Milla mi Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Hei!😊Er det noen jenter/damer det ute som kan dele erfaringer med meg når det gjelder det å leve med hårdel??Jeg har slitt med tynt hår og endel håravfall de siste årene og for en ukes tid siden bestemte jeg meg for å ta steget fullt ut🙈🤪De kommer i løpet av sommeren og jeg er sååå spent på resultatet!!Hadde blitt kjempetakknemmlig om noen kunne fortalt meg litt om hvordan det føles å ha permanent hårdel😊
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Jeg kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet ditt, men lurer på hvordan den festes i hodebunnen? Lurer på om jeg trenger en selv da jeg mister mye hår jeg også Anonymkode: 7eb29...f5d
Milla mi Skrevet 17. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2018 Hei!Ja jeg skal ha en type som festes med lim til hodebunn!Skummelt men tror det gir mest naturlig resultat😊
Fru My Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 Takk for svar. Skjønner at det er skummelt, men det blir sikkert veldig fint:) Håper du blir fornøyd:)
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Hei, lurer på om resultatet ble bra og om du ble fornøyd? Hvordan kjennes det å ha hårdel? Anonymkode: 5ed83...37e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 Hvor mye koster det? Anonymkode: ad6b0...4d6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 Jeg har (ikke TS) og har hatt siden 2013. Fikk da jeg var 32 og har ikke angret et sekund! Hadde bare tynt hår, ingen diagnose. Jeg betaler 21.000 for to hårdeler (bytter mellom dem annenhver gang, den ene renses mens man bruker den andre). Hårdelen støpes etter ditt hode og hårsammensetningen velges ut fra ditt eget hår (fargeblanding og hårtype, oftest en miks mellom ekte og kunstig. 70/30 på meg, tror jeg) Hos meg har de vart i ca.16-17 mnd før jeg har måttet kjøpe nye. Bytter hver 7-8.uke og da betaler jeg 1000kr, som et middels frisørbesøk. Men mitt hår vokser supersent, har man bedre hårvekst må man skifte oftere. Jeg har også en frisyre (Bob m/lugg) som skjuler at hårdelen løsner litt i kanten ved luggen. Med kort hår som viser skill må man nok bytte hver 4.uke, tipper jeg. For ja,man barberer toppen og limer på m kirurgisk lim. Har en tidligere kollega som tok det som angret og lot håret gro ut igjen. hun var skikkelig misfornøyd. I perioden mens det vokste ut ble det festet til hodebunnen med en slags hekter tror jeg. Hun er forøvrig den eneste som har konfrontert meg og spurt om jeg har hårdel, og det var da jeg gikk fra mitt eget til min første - så veldig forskjell over natten. var sikkert flere som tenkte sitt eller lurte, men ikke som sa noe. Nå har jeg flyttet og de få jeg har fortalt det til har fått sjokk, for de vet jo ikke hvordan keg var før og det ser rimelig ekte ut. Tror jeg da, men man ser seg vel litt blind på slikt Anonymkode: 0019c...611
Ebla Skrevet 27. september 2019 #9 Skrevet 27. september 2019 Hvordan oppleves den på? Kjenner du feks noe kløe? Og "kjenner" du den hele tiden, eller glemmer du at du har den på? Vet du hva bakgrunnen var til at din kollega ble veldig misfornøyd? Måtte vært et sjokk å barbere bort alt håret for å kunne feste den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå