpoeng i fotball da 👍 Nei, Men det var flere profilerte tidligere danske fotballspillere som kritiserte taktikken til Åge Hareide som Brian Laudrup og Flemming Povlsen, Samt en del journalister. Anonymkode: c5819...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå